Vegar Beideren Skrevet 12. oktober #21 Skrevet 12. oktober Første gang fikk jeg bare en blowjob, for hun turte ikke noe annet. Syntes den var for stor.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #22 Skrevet 28. oktober Vegar Beideren skrev (På 12.10.2025 den 9.01): Første gang fikk jeg bare en blowjob, for hun turte ikke noe annet. Syntes den var for stor. møttes dere igjen? Anonymkode: 1b07a...a0f
piggrokken Skrevet 28. oktober #23 Skrevet 28. oktober Mann: Begge på siden, mot hverandre, veit ikke hva det heter, sideliggende misjonær? Varte ikke lenge, men husker det som om det skulle vært igår. Var 13 år, og tror jeg ikke visste hva doggy eller riding eller noe andre posisjoner var, egentlig.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #24 Skrevet 28. oktober piggrokken skrev (5 minutter siden): Mann: Begge på siden, mot hverandre, veit ikke hva det heter, sideliggende misjonær? Varte ikke lenge, men husker det som om det skulle vært igår. Var 13 år, og tror jeg ikke visste hva doggy eller riding eller noe andre posisjoner var, egentlig. Trist, bare barn. Anonymkode: e8890...966
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #25 Skrevet 28. oktober Bakfra. Syntes det var greit så slapp jeg å se på han. Fikk 1000 kr. Jeg var kun 19 og han 50ish. Anonymkode: 60827...6d0
piggrokken Skrevet 28. oktober #26 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trist, bare barn. Anonymkode: e8890...966 Vi gjorde det fordi vi var kåte. Hun var 15. Kunne jeg ha ventet noen år? Kanskje, men har ikke tatt noen skade av det der i ettertid.
Vegar Beideren Skrevet 28. oktober #27 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): møttes dere igjen? Anonymkode: 1b07a...a0f Vi møttes for mere oralsex ja, men hun turte aldri penetrering. Det ble for overveldende for henne.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #28 Skrevet 28. oktober Så vidt jeg husker, var det meg på topp. Jeg var godt voksen, 20 år. Kvinne. Anonymkode: b5bda...5b2 1
erok Skrevet 31. oktober #29 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (På 28.10.2025 den 13.17): Så vidt jeg husker, var det meg på topp. Jeg var godt voksen, 20 år. Kvinne. Anonymkode: b5bda...5b2 Jeg var vel 13-14 år ble forfört av ei på ca 25 år ble misjonær hun instruerte meg helt himelsk
Bamseklemmer Skrevet 31. oktober #30 Skrevet 31. oktober Misjonæren i vannseng med kondom.. vi skulle sjekke innholdet, men vi fant ikke kondomen🤥
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #31 Skrevet 31. oktober Jeg husker ikke debuten. Men jeg husker at helt vanlig misjonær raskt ble det jeg likte best. Anonymkode: a0cc1...ad9
Janek Skrevet 1. november #32 Skrevet 1. november Skikkelig klønete misjonær og litt bakfra før han ikke orket lenger 😅 Tenker ofte på den tiden. Unner alle i hele verden en slik start jeg fikk ❤️ sex med min beste venn og støttespiller i ungdomstiden
AnonymBruker Skrevet 1. november #33 Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (På 7.10.2025 den 15.38): Hvilken stilling debuterte du i? (Tenker samleie, ikke oralsex). Jeg debuterte i misjonær, er mann og både dama og jeg syntes det var mest naturlig. Ble henne på topp og bakfra samme dag. Hadde gitt hverandre oralsex i forkant, noen dager med det først og fingring/håndjobb. Anonymkode: 1b07a...a0f AnonymBruker skrev (På 7.10.2025 den 16.17): er du pike eller gutt? Anonymkode: 1b07a...a0f Hvorfor svarer dere på åpenbare runketråder? AnonymBruker skrev (På 28.10.2025 den 13.17): Så vidt jeg husker, var det meg på topp. Jeg var godt voksen, 20 år. Kvinne. Anonymkode: b5bda...5b2 Du var ikke "godt voksen" i en alder av 20 år, din (mannlige) løk. Anonymkode: 67425...ee1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå