Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama er gal, dramaqueen, selvsentrert og mye annet som er alt annet enn positivt. Hun er kun ute etter menn med penger og status. Tipper programmet blir alt annet enn kjedelig! Det blir underholdning på høyt plan og et program jeg må se det, hehe…Skal du se programmet?

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Grøss og gru.... men må vel ta en titt..! Har svitsjet over til TV3 nå for å se den første episoden...

Dama er 66 år og fyller 67 i desember. Lurer på hvilken alder hun ser for seg at mannen hun har draget på skal ha? Hun må se på fra egen alder i alle fall. Tidligere i Svenske Hollywood Fruer virket det som hun gikk rundt og trodde hun skulle ha draget på unge, styrtrike og kjekkeste mennene. Hun har riktignok i sin ungdom vært fotomodell, men hun er ingen modellpen ung dame lenger... men spørs om hun innser det.

Endret av Million
Skrevet

Ja blir nok å se, hun er helt sprø. Blir nok mye god underholdning :popcorn:

• Liker 1
Skrevet
Million skrev (8 minutter siden):

Grøss og gru.... men må vel ta en titt..! Har svitsjet over til TV3 nå for å se den første episoden...

Dama er 66 år og fyller 67 i desember. Lurer på hvilken alder hun ser for seg at mannen hun har draget på skal ha? Hun må se på fra egen alder i alle fall. Tidligere i Svenske Hollywood Fruer virket det som hun gikk rundt og trodde hun skulle ha draget på unge, styrtrike og kjekkeste mennene. Hun har riktignok i sin ungdom vært fotomodell, men hun er ingen modellpen ung dame lenger... men spørs om hun innser det.

Nei, hun har ingen selvinnsikt…. Det er litt synd på henne egentlig.

• Liker 2
Skrevet

Nytt sjekkeprogram på TV3. Har bare sett ti minutter, men dette er akkurat så morsomt og bisart som forventet 😅

• Liker 1
Skrevet

Dama burde vært beskyttet mot seg selv. Stakkars den mannen som evt. måtte klare å bli lurt av dette kvinnemennesket.

Egentlig burde hun hatt et program, der hun levde som et "vanlig" menneske. Jobbe, lage mat, holde hus og hage. Hun hadde gitt opp etter en dag.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette var et kjedelig og lite engasjerende program! Kandidatene manglet også tiltrekningskraft. Hvis dette er typisk for menn over 60 er det lite håp for single kvinner 50+

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er vel ingen som tror at Gunilla er på seriøs utkikk etter en livspartner med dette programmet? Hun sier jo selv at dette er hennes eget program som skal handle bare om henne 😅🫣

Jeg har sett første episode og skal definitivt se resten. Jeg vet ikke om hun har reelle issues eller bare er fullstendig careless, but I'm here for it 😅

• Liker 3
Skrevet

Jeg skal definitivt ikke se på. Det jeg har sett av henne fra før gjør at jeg grøsser bare ved å se reklame for den nye serien.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Ikke sett. Dette må vel være togkrasj i sakte film. 

• Liker 3
Skrevet

Mer skrullete selvopptatt dame skal du lete lenge etter. Særlig tatt i betraktning av hennes alder. At noen menn vil «ha» henne er ubegripelig for meg!

• Liker 5
Skrevet

Hun har penger å betale for hotellet men nekter. Hmmmmmm. Er vel en grunn til at hun måtte få eget tv program

• Liker 1
Skrevet
Blondine skrev (6 timer siden):

Mer skrullete selvopptatt dame skal du lete lenge etter. Særlig tatt i betraktning av hennes alder. At noen menn vil «ha» henne er ubegripelig for meg!

Ikke sant. Jeg hadde skydd henne som pesten.🚩🚩🚩

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke tekstet så jeg gidder ikke.

Skrevet

Jeg likte å se på Svenske Hollywood fruer.Det var crazy og sært,men underholdende :) Men dette datingprogrammet var kjedelig.Utrolig bondske menn de har funnet der.Hun er riktignok ingen skjønnhet i den forstand lenger,men tror nok hun har sjangsen på litt mer fargerike menn enn disse 3 her.Hører Per Sandberg blir med,og at det ble en date med dem.Han er mer hennes type tror jeg.

Irriterer meg at hun sier hun kun forstår Oslo dialekten,og må snakke engelsk med de fra Fredrikstad.Hun har riktignok bodd lenge i utlandet,men sååå begrenset går det da ikke an å være.Jeg forstår absolutt all svensk.Det er snakk om litt vilje også.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...