Ninaen Skrevet 23. november #41 Skrevet 23. november Perine skrev (1 time siden): Skjul innhold Jeg tenker kanskje slemt, men frydet meg litt da det ble litt uventet spill der i dag. Lurer på hva hevnen vil bli, for den kommer nok. Vil det komme nye allianser? Spoiler Slemt? Jada. Men deilig at noen orker, gidder osv så det faktisk blir litt skikkelig underholdning og ikke bare forutsigbart 😂 Og elsker at Mike og Emilie blir så sjokka liksom, åpenbart mest av alt fordi det ikke ble sånn som de hadde tenkt, ikke fordi det var slemt. Stig og Rosell sin reaksjon framsto vesentlig mer genuin i så måte 😅 Men det er jo helt nydelig. Fordi de har jo null problem med å skippe ut «svake» par de ikke trenger (Joner og Ragde), men når det rammer egen leir… 😂 Hotellet er jo et sosialt spill det også, og dette var et klasseeksempel på at overklassen blir sjokkert over å bli stukket i ryggen av egne og at ikke det går rakt fram. Har et ambivalent forhold til Niklas og Benjamin generelt, men elsker at de tør å gjøre sånne ting når de faktisk er med på konkurranse-reality i ordets rette forstand. 20 1
Babyface Skrevet 23. november #42 Skrevet 23. november Spoiler Erre mulig å bli SÅ sure som en del ble i dagens episode?! 😳 Det ercet spill! Greit å bli skuffet et lite øyeblikk, men sinna? 🙈😂 14
Ninaen Skrevet 23. november #43 Skrevet 23. november Babyface skrev (7 minutter siden): Skjul innhold Erre mulig å bli SÅ sure som en del ble i dagens episode?! 😳 Det ercet spill! Greit å bli skuffet et lite øyeblikk, men sinna? 🙈😂 Spoiler Jeg vet 😂 Og derfor jeg elsker det når Anne B snur seg å sier «det er et spill», hun og Eva røyk jo rett ut før de fikk sjekka ut, kom tilbake som wild cards og med masse ulemper fordi de ikke har vært med, og har vært målskive hele veien siden, men er like forbanna blide. Fordi det er et spill! Også går «eliten» rett i mugg fordi en av dem faktisk begynner å SPILLE og gjør noe som er ekstremt taktisk lurt for seg selv! Elsker det! 25
jojojo1988 Skrevet 23. november #44 Skrevet 23. november Merkelig spill av Niklas og Benjamin. De som har styrt i bakgrunnen hele veien, er plutselig avslørt som sleipinger. Virker som om de har vært i allianse med alle som er der omtrent. 5 3
Sh999 Skrevet 23. november #45 Skrevet 23. november Ja, merkelig spill av de, nå er det jo ingen som stoler på de, og de vil bli målskive for alle for å få dem på hue og ræva ut 🤷♀️ 8
Babyface Skrevet 24. november #46 Skrevet 24. november jojojo1988 skrev (7 timer siden): Merkelig spill av Niklas og Benjamin. De som har styrt i bakgrunnen hele veien, er plutselig avslørt som sleipinger. Virker som om de har vært i allianse med alle som er der omtrent. Er de sleipe fordi de spiller spillet? Ikke enig. Det er et spill tuftet på å lure andre. 14 3
jojojo1988 Skrevet 24. november #47 Skrevet 24. november Babyface skrev (9 minutter siden): Er de sleipe fordi de spiller spillet? Ikke enig. Det er et spill tuftet på å lure andre. Helt ærlig bryr jeg meg ikke, men de fremstår jo som sleipe, og de andre mener åpenbart at de er det. Finnes mange måter å spille et sånt spill på, og denne fremgangsmåten pleier å backfire i lignende reality-konsepter 1 2
Mala_L Skrevet 24. november #48 Skrevet 24. november Dette grepet som Niklas og Benjamin gjorde, gjør det i alle fall litt mer spennende! Jeg synes dette har vært litt kjedelig til nå, men har liksom holdt ut i håp om mer action. Og er det egentlig noen som ikke har trodd at de har en god allianse med Niklas og Benjamin? Bortsett fra Ragde-søstrene? Nei, på tide at det skjedde noe og at parene begynner å tenke litt mer på hvem de kan stole på. 12 5
Cookie123 Skrevet 24. november #49 Skrevet 24. november Herlig at noen turte å faktisk få ut en sterk konkurrent!! 7 3
Minnus Skrevet 24. november #50 Skrevet 24. november Elsker at det skjer litt tv, men får også veldig vondt inni meg av å se på mennesker bli lurt og tråkket på på denne måten. Hadde vært noe helt annet om Benjamin og Niklas hadde vunnet denne plassen selv. Men her har de fått denne plassen gratis, og bruker en god plan på å stikke kniven i ryggen på de som ga deg denne muligheten. Ja det blir bra tv fordi noe skjer, men samtidig synes jeg det er grusom tv fordi det er vondt å se at folk velger penger foran venner. 3 2
Ulla Ullsokk Skrevet 24. november #51 Skrevet 24. november Minnus skrev (8 timer siden): Elsker at det skjer litt tv, men får også veldig vondt inni meg av å se på mennesker bli lurt og tråkket på på denne måten. Hadde vært noe helt annet om Benjamin og Niklas hadde vunnet denne plassen selv. Men her har de fått denne plassen gratis, og bruker en god plan på å stikke kniven i ryggen på de som ga deg denne muligheten. Ja det blir bra tv fordi noe skjer, men samtidig synes jeg det er grusom tv fordi det er vondt å se at folk velger penger foran venner. Seriøst?😂😂😂 Det er et SPILL! Et underholdningsprogram! Det var på tide å røske opp i «eliten» og jeg synes det eneste pinlige er hvor seriøst og personlig de tar det! Men de er vel i bobla og skjerper seg forhåpentlig når de kommer hjem😅 13 3
Tiger Jack Skrevet 24. november #52 Skrevet 24. november (endret) Minnus skrev (8 timer siden): Elsker at det skjer litt tv, men får også veldig vondt inni meg av å se på mennesker bli lurt og tråkket på på denne måten. Hadde vært noe helt annet om Benjamin og Niklas hadde vunnet denne plassen selv. Men her har de fått denne plassen gratis, og bruker en god plan på å stikke kniven i ryggen på de som ga deg denne muligheten. Ja det blir bra tv fordi noe skjer, men samtidig synes jeg det er grusom tv fordi det er vondt å se at folk velger penger foran venner. Du kan ikke mene alvor? Denne firer-banden har ingen skrupler med å shippe ut det ene paret etter det andre, og lyver og holder på. Så er dette 100% et spill. Akkurat som i forræder. Nå må folk slutte å ta dette personlig. Alle burde se på Tor-Håkon sin reaksjon etter at han ble "dolket" i ryggen av Espen i forræder. Han har skjønt det, og i stedet for å sutre og syte over å bli lurt av Espen og Rasmus, skryter han uhemmet av dem for godt spill. Synes rett og slett det bare er flaut å se på hvordan de i hotellet nå blir så fornærmet og trist av dette. Jeg vil sammenligne med de som ikke tåler å tape i ludo og kaster brettet og brikker i gulvet i sinne. Litt ynkelig faktisk. Endret 24. november av Tiger Jack 20 10
Ninaen Skrevet 24. november #53 Skrevet 24. november Tiger Jack skrev (28 minutter siden): Du kan ikke mene alvor? Denne firer-banden har ingen skrupler med å shippe ut det ene paret etter det andre, og lyver og holder på. Så er dette 100% et spill. Akkurat som i forræder. Nå må folk slutte å ta dette personlig. Alle burde se på Tor-Håkon sin reaksjon etter at han ble "dolket" i ryggen av Espen i forræder. Han har skjønt det, og i stedet for å sutre og syte over å bli lurt av Espen og Rasmus, skryter han uhemmet av dem for godt spill. Synes rett og slett det bare er flaut å se på hvordan de i hotellet nå blir så fornærmet og trist av dette. Jeg vil sammenligne med de som ikke tåler å tape i ludo og kaster brettet og brikker i gulvet i sinne. Litt ynkelig faktisk. 🎯🎯🎯 8
Blåttvann Skrevet 25. november #54 Skrevet 25. november Minnus skrev (19 timer siden): Elsker at det skjer litt tv, men får også veldig vondt inni meg av å se på mennesker bli lurt og tråkket på på denne måten. Hadde vært noe helt annet om Benjamin og Niklas hadde vunnet denne plassen selv. Men her har de fått denne plassen gratis, og bruker en god plan på å stikke kniven i ryggen på de som ga deg denne muligheten. Ja det blir bra tv fordi noe skjer, men samtidig synes jeg det er grusom tv fordi det er vondt å se at folk velger penger foran venner. Enig med deg. Tiger Jack skrev (10 timer siden): Du kan ikke mene alvor? Denne firer-banden har ingen skrupler med å shippe ut det ene paret etter det andre, og lyver og holder på. Så er dette 100% et spill. Akkurat som i forræder. Nå må folk slutte å ta dette personlig. Alle burde se på Tor-Håkon sin reaksjon etter at han ble "dolket" i ryggen av Espen i forræder. Han har skjønt det, og i stedet for å sutre og syte over å bli lurt av Espen og Rasmus, skryter han uhemmet av dem for godt spill. Synes rett og slett det bare er flaut å se på hvordan de i hotellet nå blir så fornærmet og trist av dette. Jeg vil sammenligne med de som ikke tåler å tape i ludo og kaster brettet og brikker i gulvet i sinne. Litt ynkelig faktisk. Ludo er noe annet helt enn et sosialt spill som Hotellet. Ja, Hotellet er et spill, men det er fælt å se at penger får frem det verste i folk. At man kan dolke andre i ryggen på den måten. Slik dolking er jo det produksjonen håper på for underholdningsverdien i sjokket det gir, men det er vondt å se på -nettopp fordi man blir sjokkert av hvor utspekulerte folk kan være. Hvor stygge folk kan være mot vennene sine. 1 1
Nymphadora Skrevet 25. november #55 Skrevet 25. november Blåttvann skrev (23 minutter siden): Enig med deg. Ludo er noe annet helt enn et sosialt spill som Hotellet. Ja, Hotellet er et spill, men det er fælt å se at penger får frem det verste i folk. At man kan dolke andre i ryggen på den måten. Slik dolking er jo det produksjonen håper på for underholdningsverdien i sjokket det gir, men det er vondt å se på -nettopp fordi man blir sjokkert av hvor utspekulerte folk kan være. Hvor stygge folk kan være mot vennene sine. Det er kun ett par som kan vinne, så uansett hvilken allianse man er i fra starten, må noen før eller senere dolkes i ryggen på en måte slik konseptet er. Hva tenker de f.eks eventuelt skulle skje hvis kun de 4 parene hadde stått igjen? Det er uungåelig at noen ikke ville blitt "sveket". Så da kan det like så godt skje nå slik at det blir mer spenning. Liker at noen tør å bryte opp litt. Alt for mange av disse type programmene som blir ødelagt av at ingen tør å ta litt risiko, som første sesong av spillet f eks. Var avgjort hvem som vant omtrent helt fra starten. 15
Blåttvann Skrevet 25. november #56 Skrevet 25. november (endret) Nymphadora skrev (3 minutter siden): Det er kun ett par som kan vinne, så uansett hvilken allianse man er i fra starten, må noen før eller senere dolkes i ryggen på en måte slik konseptet er. Hva tenker de f.eks eventuelt skulle skje hvis kun de 4 parene hadde stått igjen? Det er uungåelig at noen ikke ville blitt "sveket". Så da kan det like så godt skje nå slik at det blir mer spenning. Liker at noen tør å bryte opp litt. Alt for mange av disse type programmene som blir ødelagt av at ingen tør å ta litt risiko, som første sesong av spillet f eks. Var avgjort hvem som vant omtrent helt fra starten. Men da er det noe annet, synes jeg. Det er forskjell på å dolke noen i ryggen når du velger å gjøre det enn når du må gjøre det. Og måtte de dolke akkurat de som har hjulprt dem helt fra start og som sørget for at de i det hele tatt fikk makten de fikk? Kunke vel heller ha sviktet et av de andre i alliansen? Endret 25. november av Blåttvann 1 1
Nymphadora Skrevet 25. november #57 Skrevet 25. november Blåttvann skrev (2 minutter siden): Men da er det noe annet, synes jeg. Det er forskjell på å dolke noen i ryggen når du velger å gjøre det enn når du må gjøre det. Og måtte de dolke akkurat de som har hjulprt dem helt fra start og som sørget for at de i det hele tatt fikk makten de fikk? Jeg vil anta at de fleste som melder seg på har et ønske om å vinne. Da må man ta ut sterke konkurrenter når muligheten byr seg, man vet ikke om den muligheten kommer igjen. Mikkel og fruen (som jeg ikke husker navnet på nå) har en tendens til å vinne de fleste av konkurranser, så sannsynligheten for at Niklas og Benjamin er jo heller at de ville bli shippet ut først om det bare var de igjen. De har gjort mange av de andre en tjeneste ved dette valget, og satt seg selv i litt mer risiko. Kudos til de sier jeg. 7
Blåttvann Skrevet 25. november #58 Skrevet 25. november Nymphadora skrev (29 minutter siden): Jeg vil anta at de fleste som melder seg på har et ønske om å vinne. Da må man ta ut sterke konkurrenter når muligheten byr seg, man vet ikke om den muligheten kommer igjen. Mikkel og fruen (som jeg ikke husker navnet på nå) har en tendens til å vinne de fleste av konkurranser, så sannsynligheten for at Niklas og Benjamin er jo heller at de ville bli shippet ut først om det bare var de igjen. De har gjort mange av de andre en tjeneste ved dette valget, og satt seg selv i litt mer risiko. Kudos til de sier jeg. Jeg er tydeligvis ikke laget for denne typen spill. 😅 Jeg klarer ikke se slik på det selv om jeg forstår at det sikkert var et lurt valg. 2 1
Mala_L Skrevet 25. november #59 Skrevet 25. november Minnus skrev (23 timer siden): Elsker at det skjer litt tv, men får også veldig vondt inni meg av å se på mennesker bli lurt og tråkket på på denne måten. Hadde vært noe helt annet om Benjamin og Niklas hadde vunnet denne plassen selv. Men her har de fått denne plassen gratis, og bruker en god plan på å stikke kniven i ryggen på de som ga deg denne muligheten. Ja det blir bra tv fordi noe skjer, men samtidig synes jeg det er grusom tv fordi det er vondt å se at folk velger penger foran venner. Jeg skjønner hva du mener og det er jo vondt å bli ført bak lyset, men så er dette underholdning og deltakerne vet hva de går til. Jeg så et klipp hvor Mikkel og Karoline sa at de hadde skværet opp kort tid etter. Og sånn må det nesten være, når det er et spill som legger til rette for dette. Men er jo vondt å se på, når de timer før hadde sittet i bilen og ledd av akkurat det - at hvor sykt hadde det vært om de hadde stemt dem ut liksom. 1
Blekkulfina Skrevet 25. november #60 Skrevet 25. november Skjønner at de ville ha ut et sterkt par, men ville nok unngått Mikkel og Karoline nettopp fordi det var de som ga dem denne fordelen og alltid har hjulpet dem fremover. Hadde ikke Stig André og Rosell vært et litt bedre valg sånn sett? Det hadde nok skapt atskillig mindre furore, og de hadde likevel fått ut et sterkt par.. 8 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå