AnonymBruker Skrevet 8. oktober #81 Skrevet 8. oktober Ingen kan tvinge seg til sex, det er straffbart. Anonymkode: 0a37e...7e0 4 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #82 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du lurer seriøst på hvorfor menn ikke er damer? 🤦♂️ Anonymkode: 5b56f...039 Nei, ikke i det hele tatt. Alle damer er ikke slik som meg, men jeg er altså det og har behov i et parforhold, men ikke for sexaktiviteter. Det finnes så mye annet en kan gjøre for hverandre og sammen. Å være kjærlig og inderlig går fint an uten sex, men det ser ikke ut til at så mange vet om dette. Sex. Sex. Sex. Samfunnet er gjennomsyret av det. Hvorfor er sex den utløsende biten og hvis det er bra, så er forholdet bra? Hva er det med folk som må ha sex? Hvorfor må en ha det? Anonymkode: 81df6...a03 1 1 2
Traktor Skrevet 8. oktober #83 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingen kan tvinge seg til sex, det er straffbart. Anonymkode: 0a37e...7e0 Ingen kan heller tvinge seg til nærhet, det er også straffbart. 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #84 Skrevet 8. oktober Traktor skrev (9 timer siden): Mannen liker nok heller ikke å ligge der sprengkåt inntil dama som tydligvis har null interesse for sex. Da er det nok bedre for han å ligge alene med mobilen og tilfredsstille seg selv på andre måter. Som sagt, her må begge gi å ta. Du skjønner jo ikke en dritt av hvordan damer fungerer. Pga pliktsex er sexlivet mitt totalt ødelagt. Jeg gikk fra å elske sex til å hate det. Når jeg prøver å fantasere om sex nå blir jeg bare kvalm og uvel og føler meg misbrukt. Selv som singel har jeg aldri lyst til å ha sex igjen, fordi jeg ble presset og tvunget til å gi når det føltes helt feil. Å være frustrert fordi man er kåt er kjipt, men det er ikke ødeleggende! Det er en enorm forskjell. Anonymkode: 93d23...932 2 1 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #85 Skrevet 8. oktober Traktor skrev (7 minutter siden): Dersom det er så fælt å ha sex med mannen, er det like greit å skille seg. Nemlig - noe jeg gjorde - den som hylte og bar seg for at jeg ville skilles var da mannen - som ikke hadde sett den komme..... 😉 Anonymkode: 46af9...367 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #86 Skrevet 8. oktober Traktor skrev (1 minutt siden): Ingen kan heller tvinge seg til nærhet, det er også straffbart. Det er sant. Ingen kan tvinge noen til å like sex, mange synes det er heslig. Anonymkode: 0a37e...7e0
Traktor Skrevet 8. oktober #87 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): IKKE hør på disse mennene TS! Anonymkode: 95574...76c Ja, la heller forholdet gå i dass.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #88 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, ikke i det hele tatt. Alle damer er ikke slik som meg, men jeg er altså det og har behov i et parforhold, men ikke for sexaktiviteter. Det finnes så mye annet en kan gjøre for hverandre og sammen. Å være kjærlig og inderlig går fint an uten sex, men det ser ikke ut til at så mange vet om dette. Sex. Sex. Sex. Samfunnet er gjennomsyret av det. Hvorfor er sex den utløsende biten og hvis det er bra, så er forholdet bra? Hva er det med folk som må ha sex? Hvorfor må en ha det? Anonymkode: 81df6...a03 Det virker jo som om det går fullstendig over hodet på deg at man kan ha to eller ti tanker i hodet samtidig? Det er ikke slik at normale par enten bare har sex ELLER så lager de mat, drar på kino, går tur, masserer, prater osv. De fleste par praktiserer full pakke. Anonymkode: 768a5...218 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #89 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Alle brudd og skilsmisser pga denne tematikken. Når menn har den holdningen som du har, «ingenting å skjønne», så går det jo selvsagt til helvete. Anonymkode: 95574...76c Det er ikke en "holdning", det er en erkjennelse. Hvis jeg lekser opp om noe greier bare jeg og et par andre forstår, fullstendig usammenhengende, så skal jeg skylde på deg hvis du ikke forstår? Unnskyld, men slik logikk må du jobbe deg bort fra. Og det med at alt er mannen sin feil er vel på grensen til en diagnose tenker jeg. Anonymkode: 5b56f...039 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #90 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du skjønner jo ikke en dritt av hvordan damer fungerer. Pga pliktsex er sexlivet mitt totalt ødelagt. Jeg gikk fra å elske sex til å hate det. Når jeg prøver å fantasere om sex nå blir jeg bare kvalm og uvel og føler meg misbrukt. Selv som singel har jeg aldri lyst til å ha sex igjen, fordi jeg ble presset og tvunget til å gi når det føltes helt feil. Å være frustrert fordi man er kåt er kjipt, men det er ikke ødeleggende! Det er en enorm forskjell. Anonymkode: 93d23...932 Slike som deg må for guds skyld slutte å snakke om oss kvinner som om vi alle er støpt i samme form. Den offermentaliteten og manneklandringen som kommer til uttrykk her på KG er ikke noe jeg kan stille meg bak. Fortell gjerne om deg selv, men ikke ta oss alle med i ditt dragsug. Anonymkode: 768a5...218 2 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #91 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei, ikke i det hele tatt. Alle damer er ikke slik som meg, men jeg er altså det og har behov i et parforhold, men ikke for sexaktiviteter. Det finnes så mye annet en kan gjøre for hverandre og sammen. Å være kjærlig og inderlig går fint an uten sex, men det ser ikke ut til at så mange vet om dette. Sex. Sex. Sex. Samfunnet er gjennomsyret av det. Hvorfor er sex den utløsende biten og hvis det er bra, så er forholdet bra? Hva er det med folk som må ha sex? Hvorfor må en ha det? Anonymkode: 81df6...a03 Jo men det hørtes jo ut som at menn som tenker annerledes enn deg er feilvare? Hvorfor folk vil ha sex får du spørre Gud eller Allah eller Darwin om. Det har i hvert fall vært den ubetinget viktigste årsaken gjennom hele menneskets historie til at akkurat du sitter her i 2025. Du får ofre en tanke til alle dine tusenvis av forfedre som har giddet å ha sex for DIN skyld da. Anonymkode: 5b56f...039 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #92 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slike som deg må for guds skyld slutte å snakke om oss kvinner som om vi alle er støpt i samme form. Den offermentaliteten og manneklandringen som kommer til uttrykk her på KG er ikke noe jeg kan stille meg bak. Fortell gjerne om deg selv, men ikke ta oss alle med i ditt dragsug. Anonymkode: 768a5...218 «Oss kvinner», tror ikke en døyt på det. Anonymkode: 95574...76c 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #93 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du skjønner jo ikke en dritt av hvordan damer fungerer. Pga pliktsex er sexlivet mitt totalt ødelagt. Jeg gikk fra å elske sex til å hate det. Når jeg prøver å fantasere om sex nå blir jeg bare kvalm og uvel og føler meg misbrukt. Selv som singel har jeg aldri lyst til å ha sex igjen, fordi jeg ble presset og tvunget til å gi når det føltes helt feil. Å være frustrert fordi man er kåt er kjipt, men det er ikke ødeleggende! Det er en enorm forskjell. Anonymkode: 93d23...932 Prøv terapi, her er det flere ting som burde rettes opp. Anonymkode: 5b56f...039
Traktor Skrevet 8. oktober #94 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg lurer seriøst på hvorfor det er slik med mange menn. Jeg er dame og klarer meg uten sex. God nærhet på andre områder, også klem og kroppsnærhet etc. er nok og jeg kan ha et bra forhold uten sex. Hvorfor må sex være en fellesnevner hele tiden? Helt oppriktig. Anonymkode: 81df6...a03 Testosteron og høyere libido. Vi er også skrudd sammen ganske annerledes enn dere. Har hørt om kvinner som har gått på testosteron, som har fått seg en aha opplevelse om hvordan det må ha føltes for mannen, når hun til stadighet avviste ham.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #95 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg dytter fordi MENN åpenbart ikke greier å svare på innlegget mitt! Du er jo helt feilinformert, og du feilinformerer videre - vaginisme ER veldig vanlig, leste du ikke at jeg skrev at sexologen forklarte meg det? Har du googlet det selv? Hva du «anser» som vanlig er totalt irrelevant, det er ikke statistikk. Du er garantert mann. Anonymkode: 95574...76c Folk velger selv om de vil svare deg! Jeg er kvinne takk. Det er ikke slik at vi alle feller våre modige tårer for at man leser om noen som har vært i et forhold som tok slutt. Anonymkode: 768a5...218
Pippi Lotta Skrevet 8. oktober #96 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke sex den største formen av nærhet? Eller er det bare jeg som føler det sånn Anonymkode: 6269d...b40 Nei det er det ikke. Sikert flere en deg som føler det, men minst likke mange som ikke føler det slik. Dine følelser er ikke noen "fasit" for andre menesker. 1 1
Pippi Lotta Skrevet 8. oktober #97 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Folk velger selv om de vil svare deg! Jeg er kvinne takk. Det er ikke slik at vi alle feller våre modige tårer for at man leser om noen som har vært i et forhold som tok slutt. Anonymkode: 768a5...218 Det er da ingen som ber deg om å gråte? Men det er jo intresangt at du ikke greier å svare på det du siterer. 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #98 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): «Oss kvinner», tror ikke en døyt på det. Anonymkode: 95574...76c Hva mener du? Det er komplett umulig for deg å tro på at jeg er uenig med deg? Jeg har en bra pappa, jeg har 3 flotte onkler, jeg hadde 2 bra bestefedre, jeg har 2 bra brødre, jeg har en eks jeg vokste fra men han er en bra mann og far, jeg har en bra sønn og en bra samboer. Så nei, dette "alle menn er slik og sånn"-pisset på KG kan jeg ikke stille meg bak. Jeg må ikke gå rundt å klandre og kjefte ut alle menn jeg kommer over for å være kvinne. Jeg har utelukkende hatt bra menn(og kvinner) i mitt liv. Anonymkode: 768a5...218 2
Traktor Skrevet 8. oktober #99 Skrevet 8. oktober (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Du nevner flere ganger at å IKKE ha sex med en mann er å krysse hans fysiske grenser. Nei, det har jeg aldri skrevet. IKKE legg ord i munnen på meg! Det jeg har sagt er at påtvunget nærhet er likefullt kryssing av noens grenser. Endret 8. oktober av Traktor 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #100 Skrevet 8. oktober Pippi Lotta skrev (2 minutter siden): Det er da ingen som ber deg om å gråte? Men det er jo intresangt at du ikke greier å svare på det du siterer. Vet ikke helt hva jeg skal svare på. Poenget mitt var at hun skulle droppe dyttinga av eget innlegg. Anonymkode: 768a5...218 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå