Gå til innhold

HJELP!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 28 år gammel mann fra Bergen som har aktiv sett etter noen og være lettkledd/naken med og dele bilder og videoer men uten hell. Noen som har råd til å slutte eller finne dette

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville valgt å slutte å lete etter det. Det er ikke ekstremt mange damer som digger runk online. 
Vil du ikke møte noen? 

Anonymkode: dd457...379

• Liker 1
Skrevet (endret)
priviatbruker97 skrev (1 time siden):

Jeg er 28 år gammel mann fra Bergen som har aktiv sett etter noen og være lettkledd/naken med og dele bilder og videoer men uten hell. Noen som har råd til å slutte eller finne dette

Har du prøvd Tinder eller lignende? Det finnes nok av damer som sender slike bilder og videoer. Flere har tilgomed vært så intense at jeg har måtte blokke de.

Endret av Rosa Gnom
Skrevet

Jo det vil jeg men jeg synes det er vanskelig og være i folkemengde 

AnonymBruker
Skrevet

Vil du ha forhold eller sex/ runke matriale 

Anonymkode: 793dc...340

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Med vennlig hilsen Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...