AnonymBruker Skrevet 8. oktober #61 Skrevet 8. oktober Tenker dere er to egoister som har valgt å få barn med feil partner. Dere begge nedprioriterer forholdet, og forholdet er nok over før skolestart. Anonymkode: 768a5...218 1 3
Jann111 Skrevet 8. oktober #62 Skrevet 8. oktober Jeg blir også kaldere og gir mindre nærhet om sexen uteblir. Sikkert flere menn som er skrudd sammen sånn. 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #63 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Sex er nærhet, men det blir ikke sex uten å føle seg elsket, og at man eksisterer i livet. At man betyr litt mer enn sexdukke. Er man kun ønsket for hullet mellom beina er det vanskelig å tenne. Anonymkode: c44ac...c24 Hvis DET er problemet til TS så er forholdet ikke liv laga. Hva tenker du TS bør gjøre med den informasjonen du kommer med her? Anonymkode: 5b56f...039
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #64 Skrevet 8. oktober Jann111 skrev (3 minutter siden): Jeg blir også kaldere og gir mindre nærhet om sexen uteblir. Sikkert flere menn som er skrudd sammen sånn. Selvfølgelig er de fleste skrudd sammen sånn. Anonymkode: 5b56f...039 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #65 Skrevet 8. oktober Men menn skjønner ikke hvorfor kvinner tar initiativ til brudd ? Dette er en av mange grunner. Anonymkode: e97de...cf6 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #66 Skrevet 8. oktober Merker jeg ble skikkelig provosert av deg TS. Hva mener du egentlig? "Gi sex"? Ble du fanga på åpen gatte og plassert i en kjeller som ei avlskyr? Eller er dette en fyr du forelska deg i og valgte å få barn med? Lurer oppriktig på hva som feiler folk som snakker om at de GIR partneren sin sex. Sex er nærhet, dere begge ønsker nærhet men ulik type nærhet. Det triste faktum er jo at dere begge hadde ønska alle former for nærhet om forholdet faktisk var liv laga. Kom dere tilbake i samme seng, stå i denne fasen SAMMEN. Ikke del dere inn i to lag. Anonymkode: 768a5...218 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #67 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): sex er en veldig viktig del for mange for å ha et fungerende forhold. Anonymkode: cbf86...c48 Jeg lurer seriøst på hvorfor det er slik med mange menn. Jeg er dame og klarer meg uten sex. God nærhet på andre områder, også klem og kroppsnærhet etc. er nok og jeg kan ha et bra forhold uten sex. Hvorfor må sex være en fellesnevner hele tiden? Helt oppriktig. Anonymkode: 81df6...a03 3 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #68 Skrevet 8. oktober Husker fra småbarnsperioden, da jeg var dønn sliten og alt jeg ønsket var en klem fra mannen. At han holdt rundt meg og viste omsorg. Uoppfordret. Men som regel var det jeg som måtte gå TIL han og kanskje få en klem. Men da trodde han at jeg var kåt og vi skulle hoppe til køys. Så jeg unnlot det. For det var ikke det jeg trengte da, selv om han kanskje trengte det (sex altså). Så det ble en avstand mellom oss og vi snakket heller ikke om det. Hadde sextørke i over 10 år, før det ble brudd. Ny mann og jeg var tydelig på hva jeg ønsket i forhold til nærhet og sex. Heldigvis er vi kompatible på det (og mange andre) punkt. Jeg kan stryke og klemme han uten at det automatisk betyr sex. Han liker også å bli "dullet" med, er ikke så opptatt av selve sexakten, kosing er bedre 🙂 Dessuten så klår vi på hverandre hver dag. På den måten beholder vi nærheten, selv om det ikke alltid resulterer i sex senere på kvelden. Hadde eksen min gitt nærhet på min måte, så hadde han nok fått sex på sin måte. Men vi SNAKKET IKKE om det. Vi bare gikk rundt og trodde ting/tolket ting. Så for å unngå å havne i denne runddansen som meg og eksen gjorde, så må ts og mannen snakke sammen. Være tydelig på hva dere vil. Anonymkode: 2d65a...148 8 5
Virrevirrevapp Skrevet 8. oktober #69 Skrevet 8. oktober Dere må legge opp hverken på en sånn måte at du ikke blir så overstimulert. Kansje mannen din er villig til å avlaste deg mer, om det gir mer rom for både nærhet og intimitet?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #70 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei! Et lite hjertesukk 😅 Vi har en på 2 år og en baby på 6mnd. Krangler mye med samboer for tiden. Mye av grunnen er at vi har veldig lite tid til hverandre oppi en travel hverdag. Jeg har sagt at jeg savner nærhet, i form av at vi kan sitte i sofaen, prate sammen bare oss, legge oss sammen og kose i armkroken før natten. Vi sover ofte på hver våre rom for mest søvn for begge, men dette går utover muligheter for nærhet. Legger oss gjerne på hver vår mobil en time i hver vår seng om kveldene. Jeg er mye overstimulert om dagene, og har null behov for sex, men nærhet og å bare være oss. Samboer mener at jeg ikke kan få nærhet om jeg ikke gir sex. Hvorfor skal mitt behov for nærhet være viktigere enn hans behov for sex sier han selvom jeg ikke vil.. hva tenker dere om degte? Anonymkode: f44ab...71e Du kan jo begynne med å legge vekk telefonen og hjernedød scrolling. Anonymkode: 41e5b...a7d 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #71 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg lurer seriøst på hvorfor det er slik med mange menn. Jeg er dame og klarer meg uten sex. God nærhet på andre områder, også klem og kroppsnærhet etc. er nok og jeg kan ha et bra forhold uten sex. Hvorfor må sex være en fellesnevner hele tiden? Helt oppriktig. Anonymkode: 81df6...a03 Jeg er kvinne og jeg trenger sex slik jeg trenger klem, armkrok og kyssing. Uten sex er det et vennskap for meg. Dette handler mer om å finne en partner man faktisk passer med enn kvinner vs menn tenker jeg. Vil man ikke ha sex så må man finne en partner som heller ikke vil ha sex. Man kan ikke finne en som trenger og ønsker sex og då forvente at denne skal gå på akkord med seg selv. Anonymkode: 768a5...218 4 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #72 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg lurer seriøst på hvorfor det er slik med mange menn. Jeg er dame og klarer meg uten sex. God nærhet på andre områder, også klem og kroppsnærhet etc. er nok og jeg kan ha et bra forhold uten sex. Hvorfor må sex være en fellesnevner hele tiden? Helt oppriktig. Anonymkode: 81df6...a03 Jeg som kvinne kan heller ikke leve uten sex. Må ha nærhet, men også det jeg får fra sex med mannen min. Hadde aldri i livet hatt et forhold uten sex. Helt oppriktig. Om jeg er helt utslitt og overstimulert, så må jeg jo ha hvile/søvn, men når det viktigste er dekket inn, vil jeg ha sex. Anonymkode: 328dc...6b5 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #73 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Husker fra småbarnsperioden, da jeg var dønn sliten og alt jeg ønsket var en klem fra mannen. At han holdt rundt meg og viste omsorg. Uoppfordret. Men som regel var det jeg som måtte gå TIL han og kanskje få en klem. Men da trodde han at jeg var kåt og vi skulle hoppe til køys. Så jeg unnlot det. For det var ikke det jeg trengte da, selv om han kanskje trengte det (sex altså). Så det ble en avstand mellom oss og vi snakket heller ikke om det. Hadde sextørke i over 10 år, før det ble brudd. Ny mann og jeg var tydelig på hva jeg ønsket i forhold til nærhet og sex. Heldigvis er vi kompatible på det (og mange andre) punkt. Jeg kan stryke og klemme han uten at det automatisk betyr sex. Han liker også å bli "dullet" med, er ikke så opptatt av selve sexakten, kosing er bedre 🙂 Dessuten så klår vi på hverandre hver dag. På den måten beholder vi nærheten, selv om det ikke alltid resulterer i sex senere på kvelden. Hadde eksen min gitt nærhet på min måte, så hadde han nok fått sex på sin måte. Men vi SNAKKET IKKE om det. Vi bare gikk rundt og trodde ting/tolket ting. Så for å unngå å havne i denne runddansen som meg og eksen gjorde, så må ts og mannen snakke sammen. Være tydelig på hva dere vil. Anonymkode: 2d65a...148 Kommuniserte du med ord hva du faktisk trengte, eller skulle han automatisk skjønne det? Anonymkode: 768a5...218 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #74 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg lurer seriøst på hvorfor det er slik med mange menn. Jeg er dame og klarer meg uten sex. God nærhet på andre områder, også klem og kroppsnærhet etc. er nok og jeg kan ha et bra forhold uten sex. Hvorfor må sex være en fellesnevner hele tiden? Helt oppriktig. Anonymkode: 81df6...a03 Du lurer seriøst på hvorfor menn ikke er damer? 🤦♂️ Anonymkode: 5b56f...039 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #75 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Husker fra småbarnsperioden, da jeg var dønn sliten og alt jeg ønsket var en klem fra mannen. At han holdt rundt meg og viste omsorg. Uoppfordret. Men som regel var det jeg som måtte gå TIL han og kanskje få en klem. Men da trodde han at jeg var kåt og vi skulle hoppe til køys. Så jeg unnlot det. For det var ikke det jeg trengte da, selv om han kanskje trengte det (sex altså). Så det ble en avstand mellom oss og vi snakket heller ikke om det. Hadde sextørke i over 10 år, før det ble brudd. Ny mann og jeg var tydelig på hva jeg ønsket i forhold til nærhet og sex. Heldigvis er vi kompatible på det (og mange andre) punkt. Jeg kan stryke og klemme han uten at det automatisk betyr sex. Han liker også å bli "dullet" med, er ikke så opptatt av selve sexakten, kosing er bedre 🙂 Dessuten så klår vi på hverandre hver dag. På den måten beholder vi nærheten, selv om det ikke alltid resulterer i sex senere på kvelden. Hadde eksen min gitt nærhet på min måte, så hadde han nok fått sex på sin måte. Men vi SNAKKET IKKE om det. Vi bare gikk rundt og trodde ting/tolket ting. Så for å unngå å havne i denne runddansen som meg og eksen gjorde, så må ts og mannen snakke sammen. Være tydelig på hva dere vil. Anonymkode: 2d65a...148 FOR en utrolig tålmodig eksmann du hadde. 10 år!! Blir spennende å se om din nye, "kompatible" mann er like lojal som din eksmann 😅 Anonymkode: 5b56f...039 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #76 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei! Et lite hjertesukk 😅 Vi har en på 2 år og en baby på 6mnd. Krangler mye med samboer for tiden. Mye av grunnen er at vi har veldig lite tid til hverandre oppi en travel hverdag. Jeg har sagt at jeg savner nærhet, i form av at vi kan sitte i sofaen, prate sammen bare oss, legge oss sammen og kose i armkroken før natten. Vi sover ofte på hver våre rom for mest søvn for begge, men dette går utover muligheter for nærhet. Legger oss gjerne på hver vår mobil en time i hver vår seng om kveldene. Jeg er mye overstimulert om dagene, og har null behov for sex, men nærhet og å bare være oss. Samboer mener at jeg ikke kan få nærhet om jeg ikke gir sex. Hvorfor skal mitt behov for nærhet være viktigere enn hans behov for sex sier han selvom jeg ikke vil.. hva tenker dere om degte? Anonymkode: f44ab...71e Dere må gi BEGGE. Kompromiss. Men mange damer trenger nærhet for å bli klar for sex. Så kanskje han kan kose og være nær så kan du gi etter for sex? Det vil ikke si sex hver gang om du ikke vil, det er lov å være sliten med så små. Anonymkode: 15b65...f13 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #77 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nemlig, når du er så totalt uinteressert i å forstå kvinnens behov er det ikke rart at ting går skeis. Det er jo kun deg selv det går utover. Anonymkode: 95574...76c Hva har gått skeis?? Hva babler du om? Anonymkode: 5b56f...039 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #78 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva har gått skeis?? Hva babler du om? Anonymkode: 5b56f...039 Alle brudd og skilsmisser pga denne tematikken. Når menn har den holdningen som du har, «ingenting å skjønne», så går det jo selvsagt til helvete. Anonymkode: 95574...76c 3 3
Elena77 Skrevet 8. oktober #79 Skrevet 8. oktober Spørsmålet blir nesten som hva kom først ? Høna eller egget. Skal hun kreve nærhet for å gi han sex eller få lyst til å ha sex med han Eller skal hun gi han sex, så gir han nærhet tilbake til henne I mitt forhold så kan litt stryking og klemming i løpet av dagen egge opp til god stemning senere på kvelden i senga. Ikke nødvendigvis sex, men kanskje. Vi koser oss. Men det forutsetter selvfølgelig at denne strykingen og klemmene blir mottatt på en god måte, ikke avvist. Avviser man, så er det i mine øyne et dårlig tegn. Jeg liker godt å få et klaps på rumpa der jeg ligger på alle fire og skrubber skitt. Eller mannen stryker meg på ryggen, mens jeg står med oppvasken. Jeg gjør det selv, når han ligger og skrur på bilen i garasjen eller andre ting han mekker på. Vi avviser ikke hverandre. Det er viktig å gi og ta. Kan være dager der det overhodet ikke har vært noe fysisk nærhet, men da tar vi det igjen om kvelden på sofaen eller senga. Prater sammen og koser. Men man må være bevisst på det. Nå er det ikke alle settinger det passer seg med slik fysisk nærhet, men stryke litt på låret under middagsbordet og fotflørting er jo innafor. Men det må gå begge veier. Virker som at både ts og mannen er steil på dette, så da er eneste løsning å prate om det. 1 1
Traktor Skrevet 8. oktober #80 Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Slike som deg er årsaken til at kvinner skiller seg. Hadde selv "pliktsex" for å tilfredsstille en mann som bare maste -førte til at jeg avskydde hele mannen etter et par år og jeg tok ut skilsmisse. Sånne som deg biter kun seg selv i ræva med de holdningene. Anonymkode: 46af9...367 Dersom det er så fælt å ha sex med mannen, er det like greit å skille seg. 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå