Anonym-bruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Skal i en begravelse neste uke, jeg er ikke nærmeste familie. Veldig usikker på antrekket. Tenkte ha på meg tettsittende svarte bukser og en bluse. Men en ulljakke over. Er det greit? Eller bør jeg gå for noe annet? Legger ved bilde av jakken jeg tenker på 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Helt flott om det ikke er for kaldt/ regner. Anonymkode: 8ecda...008 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Det går fint. Men ikke pinnstram bukse om blusen er kort. Kondolerer. Anonymkode: 1b821...0d1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Kondolerer Ja det høres fint ut, kan helt klart bruke den. Anonymkode: 77dc3...01a
Anonym-bruker Skrevet 3 timer siden Forfatter #5 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det går fint. Men ikke pinnstram bukse om blusen er kort. Kondolerer. Anonymkode: 1b821...0d1 Takk for svar er denne buksen mer passende? 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Den var litt sporty, men vil gå hvis du har mørke støvletter til, gjerne med litt hæl. Kondolerer ❤️ Anonymkode: 0a581...bb1
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #7 Skrevet 45 minutter siden Denne dagen handler ikke om deg og antrekket ditt. Du skal kle deg nøytralt og intetsigende. Det bør de fleste klare. Anonymkode: e648b...513
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå