AnonymBruker Skrevet 7. oktober #1 Skrevet 7. oktober Er det vanlig å få grå/hvite hår i øyenbryn? Kan det være stress? Fikk det i 20 årene Anonymkode: 5823b...873
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #2 Skrevet 7. oktober Jeg har ett som har vært sånn siden 20 årene. Mulig der er stress, men jeg har også et slikt hvitt hår som vokser på kinnet , så tror ikke det er som grått hår grunnet stress og sjokk. Napper det vekk. Har ikke tenkt over om det er normalt egentlig. Anonymkode: 36856...096
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #3 Skrevet 7. oktober Jeg har i begge bryna og det er flere enn bare ett. Redd for at de skal bli helt hvite tilslutt. Anonymkode: 5823b...873
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #4 Skrevet 7. oktober Ja, det normalt. Ja, det KAN komme av stress. Jeg er 41 år og regner det som normal aldring. Farger de med Refectocil vippefarge av og til, om jeg gidder. Anonymkode: 9eeb5...575 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #5 Skrevet 7. oktober Jeg får jevnlig et langt grått stritt ett i ene øyebrynet😅 ikke blitt flere enda iallefall Anonymkode: 19669...87a 2
Capazitet Skrevet 7. oktober #6 Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg får jevnlig et langt grått stritt ett i ene øyebrynet😅 ikke blitt flere enda iallefall Anonymkode: 19669...87a Samma her. På høgre brynet. Snålt. 1
Amantha Skrevet 7. oktober #7 Skrevet 7. oktober Jeg har hvite, gjennomsiktige glasshårstrå i øyenbryn og oppå hodet som kommer av et skyhøyt stressnivå. 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #8 Skrevet 7. oktober Jeg oppdaget mitt første hvite, strie hår i brynet da jeg var 46 og tenkte det var aldring. Men hadde, som flere av dere, mye stress i kroppen på den tiden. Nå er jeg 50 og har tilsammen hatt kanskje 12 sånne hvite hår, som jeg har nappet ut. Men ser nå at napping gang på gang på samme sted gir dårlig brynvekst.. Det jeg reagerte på ved de første hårene, var at de dukket opp som paddehatter (aka brått!) og at de hadde vokst seg mye lengre enn de andre brynene i min vanlige farge. Udelikat! Anonymkode: 62535...805
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #9 Skrevet 16. oktober Det kan nok være stress. Anonymkode: d66f0...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå