Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flaut med de som ikke forstår at det er et spill, så skittent spill det eksisterer jo ikke. Poenget er jo å redde seg selv.

Sorry, enda et tulleprogram.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det lktt kjedelig eller?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Blåttvann skrev (5 timer siden):

Er det lktt kjedelig eller?

Veldig kjedelig. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Det så litt lovende ut etter episode seks, men det falt dessverre raskt ned igjen, og nå begynner dette å nærme seg Vokteren - som var en gedigen fiasko. Hvis Alexandra/Barbara og Ingeborg/Annette er de to neste parene som ryker, noe jeg frykter, så vil jeg si vil dette programmet gå inn i historien som noe av det dårligste som er sendt av reality.

Klarer de to svakeste lagene å få makt nå, og får sendt hjem enten Emilie og Mike eller Benjamin og Niklas, så kan det redde noe av stumpene.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Noe av problemet er jo at Norge er så lite at sjansen er veldig høy for å få altfor mange som kjenner hverandre fra før inn i sånne konsepter samtidig, og da blir det jo ikke gøy da… Spesielt ikke når en så høy andel av dem nå har vært med på så mye av reality, 

Kjør konseptene med vanlige folk, så kanskje det blir mer interessant. 

• Liker 3
Skrevet

Føler ikke spilldelen av dette programmet fungerer helt, og det ødelegges jo ekstra av at Niklas og Benjamin har så griseflaks i tillegg og vinner alt av random konkurranser. Klikker av den flaksen. Og så sendes penger/utsjekkskort bare frem og tilbake. Men Joner og de andre damene er jo også spillemessig så svake at det er til å få mark av.

• Liker 1
Skrevet
Ninaen skrev (2 timer siden):

Noe av problemet er jo at Norge er så lite at sjansen er veldig høy for å få altfor mange som kjenner hverandre fra før inn i sånne konsepter samtidig, og da blir det jo ikke gøy da… Spesielt ikke når en så høy andel av dem nå har vært med på så mye av reality, 

Kjør konseptene med vanlige folk, så kanskje det blir mer interessant. 

Det skjer liksom ikke nok til å fylle en hel episode og deltakerne og programlederen prøver å bygge opp en spenning som ikke er der. Når det ikke fikkes noen tvister under koffertseremonien så vet man jo hva som skal skje og jeg forstår nesten ikke poenget med seremonien overhodet. Spesielt ikke at deltakerne må se hva de har i kofferten etter byttet, hva eeeer poenget når den med utsjekkskortet uansett skal hjem? Hadde vært mer gøy om de ikke visste og de fikk det avslørt på et vis.

• Liker 2
Skrevet
Blåttvann skrev (19 minutter siden):

Det skjer liksom ikke nok til å fylle en hel episode og deltakerne og programlederen prøver å bygge opp en spenning som ikke er der. Når det ikke fikkes noen tvister under koffertseremonien så vet man jo hva som skal skje og jeg forstår nesten ikke poenget med seremonien overhodet. Spesielt ikke at deltakerne må se hva de har i kofferten etter byttet, hva eeeer poenget når den med utsjekkskortet uansett skal hjem? Hadde vært mer gøy om de ikke visste og de fikk det avslørt på et vis.

Enig! Konseptet har potensial. Men lurer på om casten har torpedert det, og bidrar sterkt til at koffertsermoniene blir som de blir. Den ene gangen det ble gøy var da det ble klussa med planen, altså at Joners bytta med Ingeborg og Anette, i stedet for Niklas og Benjamin, og resten derfor ble rokert, og det ble et ganske greit valg å dolke alliansen fordi pengene var der. Denne runden var det tilbake til same old. Så forbanna irriterende at akkurat de 2 parene kom øverst i konkurransen i tillegg og fikk de fordelene. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Som med flere andre reality-konsept, tror jeg dette kunne vært bedre med vanlige folk og ikke så kalt kjendiser.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Blåttvann skrev (19 timer siden):

En mer spennende tvist ville f.eks. vært om det paret som ble sjekket ut, bestemte hvor utsjekkskortet havnet etterpå. Det ville skapt mer usikkerhet, og fordelen ved å bytte koffert hadde ikke vært like garantert som den er nå, og flere ville nok heller valgt å se i noen andres koffert. Kunne også hatt det som en tvist at paret som vinner konkurransen, bestemmer hvem som får det obligatoriske byttet, i stedet for at det automatisk havner hos sisteplassen. Sånn som det er lagt opp nå er det alt for forutsigbart og for lite risiko. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes de kleine VB-ene har tatt helt av i dette programmet. Så tilgjort og teit. Eneste som gjør dette morsomt å se på er moren til Alexandra. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Spoiler

Er jo helt utrolig at ikke Ingeborg og Anette benytter muligheten til å få ut Niklas og Benjamin som er mye sterkere konkurrenter. De hadde jo fått penga uansett. Skulle jo selvsagt ha gitt Emilie og Mike det andre byttet, før Barbara og Alexandra. Håper jo virkelig Emilie og Mike ryker. De fremstår utrolig klysete.

Endret av Tiger Jack
  • Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Tiger Jack skrev (13 minutter siden):
  Skjul innhold

Er jo helt utrolig at ikke Ingeborg og Anette benytter muligheten til å få ut Niklas og Benjamin som er mye sterkere konkurrenter. De hadde jo fått penga uansett. Skulle jo selvsagt ha gitt Emilie og Mike det andre byttet, før Barbara og Alexandra. Håper jo virkelig Emilie og Mike ryker. De fremstår utrolig klysete.

Ja, Michael… Så selvgod og selvtilfreds. Og teit. Klysete er et godt ord. Benytter enhver anledning til å posere og si noe som skal virke intelligent. 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet
heltserr skrev (2 timer siden):

Ja, Michael… Så selvgod og selvtilfreds. Og teit. Klysete er et godt ord. Benytter enhver anledning til å posere og si noe som skal virke intelligent. 

Enig, synes han virker enkel og arrogant på en og samme tid!

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet

Eneste som er verdt å følge med på av de som er er igjen synes jeg er Niklas og Benjamin.

Skjønner ikke hvem de to damene er. Ikke Rosell/mannen heller. Voe vet jeg hvem er, og han mannen hennes er som å se maling tørke

• Liker 11
Skrevet

Rosell har veldig dårlig «utstråling» , får litt bitch vibes av henne. Stig André har jeg derimot litt sansen for. Alle kan vinne for meg, bare ikke Mike og Emilie, , de virker mest kynisk der inne. 

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Spoiler

Igjen en bitch-reaksjon av Rosell, hun hadde aaaldri gjort som Ingeborg og Anette. 🙄 Særlig hun hadde gitt bort 100000,-, ingen hadde gjort det.

Rosell hadde vært ti ganger mer sjarmerende om hun dro på smilebåndet innimellom.

• Liker 8
Skrevet
Babyface skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Igjen en bitch-reaksjon av Rosell, hun hadde aaaldri gjort som Ingeborg og Anette. 🙄 Særlig hun hadde gitt bort 100000,-, ingen hadde gjort det.

Rosell hadde vært ti ganger mer sjarmerende om hun dro på smilebåndet innimellom.

Spoiler

Ja, altså, igjen: det er et spill! Og ja, de hjalp Ingeborg og Anette, men de kunne jo like godt endt opp med «tvungent første bytte», men Stig og Rosell løp liten risiko siden Benjamin og Niklas allerede var sikret å sette rekkefølgen om I og A ikke fikk det. Så de ga dem ikke en soleklar fordel, de ga dem en 50/50 mulighet, som også kunne blitt deres endelikt. 
Hvis ikke I og A hadde bytta til seg pengene i dag hadde jeg faktisk blitt dritsur. Litt kjipt at de ikke turte å gutse på å sette Mike og Emilie før Joners i rekkefølgen. Alexandra viser jo hvordan man går ut med stil og ære i behold.

Det er jaggu nok av «entitled bitches» i denne sesongen, og bitches er da kjønnsnøytralt 🙈Hvis Mike og Emilie vinner så klikker jeg.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
FreezeandFawn skrev (På 28.11.2025 den 0.12):

All ære til deg! ☺️ Jeg får klaustrofobi av hvor lite hun forstår av det som skjer rundt henne, men nå er ikke tålmodighet min sterkeste egenskap. 

Jeg skjønner at hun ikke skjønner bæret av hva det går ut på, men hun gjør det på en så morsom måte, og tar ikke seg selv høytidelig, ( i motsetning til visse andre ,som blir rasende når det ikke går deres vei). De som er igjen nå, bortsett fra Numme og venninna, opptrer jo som om de har kontrakt på seier. Ikke sjarmerende noen av dem! 

• Liker 4
Skrevet

Blir nesten litt komisk at alle disse kjendisene sier at 100.000 er såååååååååå mye penger. Tipper de har så de greier seg alle sammen av de...

• Liker 8
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...