AnonymBruker Skrevet 7. oktober #1 Skrevet 7. oktober Har opplevd å få personlige spørsmål relatert til sex. Sa dette til sjefen min og ble møtt med forståelse. Men hvor lurt var det av meg å si ifra? Anonymkode: 3a899...926
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #2 Skrevet 8. oktober Jeg sier først i fra til den det gjelder om noen går om streken, deretter sjef om det hadde gjentatt seg. Vi har veldig høyt under taket på jobben, og en tone oss i mellom som ikke passer alle. Jeg er yngste, og av 8 stk er vi to kvinner. Jeg vet veldig godt at kollegene mine aldri ville vært ufin med vilje mot meg, og de respekterer alltid når jeg sier de har sagt noe jeg ikke liker. Fikk en kommentar om min barnløshet like etter jeg startet, sa tydelig at det var ikke noe jeg skulle høre snakk om igjen, tre år senere har ingen sagt noe. Hadde noen stilt meg spørsmål om mitt sexliv hadde jeg spurt hva de hadde røyka, og sagt at mitt sexliv aldri skal være ett diskusjonstema på kontoret. Anonymkode: d48b2...a12
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #3 Skrevet 8. oktober Jeg er vant til at man spøker en del om sex på jobb, det er liksom en del av tonen. Isolert sett kan det kanskje se ut som man spør om sex men er jo helt frivillig å svare og om man prater sant. Som regel er det de minst nysgjerrige som spøker mest. De prøver bare å trekke opp stemning litt. Men om det er mer sånn saklig spørsmål om sex eller barn feks, så kan det nok kjennes invaderende. Viktig å si fra om det blir tonen. Anonymkode: 59f2b...f9e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #4 Skrevet 8. oktober Jeg forstår at slike tema dukker opp i sosiale jobb-sammenhenger, men er det virkelig vanlig å snakke om hverandres sexliv til lunsjen eller morgenkaffen? Anonymkode: 6c10b...a0e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå