Gå til innhold

Er det uvanlig at hun tenner på å få musa pumpet full av sæd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (43 minutter siden):

De begynte vel med en meget bastant profil her som sa at 5 ml var max, det var bevist. 

slike ting er gjennomsnitt ikke bastante tall.

penis er 13,12 cm og. Det sier snittet, men alle vet at de er store variasjoner der og

13,12 er lengde som gjennomsnitt. Du snakker volum. Jeg ber deg regne ut volum. Bruk volum av sylindre som ca mal. Tipper det ikke er 4 dl slik du skrev.  Og er vel litt kjedelig for damene når du ikke kommer?  At en mann kommer er halve moroa. Estetisk sett. 

Anonymkode: efb7e...501

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Alle kvinner jeg har vært med har villet bli pumpa full av sæd. Har aldri brukt kondom eller hoppet av i svingen.

Anonymkode: 6858b...793

Og alle de blir ikke pumpet full av sæd. Noen få ml inni noe med volum til å romme deg og enormt mange flere menn.  Er du far til mange? Mange kjønnssykdommer? 

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (49 minutter siden):

20 ml er en vanlig drink i Norge, ingen ønsker en slik flekk på lakenet som en skal sove på.

Surrer du ikke litt nå? Hva slags drinker er det som bare gis ut som litt over en spiseskje i volum? 15 ml er en spiseskje. Og du påstår en drink er 20 ml? Du roter med volummålene, og har glemt skolelærdom.

Hvordan måle opp 15 ml?

1 spiseskje er, i SI-enheten liter, lik: 15 milliliter.

Anonymkode: 0f392...de6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en turn on for meg. Vil alltid bli cummet inni. 

Anonymkode: f7807...635

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

13,12 er lengde som gjennomsnitt. Du snakker volum. Jeg ber deg regne ut volum. Bruk volum av sylindre som ca mal. Tipper det ikke er 4 dl slik du skrev.  Og er vel litt kjedelig for damene når du ikke kommer?  At en mann kommer er halve moroa. Estetisk sett. 

Tror ikke så mange damer bryr seg en gang. I vertfall ikke de en treffer for ons

Skrevet

Dama sier hun tenner på det. Men vet ikke om det er akkurat det,fremfor stresset hun mener det er med at jeg kommer "alle andre steder" 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ELSKER det. Ofte det jeg fantaserer om når jeg kommer. 

Anonymkode: 9331e...c41

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Surrer du ikke litt nå? Hva slags drinker er det som bare gis ut som litt over en spiseskje i volum? 15 ml er en spiseskje. Og du påstår en drink er 20 ml? Du roter med volummålene, og har glemt skolelærdom.

Hvordan måle opp 15 ml?

1 spiseskje er, i SI-enheten liter, lik: 15 milliliter.

Anonymkode: 0f392...de6

Bruke en sprøyte😉.

ja har surret her🙈

AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre at det er så mange kvinner her inne som vil bli pumpet helt fulle av sæd😊 Jeg synes ikke det finnes noe bedre!😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Pulsering av selve sæden stemmer vel ikke? 
Sammentrekninger i skjeden når man har sex skjer jo ofte feks før og etter selve orgasmen og har ingenting med selve sæden å gjøre. Da er det i såfall sakte «puling» som du kaller det. Jeg får vaginalorgasme og flere typer andre orgasmer veldig lett, men spruten skaper jo ikke akkurat vibrasjoner.  Tror du mistolker med muskulatur i skjeden. 

Anonymkode: e6445...c92

Tror du ikke jeg kjenner mitt eget underliv?😂

Hans penis pulserer idet han kommer og spruten kjenner jeg  da også inni meg - som gjør at jeg også kommer.

Om du ikke klarer å kjenne at penis pulserer må du være ekstremt lite følsom der nede....

Anonymkode: 1258c...776

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Forøvrig er det ganske kvinnefiendtlig å anklage oss for å være menn når vi forteller om vår egen seksualitet. Du sier indirekte at det er noe galt med meg som kvinne siden jeg tenker dette - fordi en kvinne aldri hadde tenkt som meg. Takk for det. Jeg følte meg teit i går når jeg innrømmer til ham at dette var noe jeg tente ekstra mye på, så nå understreker du det faktum at jeg er avvikende som kvinne for å tenne på denne litt skitne og tabu følelsen. 

Anonymkode: 1e62f...622

Det har vel noe med å gjøre at det fremstår som et mannlig runkeinnlegg, og at du ordlegger deg som en mann.

Endret av jabx
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Godt å høre at det er så mange kvinner her inne som vil bli pumpet helt fulle av sæd😊 Jeg synes ikke det finnes noe bedre!😉

Det er ikke mange kvinner her som vil ligge med 10+++ menn samtidig nei. 

AnonymBruker
Skrevet

Grattis med å bidra til spredning av sykdommer.

Noen har en fetisj for breeding, og noen for sperm. Noen liker publiseringen som noen ganger kjennes. Noen innbiller seg at det er "mer intimt"..

Noen kvinner over femti er fruktbare og kan få barn.

Anonymkode: 77254...2fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Grattis med å bidra til spredning av sykdommer

Er det å bidra til spredning av sykdommer å skrive om at man tenner på å ha ubeskyttet sex med sin faste partner? Mange spesielle meninger her inne, må jeg si. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.10.2025 den 12.28):

Tenner absolutt ikke på det selv. Æsj. Bare griseri og ekkel lukt.

Er dessuten ingen som helst forskjell for meg om han får utløsningen inni et kondom eller ei. Altså hvis det er følelsen av å kjenne "pumping" og rykningene i kroppen hans når han kommer man tenker på.

Men vet om en del damer som sier de elsker at mannen kommer inni dem. Og at de merker stor forskjell på med og uten kondom. Så følsom livmortapp har altså ikke jeg, haha.

PS. Kan godt forstå at en dame som har passert sin fruktbare alder kan tenne mer på det enn en yngre dame. I vår del av verden har vi generelt gode muligheter til å unngå uønsket graviditet, men enkelte er litt "nevrotiske" uansett (og kanskje de ikke tåler hverken hormonell prevensjon eller kobberspiral). Er vel ikke uvanlig å bli mer frigjort etter overgangsalderen, tror jeg.

Kvinne 40 år.

Anonymkode: ac265...16e

Og ekkel smak. Skjønner ikke damer som synes at sæd smaker godt. 

Tenker også at en del menn som ønsker at dama skal svelge, godt kunne smakt på egen sæd, før de pusher det på dama. 

Anonymkode: 03b4b...406

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenker også at en del menn som ønsker at dama skal svelge, godt kunne smakt på egen sæd, før de pusher det på dama. 

Er vel ikke det at man synes det smaker godt. Men jeg svelger fordi jeg vet det gleder og tenner partneren min. Aldri opplevd at noen menn har pushet meg til det heller. 

Anonymkode: 1042f...733

AnonymBruker
Skrevet
jabx skrev (3 timer siden):

Det har vel noe med å gjøre at det fremstår som et mannlig runkeinnlegg, og at du ordlegger deg som en mann.

Ja, du forsterker kvinnefiendtligheten igjen. En kvinne som har et direkte språk når hun snakker om sex er ikke kvinnelig.....

Du bruker å skrive mye fornuftig her inne, men nå ble jeg ekstremt skuffet. For en kvinne kan ikke snakke direkte og "vulgært" om sex her inne uten beskyldninger om at hun er en mann, jeg har opplevd det flere ganger og det er ekstremt kvinnefiendtlig. Og for hver gang jeg uttaler meg ærlig om noe her inne og får den tilbakemeldingen ender jeg opp med å stemple meg selv som avvikende og ekkel siden det jeg sier tydeligvis ikke er innafor som kvinne. 

Anonymkode: 1e62f...622

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt og svar til dette. 

Matas, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Fruen vil aller helst at jeg kommer i fitta. Så det må da være noe fint ved det, siden det hadde jo vært mye enklere og renslig for henne om jeg kom på en håndduk eller på magen/ryggen. Men nei, hun vil ha det i fitta. 

Anonymkode: dd461...17a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En del menn gjør det. 
altså han slikker jo meg etter at han har kommet , like mye som jeg suger han. Hva er forskjellen ? Alt blander seg jo, og ingen av oss smaker vondt. 
jeg pusher ingen menn til og slikke i seg når jeg kommer, men fint at de liker det. Og omvendt . 

Anonymkode: 08243...6e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...