AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:07 #1 Skrevet mandag kl. 22:07 Dersom jeg publiserer med brukernavn (ikke anonymt). Kan andre da trykke seg inn på min profil og se mitt faktiske navn eller epostadresse? Og går det an å slette innlegg man har publisert? Anonymkode: 40b6a...264
C8H10N4O2 Skrevet mandag kl. 22:30 #2 Skrevet mandag kl. 22:30 Neida, inget navn utover brukernavnet ditt er synlig på profilen din. Ei heller epostadressa di. Du kan jo klikke deg inn på min profil og se hvordan det ser ut her 😊
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:33 #3 Skrevet mandag kl. 22:33 C8H10N4O2 skrev (1 minutt siden): Neida, inget navn utover brukernavnet ditt er synlig på profilen din. Ei heller epostadressa di. Du kan jo klikke deg inn på min profil og se hvordan det ser ut her 😊 Tuuusen hjertelig takk for svar!!☺️ Da er man vel også "anonym" med brukernavn - så lenge brukernavnet er intetsigende om hvem du egentlig er da. Men at det bare gir andre mulighet til å se en oversikt over profilen din og dine tidligere innlegg/kommentarer om jeg skjønner det rett. Anonymkode: 40b6a...264
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:39 #4 Skrevet mandag kl. 22:39 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tuuusen hjertelig takk for svar!!☺️ Da er man vel også "anonym" med brukernavn - så lenge brukernavnet er intetsigende om hvem du egentlig er da. Men at det bare gir andre mulighet til å se en oversikt over profilen din og dine tidligere innlegg/kommentarer om jeg skjønner det rett. Anonymkode: 40b6a...264 Det stemmer. Så hvis du skriver f.eks i en tråd at du var til Hemsedal i helgen, og i en annen at din datter brakk foten nylig, og i en tredje at "her i Bergen var det mye ødeleggelser av Amy" osv. så er det jo mulig at noen trekker slutninger og tror de vet hvem du er. Anonymkode: 7c6fb...e36
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:40 #5 Skrevet mandag kl. 22:40 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det stemmer. Så hvis du skriver f.eks i en tråd at du var til Hemsedal i helgen, og i en annen at din datter brakk foten nylig, og i en tredje at "her i Bergen var det mye ødeleggelser av Amy" osv. så er det jo mulig at noen trekker slutninger og tror de vet hvem du er. Anonymkode: 7c6fb...e36 Ja sånn ja!! Godt poeng, det skal jeg huske på. Tusen takk!😄 Anonymkode: 40b6a...264
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:07 #6 Skrevet tirsdag kl. 09:07 Epost-adressen din er vel ikke tilgjengelig for vanlige brukere. Med mindre du selv velger å offentliggjøre denne en eller annen plass da... Anonymkode: 9ea62...671
Million Skrevet tirsdag kl. 09:12 #7 Skrevet tirsdag kl. 09:12 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dersom jeg publiserer med brukernavn (ikke anonymt). Kan andre da trykke seg inn på min profil og se mitt faktiske navn eller epostadresse? Og går det an å slette innlegg man har publisert? Anonymkode: 40b6a...264 Du har fått svar på det første, ser jeg, men ang. sletting av egne innlegg; nei, du kan ikke slette posten, men du kan slette teksten HVIS du har skrevet det med eget brukernavn, ved å gå inn og redigere innlegget og slette teksten og lagre endringen. Skriver du som nå, med AnonymBruker, har du verken redigeringsmulighet i etterkant (etter at det er postet) eller slette-mulighet. Såvidt jeg vet sletter ikke moderatorer innlegg her bare fordi man har lyst, men de kan hjelpe deg med å slette noe hvis du har kommet i skade for å skrive noe som identifiserer deg f.eks. (eller noen andre) ved et uhell. Da må du rapporterte ditt eget innlegg som det gjelder (tre grå prikker oppe i høyre hjørnet i innlegget, klikk der) og gi beskjed til moderatorer på den måten. Det er ingen vits å skrive et nytt innlegg og rope "hallo moderator kan du hjelpe meg" fordi de har ikke sjans til å lese alt her inne. Så bruk rapporteringsmuligheten m/de tre grå prikkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå