AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:22 #1 Skrevet mandag kl. 22:22 Hei. Jeg har oppkjøring om ca 2- 3 måneder men jeg har ingen å kjøre med hjemme. Jeg er nervøs for oppkjøring på vinterføre og også tanken på å stryke. Jeg skal ha oppkjøring i Drøbak dersom det er relevant. Noen som har tips? Jeg er generelt en person som overtenker mye så hvis dere kunne ta dere litt tid til å gi tips og råd hadde jeg blitt veldig glad og veldig takknemlig. Jeg hadde også satt pris på en (litt detaljert) forklaring av hvilken oppkjøringsrute og sikkerhetsspørsmål du fikk. Tusen takk på forhånd! Anonymkode: cb98a...9d7
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Moren min fortalte at da hun kjørte opp var det skikkelig drittføre. Slaps og klinkis. For henne var det egentlig bra. Da hadde hun en god grunn for å kjøre sakte og forsiktig og kjørelæreren min sa at det ofte kan være en fordel å kjøre opp når føret er dårlig dersom man er en litt forsiktig sjåfør. Håper på å kjøre opp til våren selv, men etter å ha snakka med både moren min og kjørelærer er jeg ikke så redd for at det skal være glatt. Masse lykke til! Håper det går veien!!😊 Anonymkode: 8463a...fc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå