AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:49 #1 Skrevet tirsdag kl. 19:49 Gaveide til voksen "gutt" som stort sett bare har pc og YouTube som interesse? Anonymkode: f5aea...30d
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:57 #2 Skrevet tirsdag kl. 19:57 Stativ til headsett gavekort på steam Klær Ytterklær (jakke, lue, votter) noe fint til å ha på pulten (blomst, bilde av dere (jeg vet ikke hvem han er for deg), oppbevaring til utstyr.) Gode tøfler (myke ulltøfler på life er kjempegode og mannen elsker dem) ullskinn til å sitte på. du har jo musematte, nytt headsett og tastatur og mus, men jeg ville ikke kjøpt det om han vet hva han liker og det er fort du kjøper feil. Men er dette en yngre gutt uten peiling så ville jeg søkt på Google etter gode musematter (helst så store at du har tastaturet også på matten) Anonymkode: d7cf8...8b7 1
MammanTilCasper Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Hva med å gjøre noe sammen og ta noe godt å spise? Trenger ikke være dyrt, og det skaper gode minner. Lykke til ❤️
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden HappyHoddie? Mine spiller mye i disse. Anonymkode: e565b...810
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå