Village Skrevet tirsdag kl. 18:56 #1 Skrevet tirsdag kl. 18:56 Hva synes du om å være en av personene i et trekantforhold bestående av et gift par og en mannlig elsker? Enten det er som kvinnen eller som en av mennene. Svar i forhold til en eller flere av de tre personene.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:03 #2 Skrevet tirsdag kl. 19:03 Har bare efaring fra å være ulovlig mannlig elsker. Kjedelig når det er lovlig, mer spennende og hetere sex når det er "forbudt" og hemmelig. 😜 Anonymkode: 6e508...027 4 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:06 #3 Skrevet tirsdag kl. 19:06 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har bare efaring fra å være ulovlig mannlig elsker. Kjedelig når det er lovlig, mer spennende og hetere sex når det er "forbudt" og hemmelig. 😜 Anonymkode: 6e508...027 Enig med deg! Hilsen gift dame som har engasjert en ulovlig mannlig elsker i åresvis… Anonymkode: bd9ac...1fe 2 3
Rødvinsfilosofen Skrevet tirsdag kl. 19:10 #5 Skrevet tirsdag kl. 19:10 Village skrev (11 minutter siden): Hva synes du om å være en av personene i et trekantforhold bestående av et gift par og en mannlig elsker? Enten det er som kvinnen eller som en av mennene. Svar i forhold til en eller flere av de tre personene. Høres ut som en drøm! Tre til å måke snø, legge gulv, lage mat, vaske badet, montere møbler og beise huset. 👏 3
Topper og daler Skrevet tirsdag kl. 19:18 #6 Skrevet tirsdag kl. 19:18 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har bare efaring fra å være ulovlig mannlig elsker. Kjedelig når det er lovlig, mer spennende og hetere sex når det er "forbudt" og hemmelig. 😜 Anonymkode: 6e508...027 Hvordan kan du vite det når du ikke har erfaring med det andre? 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:18 #7 Skrevet tirsdag kl. 19:18 Kanskje en ekstra mann i fantasien. I praksis vet jeg det som regel bare blir surr. Sjalusi og masse styr. En venn lever i polygami og det ender alltid opp med drama. Anonymkode: 2b9f5...1e0 1
Doolittle Skrevet tirsdag kl. 19:21 #8 Skrevet tirsdag kl. 19:21 Som i et polyforhold? Ingen problemer det, vel? Så lange alle er med på og inneforstått med opplegget er det jo bare fint det. Ikke noe for meg, men la nå folk få være sammen sånn som det passer for dem tenker jeg. 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:28 #9 Skrevet tirsdag kl. 19:28 Topper og daler skrev (8 minutter siden): Hvordan kan du vite det når du ikke har erfaring med det andre? Forbuden frukt smaker alltid best Anonymkode: 6e508...027 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:30 #10 Skrevet tirsdag kl. 19:30 Jeg er en gift kvinne i et åpent forhold. Har foreløpig kun snakket med potensielle kandidater, men jeg ser for meg å ha to elskere jeg treffer fast. Jeg får i pose og sekk 😁 Anonymkode: 3b5be...377 1 3 3
Topper og daler Skrevet tirsdag kl. 19:41 #11 Skrevet tirsdag kl. 19:41 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Forbuden frukt smaker alltid best Anonymkode: 6e508...027 Det kommer an på hvem du spør. De av oss som har utviklet et snev av samvittighet synes antakeligvis at det smaker jævlig dårlig. 3 4
Topper og daler Skrevet tirsdag kl. 19:43 #12 Skrevet tirsdag kl. 19:43 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har foreløpig kun snakket med potensielle kandidater Enkelt å kalle seg gift kvinne i åpent forhold når man bare er det «potensielt». 1
Jdz Skrevet tirsdag kl. 20:04 #13 Skrevet tirsdag kl. 20:04 Har mest og best erfaring med å være mannen i forholdet, og ha med en ekstra mann på lek. Det er lenge siden sist, men gjør det gjerne igjen. Aldri vært noe drama eller sjalusi, bare gøy. 1 2
Village Skrevet tirsdag kl. 22:33 Forfatter #14 Skrevet tirsdag kl. 22:33 Elskeren kommer kun på besøk og har sex med kvinnen i parets seng? Hvordan ville du fungert i et slikt forhold?
Magwen Skrevet onsdag kl. 03:57 #15 Skrevet onsdag kl. 03:57 Rødvinsfilosofen skrev (8 timer siden): Høres ut som en drøm! Tre til å måke snø, legge gulv, lage mat, vaske badet, montere møbler og beise huset. 👏 Hva med sex???. Ville du også prøvd de på det feltet, eller kun det du nevner 😇😇
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:46 #16 Skrevet onsdag kl. 11:46 Her i hus hadde det ikke gått. Kunne aldri verden lånt bort kona (hadde klikka). Kona hadde også mildt sagt klikka om jeg hadde gjort noe med en annen dame. Anonymkode: 6b5b7...9af 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:30 #17 Skrevet onsdag kl. 21:30 Village skrev (På 7.10.2025 den 20.56): Svar i forhold til en eller flere av de tre personene. Ja, hvis JEG kunne være alle tre på en gang, da kunne det vært aktuelt Anonymkode: 53a94...18b
Katten.2.0 Skrevet onsdag kl. 21:36 #18 Skrevet onsdag kl. 21:36 Topper og daler skrev (På 7.10.2025 den 21.43): Enkelt å kalle seg gift kvinne i åpent forhold når man bare er det «potensielt». Forholdet er da åpent uavhengig om de andre mennene bare er potensielle partnere eller faktiske partnere. Det er ikke mengden elskere som avgjør om man er i et åpent forhold, men avtalen mellom partene i forholdet. 1
Topper og daler Skrevet onsdag kl. 21:43 #19 Skrevet onsdag kl. 21:43 Katten.2.0 skrev (6 minutter siden): Forholdet er da åpent uavhengig om de andre mennene bare er potensielle partnere eller faktiske partnere. Det er ikke mengden elskere som avgjør om man er i et åpent forhold, men avtalen mellom partene i forholdet. Det er enkelt å lage slike avtaler i teorien, men atskillig vanskeligere å sette dem ut i praksis.
Katten.2.0 Skrevet onsdag kl. 21:50 #20 Skrevet onsdag kl. 21:50 Topper og daler skrev (4 minutter siden): Det er enkelt å lage slike avtaler i teorien, men atskillig vanskeligere å sette dem ut i praksis. Og så? Det er fortsatt ikke mengden partner man har som definerer om hvorvidt forholdet er åpent. Det er avtalene mellom partene. Jeg og fruen har fortsatt et åpent forhold selv om hun har foretrukket meg de siste årene. Hun har like fullt mulighet til å gå på byen eller på Tinder for å møte noen om hun ønsker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå