AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #301 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 8.17): Kjære TS og alle som har svart i denne tråden. Jeg er av natur en ganske seksuell dame. Jeg elsker sex. Som følger av det har jeg tatt mye initiativ til sex med min mann. Han er motsatt av TS sin mann; han er også glad i sex, men setter nærhet foran alt, det vil si at kos kommer foran «inn-ut» på hans prioriteringsliste. Men begge har nytt god sex og ingen av oss har holdt noe tilbake. Men med stressende hverdag med to småbarn og krav og forventninger i det daglige (som ikke er noen sin feil; slik er småbarnslivet), har jeg ikke hatt overskudd til sex overhodet. Det har vært helt ute å tenke på engang, og det å sette seg på en penis ville føltes som en voldtekt av meg selv for etter endt dag med tidsklemme, bleiebytte, matlaging, husstell og legging er jeg helt utslitt - selvom vi begge bidrar like mye begge to. Likevel har jeg pushet grensene mine (fordi JEG ville - han har aldri satt noen forventninger om sex) og har prøvd å ha sex når det kommer noen tidsrom som er roligere slik som når ungene sovner tidligere, i helgene osv. Jeg har utviklet vaginisme av hele greia. Penis kommer ikke inn engang, musklene i vagina strammer seg og det er utrolig smertefullt og svir, kjennes som noen fører en brennende fakkel inn der. Jeg har vært hos sexolog som ber meg slutte å pushe grensene mine for sex, kun fokusere på kos og nærhet. Har fått ulike yogaøvelser samt dilatorer som jeg må bruke over lang tid. Og jeg har fått masse informasjon om hvor vanlig dette er, var helt sjokkert da de forklarte om det. Dere menn som har svart i denne tråden; kanskje dere skal ta 50 steg tilbake, innse at menn også må ta hensyn til at kvinner ikke bare kan tvinge seg selv til sex og så er alt i orden fordi dere så lett kan dyppe nesten uansett omstendigheter? At alt dette handler om et samspill hvor begge må se hverandre og ingen noengang kan tvinges til, eller tvinge seg selv, til sex. Anonymkode: 95574...76c Dytter Anonymkode: 95574...76c 2
Pippi Lotta Skrevet 3 timer siden #302 Skrevet 3 timer siden Druid skrev (1 time siden): Akkurat denne konkrete argumentasjonen, helt uavhengig av resten du har skrevet, er idioti. Faktisk så idiotisk at jeg vil gjette på brudd i kommunikasjon og at det ligger en underliggende konflikt som er mye viktigere enn hva dere konkret snakker om. Jeg kan ikke se for meg mange menn som faktisk ville mene dette, og heller at dette er en måte å dekke over manglende erkjennelse av hva han egentlig har problem med. Det har vært mye av grunnen til at jeg stort sett har skrevet rundt det prinsipielle og ikke så mye som er direkte svar til deg og ditt problem. Hva med den argumentasjonen er det du synes er idioti? Jeg forstår ikke helt forskjelen på hans standpunkt og dit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå