AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #41 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Såpass altså … Anonymkode: a2809...fd9 So? Ja, det kan være en kjedelig konsekvens, men når man begår folkemord har man liksom sagt fra seg alle rettigheter. Hadde faktisk en god del sympati med Israel før dette, men nå har landet vist sitt sanne ansikt, som ironisk nok er det Hitler ønsket for jødene som folkeslag i sin tid. Israel ønsker å utslette palestinerne, hverken mer eller mindre. Anonymkode: 11c92...b87 3 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #42 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Rema 1000 skryter av at de har kuttet ut alle varer fra Israel, da de ikke lenger vil "selge varer som er produsert på okkuperte områder" (Nettavisen). Kiwi har også kuttet ut israelske varer. Vil du boikotte butikker som boikotter Israel? Anonymkode: 61149...ec1 REMA boikotter ikke Israel. De slutter å selge varer produsert på okkuperte områder. Det er for øvrig norsk politikk. Anonymkode: b7c4e...dd0
Holar Skrevet 1 time siden #43 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Rema 1000 skryter av at de har kuttet ut alle varer fra Israel, da de ikke lenger vil "selge varer som er produsert på okkuperte områder" (Nettavisen). Kiwi har også kuttet ut israelske varer. Vil du boikotte butikker som boikotter Israel? Anonymkode: 61149...ec1 Nei, hvorfor i alle dager skulle jeg det?
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #44 Skrevet 33 minutter siden Jeg vurderer det. Jeg er drittlei av denne godhetsposeringen, drittlei av alle som er så opphengt i sin egen PK-navle at de ikke skjønner Israels behov for å kvitte seg med den evig tilstedeværende trusselen fra rabiate, hatske og grenseløse islamister. Anonymkode: 3e1b6...7d5
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #45 Skrevet 23 minutter siden Jeg støtter ikke folkemord, selvfølgelig holder jeg meg unna israelske varer! Anonymkode: bd588...bdf 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå