AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #21 Skrevet 13 timer siden Anonym-bruker skrev (2 minutter siden): Det er tanten til pappa som skal begraves, men vi har ikke hatt noe særlig kontakt. Et ærlig spørsmål til seg selv er jo hvor man vil sitte i kirken. De nærmeste sitter langt foran, penere kledd, og er mer preget. Lengre bak i kirken sitter de som er der mer perifære, ønsker å vise respekt. Som oftere tar det som en pause fra jobb den dagen, og fortsetter hverdagen etter begravelsen. Er man usikker så kler man seg pent. Velger pensko i stedet for mer uformelle sko. Og en mer formsydd/pen jakke. Anonymkode: 32a3c...afa
Anonym-bruker Skrevet 13 timer siden Forfatter #22 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Et ærlig spørsmål til seg selv er jo hvor man vil sitte i kirken. De nærmeste sitter langt foran, penere kledd, og er mer preget. Lengre bak i kirken sitter de som er der mer perifære, ønsker å vise respekt. Som oftere tar det som en pause fra jobb den dagen, og fortsetter hverdagen etter begravelsen. Er man usikker så kler man seg pent. Velger pensko i stedet for mer uformelle sko. Og en mer formsydd/pen jakke. Anonymkode: 32a3c...afa Jeg skal sitte med tanta og onkelen min. Hun som er død er tanta til min tante. Tror ikke vi skal langt frem, det er jo barn og barnebarn/ oldebarn. Det står i dødsannonsen at det avsluttes ved graven så regner med det bare er for de nærmeste etterpå. Jeg tenkte ha svarte lave støvletter.
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #23 Skrevet 13 timer siden Anonym-bruker skrev (2 minutter siden): Jeg skal sitte med tanta og onkelen min. Hun som er død er tanta til min tante. Tror ikke vi skal langt frem, det er jo barn og barnebarn/ oldebarn. Det står i dødsannonsen at det avsluttes ved graven så regner med det bare er for de nærmeste etterpå. Jeg tenkte ha svarte lave støvletter. Etter min mening er antrekket helt ok og passende. Jeg har dessverre vært i for mange begravelser.. Anonymkode: 32a3c...afa
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #24 Skrevet 13 timer siden Det kan du fint gjøre. Anonymkode: 12ccb...97d
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #25 Skrevet 6 timer siden Anonym-bruker skrev (6 timer siden): Jeg skal sitte med tanta og onkelen min. Hun som er død er tanta til min tante. Tror ikke vi skal langt frem, det er jo barn og barnebarn/ oldebarn. Det står i dødsannonsen at det avsluttes ved graven så regner med det bare er for de nærmeste etterpå. Jeg tenkte ha svarte lave støvletter. Det blir bra med støvletter, de "løfter" litt buksa du viste og gjør den mer formell. Cardigan også går bra med en mørk topp under, gjerne med høy hals eller ei mørk skjorte. Helst ikke crew neck med større utskjæring, men en som sitter help oppe med halsen blir bra. Anonymkode: 0a581...bb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå