Gå til innhold

Vær så snill svar meg på enkelt spørsmål, er ny her!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dersom jeg publiserer med brukernavn (ikke anonymt). Kan andre da trykke seg inn på min profil og se mitt faktiske navn eller epostadresse?

Og går det an å slette innlegg man har publisert?

Anonymkode: 40b6a...264

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, inget navn utover brukernavnet ditt er synlig på profilen din. Ei heller epostadressa di. 

Du kan jo klikke deg inn på min profil og se hvordan det ser ut her 😊

AnonymBruker
Skrevet
C8H10N4O2 skrev (1 minutt siden):

Neida, inget navn utover brukernavnet ditt er synlig på profilen din. Ei heller epostadressa di. 

Du kan jo klikke deg inn på min profil og se hvordan det ser ut her 😊

Tuuusen hjertelig takk for svar!!☺️

Da er man vel også "anonym" med brukernavn - så lenge brukernavnet er intetsigende om hvem du egentlig er da. Men at det bare gir andre mulighet til å se en oversikt over profilen din og dine tidligere innlegg/kommentarer om jeg skjønner det rett.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tuuusen hjertelig takk for svar!!☺️

Da er man vel også "anonym" med brukernavn - så lenge brukernavnet er intetsigende om hvem du egentlig er da. Men at det bare gir andre mulighet til å se en oversikt over profilen din og dine tidligere innlegg/kommentarer om jeg skjønner det rett.

Det stemmer. Så hvis du skriver f.eks i en tråd at du var til Hemsedal i helgen, og i en annen at din datter brakk foten nylig, og i en tredje at "her i Bergen var det mye ødeleggelser av Amy" osv. så er det jo mulig at noen trekker slutninger og tror de vet hvem du er. 

Anonymkode: 7c6fb...e36

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det stemmer. Så hvis du skriver f.eks i en tråd at du var til Hemsedal i helgen, og i en annen at din datter brakk foten nylig, og i en tredje at "her i Bergen var det mye ødeleggelser av Amy" osv. så er det jo mulig at noen trekker slutninger og tror de vet hvem du er. 

Anonymkode: 7c6fb...e36

Ja sånn ja!! Godt poeng, det skal jeg huske på. Tusen takk!😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...