Gå til innhold

Servant-dusj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man kjøpe en servant dusj som kan settes av og på som man vil ? Eller finnes det bare sånne man må montere fast?

Anonymkode: ebdd0...4ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan man kjøpe en servant dusj som kan settes av og på som man vil ? Eller finnes det bare sånne man må montere fast?

Kjøp en slik

https://www.megaflis.no/bad/blandebatteri/servantbatteri/bluerain-bidet-sett-mveggholder-krom?gad_source=1&gad_campaignid=20318241822&gbraid=0AAAAAD98ktkynDGbTfMwCgJ14nz5BIt87&gclid=Cj0KCQjw9JLHBhC-ARIsAK4PhcpQin_PnNP0d-vNlgYvqSQqbNs8oSUEEDddPnZAlU0xXZCfZytQJ8caAsGWEALw_wcB

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men kan man ta den enkelt av og på? Virker som den monteres på fast?

Ser ut som den på stå permanent, men det virker som en kan bruke servantbatteriet for det om

Skrevet
Gladgutten79 skrev (På 8.10.2025 den 9.33):

Ser ut som den på stå permanent, men det virker som en kan bruke servantbatteriet for det om

Ja var det jeg også trodde. Finnes det ikke typer man kan sette enkelt av og på? Er det jeg er på jakt etter 

Skrevet

Du kan skru den av og på på et minutt, må muligens bruke en liten skiftenøkkel da

AnonymBruker
Skrevet
Gladgutten79 skrev (12 timer siden):

Du kan skru den av og på på et minutt, må muligens bruke en liten skiftenøkkel da

Åja. Hmm. Men finnes det ikke enklere varianter som på en måte kan træs av og på? (Skjønner tydeligvis ikke hvordan det greiene her funker😂)

Skrevet

Jeg tror du bør ta turen til megaflis eller en rørlegger, og forklare hva du skal ha og ta det derfra

Du får sikkert noe du kan «tre på» på temu eller lignende, men kvaliteten er vel så som så

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...