AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:30 #61 Skrevet torsdag kl. 12:30 AnonymBruker skrev (På 7.10.2025 den 11.09): Er det intime for min del også. Elsker når han holder meg tett inntil og tømmer seg. Og ja, det er litt grisete, men det er jammen meg grisete å få det på magen også. Anonymkode: 85e82...512 Sex er grisete. Damer squirter og menn spruter. I alle fall hos oss. Og der tar jeg gjerne alt i munnen og det renner sikkel og tårer og snørr fordi jeg jobber så hardt for det. Griser få det i musa, vel det er det minst grisete i min sexverden. Anonymkode: 48b13...408 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:33 #62 Skrevet torsdag kl. 12:33 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En del menn gjør det. altså han slikker jo meg etter at han har kommet , like mye som jeg suger han. Hva er forskjellen ? Alt blander seg jo, og ingen av oss smaker vondt. jeg pusher ingen menn til og slikke i seg når jeg kommer, men fint at de liker det. Og omvendt . Anonymkode: 08243...6e7 Kona vil ikke svelge under BJ. Men om jeg tar med meg sæd i munnen, fra hennes egen fitte, så vil hun gjerne kline. Så jeg mistenker det er settingen (= mengde og trykk man ikke kontrollerer) og ikke smaken som stopper henne. Anonymkode: dd461...17a
Vegar Beideren Skrevet søndag kl. 07:39 #63 Skrevet søndag kl. 07:39 Mange kvinner tenner på dette, men jeg fortrekker å komme i munnen eller ansiktet. Jeg synes det er mer sexy når de svelger. Vær litt på vakt. Kvinner som liker at du kommer inni dem er ofte ute etter å bli gravide.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:41 #64 Skrevet søndag kl. 08:41 Bruker alltid kondom. Er der griseriet hører hjemme. Anonymkode: f22fb...64c
Mardina Skrevet søndag kl. 17:37 #65 Skrevet søndag kl. 17:37 AnonymBruker skrev (På 7.10.2025 den 10.53): Hadde ons med en eldre dame som stoppet meg når jeg var iferd med å trekke meg ut. Som holdt meg fast og slapp ikke før jeg hadde tømt meg helt. Er ikke dette veldig uvanlig? Trodde kvinner flest insisterte på kondom og ikke liker å få alt griseriet i musa? Anonymkode: 79324...e8d Digger å bli fylt opp 😁 Det er bare helt fantastisk når kjæresten min gjør det 😍 Kondom bruker vi aldri.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:41 #66 Skrevet søndag kl. 17:41 Utrolig ekkel og unødvendig overskrift. Anonymkode: 0cd66...3a3 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:43 #67 Skrevet søndag kl. 17:43 AnonymBruker skrev (På 7.10.2025 den 10.53): Hadde ons med en eldre dame som stoppet meg når jeg var iferd med å trekke meg ut. Som holdt meg fast og slapp ikke før jeg hadde tømt meg helt. Er ikke dette veldig uvanlig? Trodde kvinner flest insisterte på kondom og ikke liker å få alt griseriet i musa? Anonymkode: 79324...e8d I all verden? Det vanlige er å komme inni dama. Anonymkode: 1302c...31a 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:24 #68 Skrevet søndag kl. 18:24 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): I all verden? Det vanlige er å komme inni dama. Anonymkode: 1302c...31a Tja, halvparten av de jeg har kjennskap til vil helst slippe eller bruke kondom. Anonymkode: f22fb...64c
bullehurk Skrevet søndag kl. 18:40 #69 Skrevet søndag kl. 18:40 AnonymBruker skrev (På 8.10.2025 den 10.22): Pulsering av selve sæden stemmer vel ikke? Sammentrekninger i skjeden når man har sex skjer jo ofte feks før og etter selve orgasmen og har ingenting med selve sæden å gjøre. Da er det i såfall sakte «puling» som du kaller det. Jeg får vaginalorgasme og flere typer andre orgasmer veldig lett, men spruten skaper jo ikke akkurat vibrasjoner. Tror du mistolker med muskulatur i skjeden. Anonymkode: e6445...c92 Orgasmen hos meg bygger seg opp når jeg kjenner pulseringen og rykningene i kuken rett før han slipper sæden + å høre/se hvordan han nyter, lyder osv. Som en slags "kvittering" på et godt knull... hehe. 😜 Og yngre menn har ofte større sædmengde og kraftigere stråle, så man kan faktisk kjenne selve spruten. Men man får selvfølgelig ikke orgasme av bare å kjenne sæden.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:04 #70 Skrevet søndag kl. 19:04 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Tja, halvparten av de jeg har kjennskap til vil helst slippe eller bruke kondom. Anonymkode: f22fb...64c Feil, de fleste heterofile kvinner liker og tildels elsker å få spermen inne i seg. Anonymkode: c43de...b69 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:22 #71 Skrevet søndag kl. 19:22 Fremdeles ingen her som fylles opp, eller fyller opp ei dame på egenhånd. Anonymkode: efb7e...501
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:25 #72 Skrevet søndag kl. 19:25 Å kjenne han komme er viktig for meg 😊. Da er jeg tilfreds og stolt. Deilig med kjappiser av og til der han tar meg til han kommer. Anonymkode: 7bd57...1cb 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:28 #73 Skrevet søndag kl. 19:28 Det er ren biologi. Men ordbruken var ikke så fristende akkurat Anonymkode: a6ff1...ca3 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:29 #74 Skrevet søndag kl. 20:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Feil, de fleste heterofile kvinner liker og tildels elsker å få spermen inne i seg. Anonymkode: c43de...b69 Feil. Anonymkode: f22fb...64c
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:33 #75 Skrevet søndag kl. 21:33 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Bruker alltid kondom. Er der griseriet hører hjemme. Anonymkode: f22fb...64c Kondom er litt turn-off for min del. For mannen er det ikke det samme med og uten heller. I forrige forhold syns hun også det var turn-off når vi måtte avbryte for å sette på kondom. Det kommer jo ikke så mye, et håndkle eller klut i nærheten, så blir det ikke søkning senga. Jeg steriliserte meg faktisk for å slippe kondom og hun skulle slippe piller. Anonymkode: 08a66...658
Erfarenmann Skrevet søndag kl. 22:35 #76 Skrevet søndag kl. 22:35 Ja det er veldig, ekstremt uvanlig. Tror knapt det har skjedd før i verdenshistorien. Veldig bra at du fikk fortalt at dette faktisk skjedde.
Miss91 Skrevet i går, 04:33 #77 Skrevet i går, 04:33 Jeg elsker å få spruten inni meg, det er intimt og deilig.
Even Tuell Skrevet 9 timer siden #78 Skrevet 9 timer siden Til alle dere som krangler om hvor mye sæd som faktisk finnes i en utløsning ... alle dere bommer på poenget. Ja, det blir ofte sagt at han skal sprute henne full, fylle fitta hennes osv osv. Samtidig vet alle at det teknisk sett ikke er sånn det er. Det er ikke litervis med sæd som kommer ut. Det er i bestefall bare på film. Men mange har et mentalt bilde av det som skjer, gjerne når man er på sitt kåteste og nærme orgasmen selv. Eller bare dirty talk. Ikke la fakta stå i veien for en kåt fantasi. Jeg kan ta et eksempel fra "den andre siden". Jeg er mann og før jeg steriliserte meg brukte vi kondom. Rent teknisk sett synes jeg det er ingen forskjell å pule med og uten kondom. Når den er først er på og jeg er inni henne er det ingen fysisk forskjell. Jeg merker ikke at den er på, fitta hennes er like varm og glatt og når jeg kommer er det intenst og deilig. MEN ... det er det rent fysiske. Parallelt med dette er det mentale og jeg opplevde at sexen og særlig orgasmene ble bedre, gav meg mer nytelse, var mer tilfredsstillende når vi ikke lengre trengte å bruke kondom. Når jeg etter to år kunne tenke, føle og fantasere om å komme inni henne. Faktisk inni henne, ikke i en glorifisert ballong. Hud mot hun, hennes safter på meg, min sæd i henne. KJenne at det brått ble glattere, at det er litt klin. Sprute sæd dypt inn i fitta hennes, så dypt som bare mulig. Og ja, tanker som å fylle henne og sprute henne full av sæd var og er gode mentale bilder. Jeg tenner på tanken og det gjør min orgasme bedre ... selv om jeg vet det bare er en drøy spiseskje som kommer. Og om jeg kan tenke fantasere om sæd i fitte kan helt sikkert kvinner også gjøre det samme. Hvor mange som eventuelt synes det skal jeg ikke uttale meg om og det er egentlig heller ikke særlig interessant. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå