Gå til innhold

Hvorfor er det deilig å få fylle ei kvinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg er med ei kvinne er det en god følelse å få fylle opp kvinnens vagina. Tenker det at tanken på erobring av kvinnen og den menneskelige biten om befruktningsønske  gjør at det oppleves veldig godt å få komme i kvinnens vagina. Er det andre også som har det slik? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, du er definitivt den eneste. Alle andre liker bedre å tømme kvinner. Og noen liker å fylle vannballonger, og deretter kaste dem på postkasser og små, grønne kurver de har fått av bestemor. Og en gang møtte jeg en fyr som likte aller best, bedre enn både vannballonger og kurver, å strikke små kluter som han delte ut på toget til overveldende jubel fra alle som var der. Du fikk én klut hvis du hadde vanlig billett, mens de med honnør fikk to! Og musikkorpset spilte Glade Jul, mens alle sang Alle fugler små de er baklengs, mens de tygget tyggegummi og vippet forsiktig med foten. 

Og med det kan du legge vekk runkesokken din, og sove søtt hele natten. 💕

Anonymkode: b0a2b...f79

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du finner ikke opp en vagina med en teskje sæd hvis du tror det. Merkes knapt

Anonymkode: a04fc...df4

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nope, du er definitivt den eneste. Alle andre liker bedre å tømme kvinner. Og noen liker å fylle vannballonger, og deretter kaste dem på postkasser og små, grønne kurver de har fått av bestemor. Og en gang møtte jeg en fyr som likte aller best, bedre enn både vannballonger og kurver, å strikke små kluter som han delte ut på toget til overveldende jubel fra alle som var der. Du fikk én klut hvis du hadde vanlig billett, mens de med honnør fikk to! Og musikkorpset spilte Glade Jul, mens alle sang Alle fugler små de er baklengs, mens de tygget tyggegummi og vippet forsiktig med foten. 

Og med det kan du legge vekk runkesokken din, og sove søtt hele natten. 💕

Hahaha, du er fantastisk

Anonymkode: ef6a6...187

• Hjerte 1
Skrevet

Ingenting er bedre enn å pumpe en kvinne fullstendig full av sæd.

Anonymkode: e0e75...69f

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingenting er bedre enn å pumpe en kvinne fullstendig full av sæd.

Hvis du klarer det så har du et medisinsk problem. Om du forestiller deg dette, så har du et psykisk problem. 

Anonymkode: 00588...d95

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Fun fact. Har sett gangbang hvor damer har vært "fylt opp" av 5-6 karer. Men musa var fortsatt ikke full..

Anonymkode: 60a42...f09

Skrevet

Jeg tenker basert på brukernavnet og måten du skriver, at du er mer vant med å fylle opp et plastrør. 

Anonymkode: ed62b...61f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker basert på brukernavnet og måten du skriver, at du er mer vant med å fylle opp et plastrør. 

Anonymkode: ed62b...61f

Jeg håper det er bedre screening på donorfedre enn at TS slipper igjennom. Det er ikke alle som bør formere seg. 🤷🏼‍♀️

• Nyttig 2
Skrevet

«Fylle opp»?😅. Den skjønte jeg ikke?

Anonymkode: 8ee94...780

Skrevet
Donor skrev (15 timer siden):

Når jeg er med ei kvinne er det en god følelse å få fylle opp kvinnens vagina. Tenker det at tanken på erobring av kvinnen og den menneskelige biten om befruktningsønske  gjør at det oppleves veldig godt å få komme i kvinnens vagina. Er det andre også som har det slik? 

Som beskrevet i annen lignende tråd. Du fyller ikke opp en kvinnes vagina.  Du kan ejakulere i henne, men fylle opp gjør du altså ikke. Ikke i nærheten engang. 

Anonymkode: 1c06c...648

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fun fact. Har sett gangbang hvor damer har vært "fylt opp" av 5-6 karer. Men musa var fortsatt ikke full..

Anonymkode: 60a42...f09

Korrekt.   

Anonymkode: 1c06c...648

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

«Fylle opp»?😅. Den skjønte jeg ikke?

Å fylle henne opp med sæd. Pumpe det inn

Skrevet

Ingenting slår øyeblikket da jeg for første gang fikk sprute inni fitta til kjæresten min. Helt magisk, ispedd frykten for at hun kunne bli gravid. Det føltes både ulovlig og skummelt, men sykt pirrende. 

Anonymkode: 57420...a39

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lykke til 🤞 Det renner bare ut igjen 😂 Minste motstands vei 😆

Anonymkode: 00274...60b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ingenting slår øyeblikket da jeg for første gang fikk sprute inni fitta til kjæresten min. Helt magisk, ispedd frykten for at hun kunne bli gravid. Det føltes både ulovlig og skummelt, men sykt pirrende. 

Anonymkode: 57420...a39

Jeg var bare 16, dama 30. Vi var kåte begge to. Hun viste meg en en veldig stor pupp. Jeg var rusa på kåthet, skulle ikke mer til. Måtte få se mer.Så kjente jeg handa hennes nedi buksa mi. Heldt inne magen for å gi hun betre plass. Det var sykt pirrende. Klarte ikke stå imot. Kledde av hverandre i en fei. For første gang hadde jeg sett ei dame naken. Ingen tankte på gummi lenger. Hun la seg til rette og jeg styrte inn i ho. Det var magisk godt, og ikke minst tanken på at det kunne bli barn. Etter litt ut og inn kom jeg med et brøl. Det å få sprute sæden inn i ei godt voksen mus var magisk, og nytelsen var ubeskrivelig.

Anonymkode: 0b5d5...00f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Aha😅

Nei. Det aller beste og mest praktiske er når han bruker kondom.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg håper det er bedre screening på donorfedre enn at TS slipper igjennom. Det er ikke alle som bør formere seg. 🤷🏼‍♀️

Heller en verden full av TS sine avkom enn at den gjennomsnittlige bitre tanta fra KG som ikke har fått oppmerksomhet fra kvalitetsmenn formerer seg

Anonymkode: 3a52a...e3c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Heller en verden full av TS sine avkom enn at den gjennomsnittlige bitre tanta fra KG som ikke har fått oppmerksomhet fra kvalitetsmenn formerer seg

Anonymkode: 3a52a...e3c

Bitre eller ikke om noen har lyst til til å bli pumpa fulle av sæd er det noe jeg vil gjøre. Det er det beste i verden😁 Selv hvis de ikke er på prevensjon er det i seg selv kjempepirrende😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg var bare 16, dama 30. Vi var kåte begge to. Hun viste meg en en veldig stor pupp. Jeg var rusa på kåthet, skulle ikke mer til. Måtte få se mer.Så kjente jeg handa hennes nedi buksa mi. Heldt inne magen for å gi hun betre plass. Det var sykt pirrende. Klarte ikke stå imot. Kledde av hverandre i en fei. For første gang hadde jeg sett ei dame naken. Ingen tankte på gummi lenger. Hun la seg til rette og jeg styrte inn i ho. Det var magisk godt, og ikke minst tanken på at det kunne bli barn. Etter litt ut og inn kom jeg med et brøl. Det å få sprute sæden inn i ei godt voksen mus var magisk, og nytelsen var ubeskrivelig.

Anonymkode: 0b5d5...00f

Dette var skikkelig pirrende. 😅

hva var størst, magen din eller puppen hennes? Kom hun og med et brøl? 

Anonymkode: f7c28...307

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...