AnonymBruker Skrevet i går, 08:53 #1 Skrevet i går, 08:53 Hadde ons med en eldre dame som stoppet meg når jeg var iferd med å trekke meg ut. Som holdt meg fast og slapp ikke før jeg hadde tømt meg helt. Er ikke dette veldig uvanlig? Trodde kvinner flest insisterte på kondom og ikke liker å få alt griseriet i musa? Anonymkode: 79324...e8d
AnonymBruker Skrevet i går, 08:55 #2 Skrevet i går, 08:55 Ikke nødvendigvis ideen om sæden for min del, men jeg føler det som en intimt øyeblikk i mellom meg og mannen min når han kommer inni meg. Ikke mer enn det. Anonymkode: fe331...b64 7
AnonymBruker Skrevet i går, 09:05 #3 Skrevet i går, 09:05 Ts, er du 18 og den "eldre" dama 35? I så fall blei du skikkelig lurt, kan bli dyrt. Anonymkode: 4da54...537 16 10
AnonymBruker Skrevet i går, 09:09 #4 Skrevet i går, 09:09 Er det intime for min del også. Elsker når han holder meg tett inntil og tømmer seg. Og ja, det er litt grisete, men det er jammen meg grisete å få det på magen også. Anonymkode: 85e82...512 11
AnonymBruker Skrevet i går, 09:09 #5 Skrevet i går, 09:09 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts, er du 18 og den "eldre" dama 35? I så fall blei du skikkelig lurt, kan bli dyrt. Anonymkode: 4da54...537 Hun var over 50. Så ingen fare der. Anonymkode: 79324...e8d
AnonymBruker Skrevet i går, 09:09 #6 Skrevet i går, 09:09 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hadde ons med en eldre dame som stoppet meg når jeg var iferd med å trekke meg ut. Som holdt meg fast og slapp ikke før jeg hadde tømt meg helt. Er ikke dette veldig uvanlig? Trodde kvinner flest insisterte på kondom og ikke liker å få alt griseriet i musa? Anonymkode: 79324...e8d Tror det er ganske vanlig å like det, kjæresten min elsker det ihvertfall, og blir nesten skuffet om jeg ikke kommer inni 😅 Anonymkode: 840d3...aca 3
AnonymBruker Skrevet i går, 09:11 #7 Skrevet i går, 09:11 Hvor mye sæd tror du egentlig at det kommer ut i forhold til volumet skjeden kan holde? Det handler jo da absolutt ikke om å 'pumpe musa full av sæd'. Det handler om nærhet. Anonymkode: 183d9...236 13
Soft mann Skrevet i går, 09:13 #8 Skrevet i går, 09:13 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor mye sæd tror du egentlig at det kommer ut i forhold til volumet skjeden kan holde? Det handler jo da absolutt ikke om å 'pumpe musa full av sæd'. Det handler om nærhet. Anonymkode: 183d9...236 Noen kommer ganske så mye da. Eg er heldigvis ikke en av de. Men et par spiseskjeer kommer det nok. Så de blir noe gris ja🙈
AnonymBruker Skrevet i går, 09:16 #9 Skrevet i går, 09:16 Soft mann skrev (2 minutter siden): Noen kommer ganske så mye da. Eg er heldigvis ikke en av de. Men et par spiseskjeer kommer det nok. Så de blir noe gris ja🙈 Bare vent, det kommer kvinner her som skal belære deg om at du kommer langt mindre enn det 😅 Anonymkode: 840d3...aca 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:17 #10 Skrevet i går, 09:17 Er et turn on når han tømmer seg inni meg, men pumpe musa full av sæd? 😂 du høres svært uerfaren ut... Anonymkode: 21988...005 7 3
AnonymBruker Skrevet i går, 09:19 #11 Skrevet i går, 09:19 Soft mann skrev (5 minutter siden): Noen kommer ganske så mye da. Eg er heldigvis ikke en av de. Men et par spiseskjeer kommer det nok. Så de blir noe gris ja🙈 Også? Selv ett par spiseskjeer er faktisk ikke mye i forhold til hva en skjede kan holde. Ja, det er grisete. Og det er svært sjeldent at kvinner synes det er 'kos'. Anonymkode: 183d9...236 2
AnonymBruker Skrevet i går, 09:20 #12 Skrevet i går, 09:20 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hadde ons med en eldre dame som stoppet meg når jeg var iferd med å trekke meg ut. Som holdt meg fast og slapp ikke før jeg hadde tømt meg helt. Er ikke dette veldig uvanlig? Trodde kvinner flest insisterte på kondom og ikke liker å få alt griseriet i musa? Anonymkode: 79324...e8d Det er pulseringen mens det skjer som er nice. Selve sæden er irrelevant. + evt lyder og pusting i det øyeblikket. Anonymkode: c72d5...bb5 4
AnonymBruker Skrevet i går, 09:21 #13 Skrevet i går, 09:21 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Også? Selv ett par spiseskjeer er faktisk ikke mye i forhold til hva en skjede kan holde. Ja, det er grisete. Og det er svært sjeldent at kvinner synes det er 'kos'. Anonymkode: 183d9...236 Regner med du forstår at han ikke mener det bokstavelig? Han skjønner nok at ingen spruter flere desiliter Anonymkode: 840d3...aca 2
Soft mann Skrevet i går, 09:25 #14 Skrevet i går, 09:25 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Også? Selv ett par spiseskjeer er faktisk ikke mye i forhold til hva en skjede kan holde. Ja, det er grisete. Og det er svært sjeldent at kvinner synes det er 'kos'. Anonymkode: 183d9...236 Eg liker ikke griseriet selv. Så hvis eg ikke har handduk eller noe i nærheten, så kommer eg ikke🙈
AnonymBruker Skrevet i går, 09:28 #15 Skrevet i går, 09:28 Tenner absolutt ikke på det selv. Æsj. Bare griseri og ekkel lukt. Er dessuten ingen som helst forskjell for meg om han får utløsningen inni et kondom eller ei. Altså hvis det er følelsen av å kjenne "pumping" og rykningene i kroppen hans når han kommer man tenker på. Men vet om en del damer som sier de elsker at mannen kommer inni dem. Og at de merker stor forskjell på med og uten kondom. Så følsom livmortapp har altså ikke jeg, haha. PS. Kan godt forstå at en dame som har passert sin fruktbare alder kan tenne mer på det enn en yngre dame. I vår del av verden har vi generelt gode muligheter til å unngå uønsket graviditet, men enkelte er litt "nevrotiske" uansett (og kanskje de ikke tåler hverken hormonell prevensjon eller kobberspiral). Er vel ikke uvanlig å bli mer frigjort etter overgangsalderen, tror jeg. Kvinne 40 år. Anonymkode: ac265...16e 2
Soft mann Skrevet i går, 09:32 #16 Skrevet i går, 09:32 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Også? Selv ett par spiseskjeer er faktisk ikke mye i forhold til hva en skjede kan holde. Ja, det er grisete. Og det er svært sjeldent at kvinner synes det er 'kos'. Anonymkode: 183d9...236 Lager nok flekker på lakene det og🙈, noe eg ikke liker. En penis er vel ca 2-3 dl i volum så det er nok plass til ganske mye der inne ja😅
AnonymBruker Skrevet i går, 09:37 #17 Skrevet i går, 09:37 Soft mann skrev (4 minutter siden): Lager nok flekker på lakene det og🙈, noe eg ikke liker. En penis er vel ca 2-3 dl i volum så det er nok plass til ganske mye der inne ja😅 Hæ? Du tror vel ikke sæd lagres inni penisskaftet?😏 Anonymkode: 4f917...517 7 5
Soft mann Skrevet i går, 09:39 #18 Skrevet i går, 09:39 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvor mye sæd tror du egentlig at det kommer ut i forhold til volumet skjeden kan holde? Det handler jo da absolutt ikke om å 'pumpe musa full av sæd'. Det handler om nærhet. Anonymkode: 183d9...236 Noen kommer ganske så mye da. Eg er heldigvis ikke en av de. Men et par spiseskjeer kommer det nok. Så de blir noe gris ja🙈
AnonymBruker Skrevet i går, 09:42 #19 Skrevet i går, 09:42 men for helvete da! ikke skriv slike overskrifter. fy faen. Anonymkode: 413cd...899 1
Soft mann Skrevet i går, 09:43 #20 Skrevet i går, 09:43 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hæ? Du tror vel ikke sæd lagres inni penisskaftet?😏 Anonymkode: 4f917...517 Nei vet bedre en så, har jo tross alt en selv😅 men volumet til en vanlig penis er vel2-3-4 dl. Å det er jo plass til den. Så da tenker eg at hvis en kommer så kan en fylle like mange dl sæd i 🐭som volumet til penis, den må kanskje ut litt etter hvert da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå