AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2025 #1 Skrevet 7. oktober 2025 Hvor lenge varte hevelsesprossen etter operasjon? Verste hevelsen gikk ned etter 1.1/2-2uker. Begynte å se bedre ut. Men med en gang jeg gjør lett husarbeid eller andre ting som feks gå litt i huset(trenger å bevege meg , kan ikke sitte stille i mange uker). Så går hevelsen opp igjen. Noen ganger litt , men no en del mer. ikke fullt så gale som begynnelsen men ikke langt unna, faktisk ganske nærmt. Så prøver å ta det rolig, ligge litt mer i sengen og ikke stresse med noe. Men føler ikke hevelsen går så mye ned. Tar tid. Litt ned og så går jeg på do og finner meg noe mat eller vann så øker det på igjen. Hvor lenge varer denne prossessen? Mange uker, måneder, 1år? Er vel meningen at jeg kan være i lett aktivitet etter 3-4uker vel? Anonymkode: 401ab...c81
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2025 #4 Skrevet 7. oktober 2025 Kan ikke huske hevelse var noe særlig problem, men så måtte jeg jo gå med en åletrang og stramt hardtsittende sports-bh de første ukene. Fikk den utdelt på klinikken, og den var vanvittig stram. Kanskje derfor det var umulig å merke noen hevelse. Måtte faktisk gå i butikken og kjøpe et par nye sports-bher fordi jeg ikke maktet at den satt så hardt. Fant en str større og det ble utrolig mye bedre. Siden jeg kjøpte to kunne jeg ha en på mens jeg vasket den andre. Av klinikken fikk jeg bare en. Må ikke du gå i skikkelig stram sports-bh etter inngrepet? Hvordan merker du da hevelsene i så stor grad? Anonymkode: e5584...ff8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2025 #5 Skrevet 7. oktober 2025 Samme som anonym over. Kan ikke huske at jeg hadde problem med hevelse, men brukte kompresjonsbh dag og natt i ca 6 uker. Anonymkode: 0fd04...7d0 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2025 #6 Skrevet 7. oktober 2025 Takk for svar. Bruker stram støtrebh ja som jeg fikk på klinikken. Bruker den hele tiden bortsett fra dusjing. Dag og natt! Brystene er større enn bhen jeg fikk men de mente den satt bra. Så hevelsen ser jeg og føler jeg pga puppene sprenger bhen og lager merker i brystene (stram). Drar du ut oppe ser du jo det. Anonymkode: 401ab...c81
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2025 #7 Skrevet 7. oktober 2025 Gått 4uker no, men lurer på å bruke den på natten enda pga hevelser. Anonymkode: 401ab...c81
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2025 #8 Skrevet 7. oktober 2025 AlcosAnal skrev (30 minutter siden): Små pupper er fint Noen liker små og andre liker større. Ikke alle som tar silikon tar store Du skulle bare visst hvor mange som har det som du ikke har sett eller merket! Folk er fin med og uten, eget valg! Kanskje gode grunner? Noen pga brystkreft, andre pga puppene forsvant flere str etter amming eller vektnedgang. Anonymkode: 401ab...c81
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå