Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For eit program🤢

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig spennende idag 😀

• Liker 3
Skrevet

Liker at det er mange tvister, men alliansene finner ut av det, Joners har ikke klart å knekke koden, følger heller ikke med.. De fikk jo beskjed om hvem som hadde pengene..

• Liker 2
Skrevet

De er jo like skrullete begge to… syntes moren var ille, men A er jaggu ikke langt unna 😂😂🙈

Så gøy at søstrene sjekket inn igjen, akkurat det jeg håpet på 👏

• Liker 10
Skrevet

Morsomt konsept. 😅

Elsker Benjamin og Niklas, håper de vinner.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Litt dumt å caste både Benjamin og Niklas samtidig med Emilie og Mike da disse er venner på fritiden. Sier seg selv at de blir en sterk allianse da, og at de har sterkere lojalitet til hverandre. 

Synes det er spennende, men vet ikke om jeg liker konseptet så godt. Får skikkelig mean girls vibber av hele opplegget, og at de rotter seg sammen med de «kule» og at det er om å være med i gjengen. Spiller på veldig grunnleggende behov hos mennesker, og det er ganske vondt å se på til tider. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Elsker at Ragde-søstrene kommer inn igjen! Mistenkte det jo. Skal se det blir kaos hos «meangirl-gjengen» når Anne «æ stole itj på nån æ» Ragde kommer uten filter. 😂 Emilie kommer vel til å få karamellsjokk. Anne B tror jeg må oppleves. 😂

Må jo le av Aleksandra og mor. De er jo helt blåst, samtidig er de klar over at de ikke er hotellets genier og har selvironi på det. 😂Og mor har jo rett: Aleksandra stoler for mye på (feil) folk. Hun trodde jo ikke på Mohammed ang pengene, fortsatt overbevist om at Anny Isabell med partner snakka sant. 🙈

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hurraaaaa! RAGDE! 😍

• Liker 5
Skrevet

Vi likte veldig godt de første episodene, så ble det alt for forutsigbart og for stor allianse når de kuleste, Karsten og Mohamed røk ut. Så nå gidder vi ikke se mer 😅

• Liker 1
Skrevet

Det er så sinnsykt mange realityer for tiden og Hotellet er ikke verken bedre eller dårligere enn de andre, synes jeg. Ble veldig skuffet da "The Ragdes" gikk ut i starten, så det ble en opptur å se at de skal få vende tilbake. Jeg håper de klarer å komme godt inn i spillet. Det kan jo være utfordrene å få oversikt midt i. Iallefall positivt for programmet at de er inne igjen.

• Liker 2
Skrevet
Lofilteret skrev (8 timer siden):

Det er så sinnsykt mange realityer for tiden og Hotellet er ikke verken bedre eller dårligere enn de andre, synes jeg. Ble veldig skuffet da "The Ragdes" gikk ut i starten, så det ble en opptur å se at de skal få vende tilbake. Jeg håper de klarer å komme godt inn i spillet. Det kan jo være utfordrene å få oversikt midt i. Iallefall positivt for programmet at de er inne igjen.

Eva er heldigvis skarp. Men tenker at Anne kanskje kan lage litt kaos, i positiv forstand mtp superalliansen, som den løse kanonen hun er. 😅 «Æ stole itj på nån æ!»

• Liker 4
Skrevet

Hotellet er kjedelig.

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker konseptet. Jeg liker IKKE deltakerne. Noen av dem gjør det rett og slett til en prøvelse å se på. 

Jeg heier ikke på noen. De som ikke er slitsomme er helt lost. Det er Aslak Maurstad som skulle vært deltaker på det her. Begynner å bli rimelig kjedelig å se Baarli-paret og de nygifte sende de samme koffertene frem og tilbake. Synes også det er en svakhet i at dersom man får en dårlig plassering under seremonien er det omtrent ingenting man kan gjøre for å unngå å ryke?? Man må liksom bare sitte der og ta imot det utsjekkskortet, som det virker som alle vet hvor er. 

• Liker 5
Skrevet

Hvis Ragde ryker ut igjen nå blir jeg så irritert! Var irritert på Emilie og mannen fra før, men etter at de ga Ragde det utsjekkskortet ønsker jeg de dit peppern gror! 

• Liker 12
Skrevet
Spoiler

Jeg forsto ikke måten det sluttet på i dag, eller det får vi vel se fortsettelsen på neste gang.

• Liker 1
Skrevet

Det er helt forferdelig å sitte og se på mor og datter Joner sin deltakelse, de er jo knapt å anse som en del av spillet. Skjønner jo nada og får ikke med seg noenting. Spesielt mor må ha stått bakerst i køen da kognitive evner ble delt ut. 

Ellers sliter jeg med å skjønne at så mange har så mye tillitt til Niklas og Benjamin, når de vet at de spiller tett med Mike og Emilie.

De to damene, Numme og hun andre,  sier selv at de har vært nyttige idioter og ikke med på avgjørelser hittil, allikevel så er det første de gjør å gå inn til Niklas og Benjamin og fortelle de alt og gir de fordel i tillegg.

• Liker 14
Skrevet
Anonym90059005 skrev (På 16.11.2025 den 17.45):

Det er helt forferdelig å sitte og se på mor og datter Joner sin deltakelse, de er jo knapt å anse som en del av spillet. Skjønner jo nada og får ikke med seg noenting. Spesielt mor må ha stått bakerst i køen da kognitive evner ble delt ut. 

Ellers sliter jeg med å skjønne at så mange har så mye tillitt til Niklas og Benjamin, når de vet at de spiller tett med Mike og Emilie.

De to damene, Numme og hun andre,  sier selv at de har vært nyttige idioter og ikke med på avgjørelser hittil, allikevel så er det første de gjør å gå inn til Niklas og Benjamin og fortelle de alt og gir de fordel i tillegg.

Så enig med deg angående mor Joner. Gjør vondt å se på, får nesten vondt av henne. Samtidig lurer jeg litt på hvordan verden ser ut gjennom hennes øyne. Enig med alt du skriver forsåvidt.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...