AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Jeg har en veldig mørk stue, begrenset hvor jeg kan ha lamper men har mulighet til å sette opp både telys, kubbelys osv. Vil ikke bruke ekte lys da jeg blir rar i både nese og hals av det. Jeg har Uyuni lysene, et par av de, og opplever at jeg ofte må skifte batteri og i tillegg er det et herk å skifte batteri fordi du må skru ut en skrue og bruke noe smalt for å få ut batteriet. Hva slags lys har dere? Anonymkode: 30841...2c4
Grønnsaksvaffel Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Jeg har også Uyuni-lys. Jeg synes de er mest lik ekte lys. Mange elektriske telys har veldig kunstig gul flamme. Jeg har ikke skrudde inn igjen skruene etter første batteribytte. Da blir det enklere å bytte neste gang.
Hanne67 Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden (endret) Det finnes utrolig mye å få tak i! Jeg har noen kubbelys fra Rusta jeg er veldig fornøyd med. De bruker 2 stk C-batterier og holder dermed veldig lenge. Fine å ha ute også, og er i plast, så smelter ikke i sola. Clas Ohlson har noen Små oppladbare kubbelys, Oljelys som ikke soter og Led kronelys med naturtro flamme De to første jeg har nevnt her egner seg i telysestaker. Dette var de jeg kan anbefale, men sikkert mange andre bra. Telys med knappecelle batterier synes jeg går ut veldig fort! Endret 13 timer siden av Hanne67
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden Jeg har droppet telysene, de spiser batterier. Anonymkode: f4d2d...524
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden Jeg synes ingen elektriske telys og stearinlys er noe fine. Men det finnes jo mange ulike typer oppladbare bordlamper som er fine, så jeg hadde heller satset på det. Anonymkode: c95c8...2d8
gærne ko Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden Jeg har ladbare telys fra Hero. De har jeg hatt i et par år og brukt mye. Det er ikke like pent med ledlys som ekte, men disse er et godt alternativ. Skal ikke tilbake til sånne hvor man må bytte batteri i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har en veldig mørk stue, begrenset hvor jeg kan ha lamper men har mulighet til å sette opp både telys, kubbelys osv. Vil ikke bruke ekte lys da jeg blir rar i både nese og hals av det. Jeg har Uyuni lysene, et par av de, og opplever at jeg ofte må skifte batteri og i tillegg er det et herk å skifte batteri fordi du må skru ut en skrue og bruke noe smalt for å få ut batteriet. Hva slags lys har dere? Anonymkode: 30841...2c4 Uyuni har også oppladbare telys 👍 Anonymkode: fdea3...287
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Jeg har lyslenke jeg, kjøpt på Ikea. De lyser opp fint og mye finere enn lys, synes jeg. Anonymkode: 3a0c9...cb1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå