Gjest MammanTilCasper Skrevet 10. oktober #21 Skrevet 10. oktober Jeg innså på et tidspunkt at vi begynte å drukne i ting. Det kunne aldri bare være ryddig og strukturert. Og stressnivået mitt økte jevnt og trutt. Også kom det nye ting, flere objekter, mer mer mer. Min bror er gull, for han er veldig lite opptatt av ting, så han hjalp oss med å bare kaste sikkert åtte store tilhengerlass med objekter. Etterpå lagde vi noen regler for å holde det rent og ryddig, og det hjalp oss i hvert fall. Og vi har lovet hverandre: En ting inn - en ting ut.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #22 Skrevet 10. oktober MammanTilCasper skrev (2 timer siden): Jeg innså på et tidspunkt at vi begynte å drukne i ting. Det kunne aldri bare være ryddig og strukturert. Og stressnivået mitt økte jevnt og trutt. Også kom det nye ting, flere objekter, mer mer mer. Min bror er gull, for han er veldig lite opptatt av ting, så han hjalp oss med å bare kaste sikkert åtte store tilhengerlass med objekter. Etterpå lagde vi noen regler for å holde det rent og ryddig, og det hjalp oss i hvert fall. Og vi har lovet hverandre: En ting inn - en ting ut. Kaste? Anonymkode: d8f89...5b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå