Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.10.2025 den 20.25):

Rett og slett forsi det er siste gang? Eks kjøper litt ekstra fine klær og og det utstyret en vil ha til babyen/småbarnet?

Anonymkode: 7a983...28a

Nope. Kjøpt mindre og mindre for hvert barn 🤣🙈 Arv og brukt er tipp topp! 

Anonymkode: e4c5b...d03

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts her, mener ikke at jeg skjemmer bort barn nr 2 og ikke nr 1, men at jeg denne gangen kan betale litt ekstra for å få den modellen eller fargen jeg synes er finest og lignende. 

Anonymkode: 7a983...28a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.10.2025 den 20.46):

Synes heller det er omvendt😅 Eldste fikk mye mer, babyen arver alt. Kjøper mye mindre. Alt utstyr er fra nr 1 stort sett. 

Anonymkode: 6f01d...686

Sånn er det her, eldste hadde masse og nye klær, andremann arver og har mye mindre 🤣 har jo lært litt om hva som er nødvendig og ikke, hadde masse som var så og si ubrukt etter første.

Anonymkode: d6491...d9f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke nevneverdig, men jeg har lært gjennom de andre barna hva som er nødvendig og ikke. I tillegg tenkte vi at vi var ferdig etter de to første så vi hadde kvittet oss med nesten alt av babyutstyr. Kjøpte fremdeles det meste brukt, men la mer penger i en bedre bæresele enn den vi hadde fra før feks. Nå visste jeg jeg hvilken vogn jeg ville ha, lg begynte letingen på finn mye tidligere for et godt kupp (fant akkurat den jeg ville ha for 1500kr🥳) . 

men siste barnet har vesentlig mindre av det meste enn de to andre. Mindre klær fordi jeg så hvor mye som lå omtrent ubrukt, mindre leker og mindre utstyr. Veldig lite ekstra. Den siste babyen tok ikke like mye plass i huset som de to første for å si det sånt😂

Anonymkode: 5427e...617

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...