AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2025 #1 Skrevet 7. oktober 2025 Noen som har noe gode tips mot det, som faktisk hjelper? Anonymkode: 320dc...c03
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2025 #2 Skrevet 7. oktober 2025 Operasjon, så du får rettet den ut. Anonymkode: 35ec6...eea 1
tøydokka Skrevet 7. oktober 2025 #3 Skrevet 7. oktober 2025 (endret) Gå uten sko så mye som mulig. Det hjelper ikke til å rette opp feilstilling, men man unngår å irritere knoken. Klippe hull i skoene der hvor knoken stikker ut. Diverse greier til å ha i skoene/mellom tærne for å rette opp feilstilling; min erfaring er at dette ikke hjalp stort. Operasjon. Endret 7. oktober 2025 av tøydokka 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2025 #4 Skrevet 7. oktober 2025 Takk for svar. Hadde håpet og unngå operasjon. Lurte på å bestille alt jeg fant på nett, men orker ikke bruke penger på det om det ikke fungerer. Anonymkode: 320dc...c03
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2025 #5 Skrevet 7. oktober 2025 Alle skoene her er for nevnte fotproblem: https://myfeet.no/collections/sko-1?sort_by=best-selling&filter.p.m.custom.fotproblem=Hallux+valgus Der kan du og velge bredden på skoene og om du er mann/dame. Har selv flere sko, samt min far som også har samme problem som deg- har flere sko fra lenken over. Han er godt fornøyd. Anonymkode: d55fd...635
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2025 #6 Skrevet 7. oktober 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alle skoene her er for nevnte fotproblem: https://myfeet.no/collections/sko-1?sort_by=best-selling&filter.p.m.custom.fotproblem=Hallux+valgus Der kan du og velge bredden på skoene og om du er mann/dame. Har selv flere sko, samt min far som også har samme problem som deg- har flere sko fra lenken over. Han er godt fornøyd. Anonymkode: d55fd...635 Takk, skal se litt på de Anonymkode: 320dc...c03
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2025 #7 Skrevet 7. oktober 2025 Eneste som hjalp var operasjon. Selve perasjon tar ca 30min sånn ca. Du går på krykker i 2 uker, og bruker en spesialsko i 6 uker. Ikke spesielt vondt etter operasjon. Arret syntes knapt Anonymkode: c41be...c20 1
ShiLi Skrevet 9. oktober 2025 #8 Skrevet 9. oktober 2025 Fotterapeuter er utdannet i å rette på feilstillinger, men du må belage deg på at det tar tid og krever at du bruker fornuftig fottøy. Operasjon er quick-fix, derfor velger de fleste nå det.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2025 #9 Skrevet 10. oktober 2025 Jeg opererte, men det ble ikke vellykket. Altså, tåa ble ikke noe særlig rettere 🤷🏼♀️ men jeg vil ikke operere på nytt enda, så bruker spesialsåler jeg fikk henvisning av ortopeden for å få spesiallaget Anonymkode: 02cd6...d2d
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2025 #10 Skrevet 12. oktober 2025 Jeg har blitt en joggesko/sneakers dame, og min kul har ikke utviklet seg de siste 15 årene. Den er nesten bedre. De er arvet etter mor som ble opperert da hun var på min alder nå. Hennes var verre. Trolig pga mye høye hæler. Anonymkode: 0ba65...16f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2025 #11 Skrevet 12. oktober 2025 Jeg har fått innleggegssåler hos ortopediingeniør som hjelper mot smerter Anonymkode: 4b359...93e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå