Perine Skrevet 7. oktober #1 Skrevet 7. oktober (endret) Litt om programmet, deltakerne og stedet: Elleve kjendispar sjekker inn og skal kaste seg ut i konkurranser hvor relasjoner blir satt på prøve i et strategisk spill. Ny reality: Disse skal være med i «Hotellet» «Hotellet»: Aslak Maurstad blir programleder for nytt TV 2-program Her er TV 2-serien «Hotellet» spilt inn: Hotel Araba Fenice ved Iseosjøen - Reisetips Jeg gleder meg 😃 Endret 17. oktober av Perine 1 1
Perine Skrevet 17. oktober Forfatter #2 Skrevet 17. oktober (endret) I dag ble de to første episodene lagt ut. Ganske gøy, men jeg kjente igjen opplegget fra en annen serie jeg så på Netflix for ikke så veldig lenge siden, Hvem sitter på millionen? – Netflix Mye kan skje Episodene ligger på TV2Play, og kommer på ordinær TV kl 22:15 i kveld (etter Forræder) Endret 17. oktober av Perine 1
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 17. oktober #3 Skrevet 17. oktober Jeg synes det var helt ok fredags underholdning 😊, hadde ikke store forventninger , men det var bedre enn jeg trodde. Ble faktisk litt skuffet når episoden sluttet, fordi det var ganske spennende akkurat da. 5
Babyface Skrevet 18. oktober #4 Skrevet 18. oktober Jeg synes det er så kjipt når noen ryker ut i reality allerede første program, det er litt allright å bli litt kjent med både konseptet og deltakerne før noen ryker ut. 20 2
Heartland Skrevet 20. oktober #5 Skrevet 20. oktober Artig med et nytt konsept, og jeg synes Aslak Maurstad er kjempeflink som programleder. Ble syyykt skuffet når Ragde-søstrene røk ut, de var det beste med hele casten! Ble veldig antiklimaks når de røk allerede før innsjekk, så jeg håååper det er en tvist som bringer dem tilbake! 9 1 2
Perine Skrevet 20. oktober Forfatter #6 Skrevet 20. oktober Jeg har aldri hatt "pokerfjes" og tenker at det må være utrolig vanskelig å holde masken og ikke avsløre seg 2
Viki6 Skrevet 20. oktober #7 Skrevet 20. oktober Gørrkjedelig. Orket ikke å se første episode helt ferdig. 4 1
Gjest Nimmi10 Skrevet 20. oktober #8 Skrevet 20. oktober Litt kjedelig første episode, men kan jo være det blir bedre..
enkefru Skrevet 20. oktober #9 Skrevet 20. oktober Det var ikke all verdens... cred for å ikke bare ha castet de samme folka som alle andre 😅 5
Mala_L Skrevet 20. oktober #10 Skrevet 20. oktober Helt grei underholdning, liker folka som er med og det hjelper jo mye.
FORFAR Skrevet 21. oktober #11 Skrevet 21. oktober (endret) En sovepille av et realityshow, der to av de mer interessante deltakerne ryker ut først. Resultatet er at vi sitter igjen med en gruppe kjendiser som strengt tatt hadde vært tjent med en pause fra reality (Det blir liksom litt mye når vi skal se dem leke seg i flere formater i samme kanal) Endret 21. oktober av FORFAR 11 3
Ninaen Skrevet 21. oktober #12 Skrevet 21. oktober Dritkjedelig at Anne og Eva røyk sånn! De to influenserne, Anny og ??? kunne heller gått, totalt uinteressante. Konseptet virker artig, programleder er bra, men casten er dessverre bare sånn halvveis altså. 12
Heartland Skrevet 21. oktober #13 Skrevet 21. oktober enkefru skrev (18 timer siden): Det var ikke all verdens... cred for å ikke bare ha castet de samme folka som alle andre 😅 Enig, likte godt at Ragde-søstrene var med (syyyykt skuff at de ble sendt ut før de fikk begynt, DA ble jeg sur!) og har sansen for Anette og Ingeborg, skulle gjerne sett de mer andre steder også. Er så dritt lei disse influenserne som er med alle steder! De er helt uinteressante! Anny fikk jeg mer enn nok av i Vokteren (La meg ikke gå inn på hvor elendig det konseptet var for øvrig). Mye morsommere med andre typer kjendiser. 12
Ninaen Skrevet 21. oktober #14 Skrevet 21. oktober Heartland skrev (3 minutter siden): Enig, likte godt at Ragde-søstrene var med (syyyykt skuff at de ble sendt ut før de fikk begynt, DA ble jeg sur!) og har sansen for Anette og Ingeborg, skulle gjerne sett de mer andre steder også. Er så dritt lei disse influenserne som er med alle steder! De er helt uinteressante! Anny fikk jeg mer enn nok av i Vokteren (La meg ikke gå inn på hvor elendig det konseptet var for øvrig). Mye morsommere med andre typer kjendiser. Jeg håper det er en tvist hvor søstrene Ragde kommer tilbake 😄Det hadde vært gøy. Liker også Anette og Ingeborg godt (var god underholdning da de var på «Alle mot alle»). Mohammad og Karsten har jeg også fått litt sansen for, og Randulle og Hermann kan bidra med underholdning. Liker ikke Oscar W sånn ellers, men i et sånt konsept kan nok han og pappa bidra til litt drama og god underholdning. Emilie og mann…jeg håper de ryker kjapt. Spent på Stig og Rosell og Mikkel og forloveden. Kvinnelig partner i de to parene er vel ikke så kjent fra før? Så der kan det jo komme noen overraskelser. Benjamin og Niklas har jeg elsk-hat-forhold til, men de bidrar i det minste med underholdning (i motsetning til Anny og partner…). 10
Linazer Skrevet 21. oktober #15 Skrevet 21. oktober Jeg mistet interessen da Ragdesøstrene forsvant ut før det i det hele tatt var begynt. En annen ting er at det var vanskelig å forstå "spillet" eller reglene. Det føltes uklart og ullent. 8
Cookie123 Skrevet 23. oktober #16 Skrevet 23. oktober Linazer skrev (På 21.10.2025 den 13.41): Jeg mistet interessen da Ragdesøstrene forsvant ut før det i det hele tatt var begynt. En annen ting er at det var vanskelig å forstå "spillet" eller reglene. Det føltes uklart og ullent. Enig. Men tipper vi skjønner mer av reglene etter neste episode. 🙂 2
makkapakka Skrevet 24. oktober #17 Skrevet 24. oktober Sovepiller ja, det er 3 gang jeg ser 1 episode fordi jeg har sovnet og ikke fått med slutten, prøver igjen. Selvsagt er Oscar med... Men heldigvis ikke de vanlige som ellers er der.. 2
Nadine Skrevet 26. oktober #18 Skrevet 26. oktober Sett på det i kveld, og Niklas høres konstant drita ut. Han snøvler uansett om det er dag eller kveld… Og mannen hans er så søt! 2
Ann. Skrevet 26. oktober #19 Skrevet 26. oktober Jeg liker ikke reality. Hørte positivt omtale, men måtte kaste inn håndkleet før første konkurranse med stave en drink var avgjort. 1
MissStiles Skrevet 26. oktober #20 Skrevet 26. oktober Da har jeg sett forrige ukes og denne ukas episode. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg om jeg liker dette programmet eller ikke. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå