Queen19 Skrevet 25. november #61 Skrevet 25. november Jeg syns Hotellet virket spennende, men det lever ikke opp til forventningene, litt for lite mindgames og taktikk for min del. Også litt kjedelig at omtrent halvparten av deltakerne er folk fra Sofa.. Jeg skjønner tankegangen til Niklas og Benjamin, men jeg syns de bommet litt på hvilket par de valgte. 7
Lilique Skrevet 25. november #62 Skrevet 25. november Blekkulfina skrev (18 minutter siden): Skjønner at de ville ha ut et sterkt par, men ville nok unngått Mikkel og Karoline nettopp fordi det var de som ga dem denne fordelen og alltid har hjulpet dem fremover. Hadde ikke Stig André og Rosell vært et litt bedre valg sånn sett? Det hadde nok skapt atskillig mindre furore, og de hadde likevel fått ut et sterkt par.. så enig. Greit å spille hardt, men det er et par uskrevne regler likevel syns jeg. Når man får en kjempefordel og faktisk inngår en avtale som kun gjelder den ene seremonien er det god skikk å forholde seg til det, også i spill. Jeg syns det var kjipt å se på. Stig André og Rosell hadde vært et like godt valg. 4 3
Ninaen Skrevet 26. november #63 Skrevet 26. november Blekkulfina skrev (9 timer siden): Skjønner at de ville ha ut et sterkt par, men ville nok unngått Mikkel og Karoline nettopp fordi det var de som ga dem denne fordelen og alltid har hjulpet dem fremover. Hadde ikke Stig André og Rosell vært et litt bedre valg sånn sett? Det hadde nok skapt atskillig mindre furore, og de hadde likevel fått ut et sterkt par.. utfordringa var jo at pengene havnet hos Mikkel og Karoline, fordi Joners klussa til første bytte. Ved å ta ut dem beholdt dermed Niklas og Benjamin enda mer makt ved at de igjen får dele ut utsjekkskortet. Hadde ikke de hatt pengekofferten hadde de nok valgt annerledes. 4
Anonym90059005 Skrevet 26. november #64 Skrevet 26. november Lilique skrev (11 timer siden): så enig. Greit å spille hardt, men det er et par uskrevne regler likevel syns jeg. Når man får en kjempefordel og faktisk inngår en avtale som kun gjelder den ene seremonien er det god skikk å forholde seg til det, også i spill. Jeg syns det var kjipt å se på. Stig André og Rosell hadde vært et like godt valg. Det hadde langt ifra vært et like godt valg. Da hadde jo pengene vært hos Mikkel/Karoline, som også bestemmer utsjekkskortet, og da hadde Niklas og Benjamin gitt fra seg all makt i samme stund som de "sviktet" noen av sine egne, og kunne dermed selv blitt sendt rett i fare videre i spillet. Det resten må skjønne er at Voe/Niklas alliansen står sterkest, og at Niklas vet han kan spille på Alexandra så lenge han ønsker det også. 4
Minnus Skrevet 27. november #65 Skrevet 27. november Ulla Ullsokk skrev (På 24.11.2025 den 20.26): Seriøst?😂😂😂 Det er et SPILL! Et underholdningsprogram! Det var på tide å røske opp i «eliten» og jeg synes det eneste pinlige er hvor seriøst og personlig de tar det! Men de er vel i bobla og skjerper seg forhåpentlig når de kommer hjem😅 Seriøst ja. Ja det er et spill, men man spiller forskjellig ut i fra hvilken person man er. Sier bare at jeg får vondt inni meg når folk blir lurt på den måten. Men kan spille spill med å «følge reglene» eller man kan spille med å «jukse». Setter sånne hermetegn siden det ikke er noen konkrete regler i dette spillet. Men i mine øyne så blir dette som å jukse, og jeg liker ikke å spille med folk som jukser. Får bare håpe de er mann nok til å stå for det de har gjort, og forstå at folk er skuffet over dem og at de er vanskelige å stole på nå. 1
Ulla Ullsokk Skrevet 27. november #66 Skrevet 27. november Minnus skrev (5 timer siden): Seriøst ja. Ja det er et spill, men man spiller forskjellig ut i fra hvilken person man er. Sier bare at jeg får vondt inni meg når folk blir lurt på den måten. Men kan spille spill med å «følge reglene» eller man kan spille med å «jukse». Setter sånne hermetegn siden det ikke er noen konkrete regler i dette spillet. Men i mine øyne så blir dette som å jukse, og jeg liker ikke å spille med folk som jukser. Får bare håpe de er mann nok til å stå for det de har gjort, og forstå at folk er skuffet over dem og at de er vanskelige å stole på nå. Så det er mindre juks å ta ut de «svake» uten allianser??🤔 12 1
Mollami Skrevet 27. november #67 Skrevet 27. november FreezeandFawn skrev (På 18.11.2025 den 1.02): Så enig med deg angående mor Joner. Gjør vondt å se på, får nesten vondt av henne. Samtidig lurer jeg litt på hvordan verden ser ut gjennom hennes øyne. Enig med alt du skriver forsåvidt. Jeg liker henne😅 Skjønn dame! 3
Blueberrymuffin Skrevet 27. november #68 Skrevet 27. november (endret) Elsker at de shippet ut Mikkel og Karoline. Er så dritt lei hvordan de, Emilie/Mike og Stig Andre/Rosell har skulle bestemt alt fra dag en. Reaksjonen til Mikkel og Karoline ga avsmak. Synes det rett og slett var smålig hvor sure de ble, som om de er hevet over alle de andre parene i spillet. Synes Mikkel og Karoline er for nærtagne, og virkelig ikke verdige vinnere overhode med en slik reaksjon. Samme med Rosell, misliker mennesker som blir sure og nedlatende når de ikke får viljen sin. Håper Rosell og mannen går ut next. Heia Niklas og Benjamin, støtter det 100%. Det er et spill, og ikke en barnehage hvor eliten skal holde hender og bare shippe ut de andre en etter en. Endret 27. november av Blueberrymuffin 13 1
FreezeandFawn Skrevet 27. november #69 Skrevet 27. november Mollami skrev (58 minutter siden): Jeg liker henne😅 Skjønn dame! All ære til deg! ☺️ Jeg får klaustrofobi av hvor lite hun forstår av det som skjer rundt henne, men nå er ikke tålmodighet min sterkeste egenskap. 10 2
Hønemoor Skrevet 27. november #70 Skrevet 27. november Vi sluttet egentlig å se på etter at de sendte ut Karsten og Mohammed, for da tenkte vi vel egentlig at det bare var en stor allianse og at det ikke er så spennende å se de ta ut et og et av de svakere parene. Men fulgte tråden her, så har tatt det opp igjen etter at det ble litt fart innad i alliansen og. Jeg må si jeg er glad for at Mikkel og Karoline røk. Syns de hadde lite personlighet og var altfor selvgode. Og hva er det med den konstante tafsingen og kosingen foran kameraet? Har de veldig eiertrang ovenfor hverandre, eller hva er greia. Ser i perioder også Emilie og Mike holde på med det. For meg er det rart å være så klengete i offentligheten, spesielt når man er på tv 😝 nå håper jeg på såpass intern krig i alliansen at de røker ut allemann alle. Heia underdogsene! 2 1
Tiger Jack Skrevet 28. november #71 Skrevet 28. november Hønemoor skrev (5 timer siden): Vi sluttet egentlig å se på etter at de sendte ut Karsten og Mohammed, for da tenkte vi vel egentlig at det bare var en stor allianse og at det ikke er så spennende å se de ta ut et og et av de svakere parene. Men fulgte tråden her, så har tatt det opp igjen etter at det ble litt fart innad i alliansen og. Jeg må si jeg er glad for at Mikkel og Karoline røk. Syns de hadde lite personlighet og var altfor selvgode. Og hva er det med den konstante tafsingen og kosingen foran kameraet? Har de veldig eiertrang ovenfor hverandre, eller hva er greia. Ser i perioder også Emilie og Mike holde på med det. For meg er det rart å være så klengete i offentligheten, spesielt når man er på tv 😝 nå håper jeg på såpass intern krig i alliansen at de røker ut allemann alle. Heia underdogsene! Håper virkelig dette snur opp ned på alt. Det som har vært kjedelig nå er at nesten alle har visst hvor både utsjekkskortet og pengene har vært, og de kunne styre alt sammen, så lenge alle holdt ord. Det har gjort det gørrkjedelig. Takk og pris for Benjamin og Niklas! Det har vært alt for mange i alliansene rett og slett. Nå blir det fort litt mer hemmelighold tror jeg, og man vil ser flere par ikke ha anelse om hvem som har hva, som gjør at der nødt til å prøve å resonnere seg frem til det. Da kan seremoniene bli meget interessante framover. Det hadde vært helt episk om Ragde-søstrene eller Joners hadde vunnet hele driten 12 1
makkapakka Skrevet 28. november #72 Skrevet 28. november Syns alt er så pompøst i denne serien, både språket, klærne, og deltagerne, de som er mest normale er Ragdesøstrene og mora til Joner er i den andre enden når det gjelder oppførsel. Disse tvistene er for dårlige til å splitte opp alliansene, bude gjort noe med det, eller så er det strake veien for dem. Likte det Niklas og Benjamin gjorde idag, ellers ville hele greia bare blitt kjedelig og forutsigbart, Er skremt hvordan folk oppfører seg når de blir utstemte, som at det er gitt at alle andre må bare finne seg i det, mens kremen skal ikke røres ved. 7
Tiger Jack Skrevet 30. november #73 Skrevet 30. november Spoiler Nok en kjedelig episode dessverre. Så lenge de samme parene hele tiden ender opp med å få de siste byttene, så styrer de alt. Svært skuffende at akkurat de to parene som ikke burde fått de to siste byttene var de som fikk dem. Skjønner at Benjan og Niklas valgte safe denne gangen, men du verden så kjedelig. Nå er det utrolig viktig for serien at Emile og Mike og Niklas og Benjamn mister makt i neste episode. 2 1
Ninaen Skrevet 30. november #74 Skrevet 30. november Tiger Jack skrev (1 time siden): Vis skjult innhold Nok en kjedelig episode dessverre. Så lenge de samme parene hele tiden ender opp med å få de siste byttene, så styrer de alt. Svært skuffende at akkurat de to parene som ikke burde fått de to siste byttene var de som fikk dem. Skjønner at Benjan og Niklas valgte safe denne gangen, men du verden så kjedelig. Nå er det utrolig viktig for serien at Emile og Mike og Niklas og Benjamn mister makt i neste episode. Spoiler Fy faen så kjedelig…. Hater at Ragdes gikk ut. Friske pust. 8
Mollebolle Skrevet 30. november #75 Skrevet 30. november Vet at det bare er et spill, men jeg synes faktisk at Mike & Emilie og Rosell & Stig Andre, er litt usympatiske der inne. 12 2
Ninaen Skrevet 30. november #76 Skrevet 30. november Mollebolle skrev (54 minutter siden): Vet at det bare er et spill, men jeg synes faktisk at Mike & Emilie og Rosell & Stig Andre, er litt usympatiske der inne. Ikke hatt sansen for M&E før dette heller…blir for glætt… 9 1 6
jojojo1988 Skrevet 30. november #78 Skrevet 30. november Niklas og Benjamins flaks vil ingen ende ta 2
Pås Skrevet 1. desember #79 Skrevet 1. desember Mollebolle skrev (12 timer siden): Vet at det bare er et spill, men jeg synes faktisk at Mike & Emilie og Rosell & Stig Andre, er litt usympatiske der inne. Jeg synes og det! Det virker som de mener at de selvsagt skal gå videre, jeg var veldig fornøyd med at "husker ikke hva de heter lengre: skuespiller og advokat" røk ut i forrige episode, det er tydelig at disse tre parene så på seg selv som overlegne de andre. 7
Babyface Skrevet 1. desember #80 Skrevet 1. desember Mollebolle skrev (12 timer siden): Vet at det bare er et spill, men jeg synes faktisk at Mike & Emilie og Rosell & Stig Andre, er litt usympatiske der inne. Hvertfall hun Rosell; kronisk sur og usjarmerende. Jeg orker ikke når folk gjør som hun gjorde i går; skylder på at hun er et følelsesmenneske og gir seg selv fripass til dårlig oppførsel. Voksne dama som satt der og glefset til Niklas og Benjamin forrige episode sammen med kona til Mikkel - flaut! Det er er spill! 😂 18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå