Gå til innhold

Änglamark-bind og Vuokkose?? Hvor er de blitt av?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fant endelig bind jeg syntes var komfortable og som pustet. Änglamark fra coop og  Vuokkose fra europris. De føltes som 100% bomull og de var korte og ultratynne samtidig som de gjorde jobben.

men like samtidig som jeg oppdaget de og rakk kjøpe 2-3 pakker så forsvant begge merkene fra butikkhyllene. Har nå ventet i over ett halvår på å se de tilbake på europris og coop, men de kommer jo aldri tilbake på lager? Er de sluttet å produsere?

har forsøkt lenge å lett etter tilsvarende, på normal, REMA, og andre first-price som jeg håpte kunne ligne. Men jeg finner ingen som er like bra, noen som vet om de kommer tilbake? Eller som kan tipse meg om noen bind som er like komfortable? Libresse og always er altfor tett, tykk og plastikk. 

*skuffet*

Anonymkode: 94f5e...7b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Änglamark er økologisk bomull uten plast.

Tviler på at de fra Europris er det også?

Sjekk ut helsekosten for økologiske bind

Anonymkode: a5cc8...bf4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro innom Coop i helga for å kjøpe Änglamark-bind. Men det var ingen steder. De må nesten ha sluttet med de? :( 

Anonymkode: b4e5e...d2c

AnonymBruker
Skrevet

Send mail til Änglamark! Kjipt om vi mister de eneste bindene uten skadelige stoffer. Håper Vilje kommer på banen med egne av økologisk bomull etterhvert.

Anonymkode: 1a488...767

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke prøvd de fra Europris, men ser enkelte steder har dem igjen. De fra Änglamark fungerte ikke her. Lakk og var ikke gode.

Jeg har fått anbefalt Libresse av gynekolog. De har visst nok bomull øverst de også, og er mindre tette enn Always. Jeg bruker begge merker, og ingen av dem er økologiske, men mulig Libresse er hakket nærmere det dere ser etter? 

Skrevet

Fant disse fra Always som skal være økologisk bomull øverst. Ikke sett etter de i butikk så vet ikke hvor lette de er å få tak i eller om de er gode. 

IMG_7320.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...