Ziou Skrevet 14 timer siden Forfatter #41 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hadde fyren vært 18 år så ja hadde skjønt det. Skryte alder og sex opplevelser er litt kult. Men 30årene.? Eh...er han umoden sånn ellers også ts?? Anonymkode: 758c2...016 Jeg hadde også skjønt det hvis han var 18, da holdt jeg selv på slik med venninnene mine! Men det er noen år siden jeg sluttet med det. Han er egentlig veldig moden. Han er hardtarbeidende, pliktoppfyllende, ansvarlig, klar for å slå seg til ro med familielivet, fester minimalt, drikker lite, osv.. Er dette som gjør det hele så vanskelig, for han har mange gode sider.
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #42 Skrevet 14 timer siden Han er et fjols. Du ødelegger ryktet ditt med åpne øyne. Anonymkode: dccfe...81c
Ziou Skrevet 14 timer siden Forfatter #43 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ganske vanlig. Sex er ikke tabu. Snakker både med venner og kollegaer om sex. Vi er ganske åpne. Hadde ledd om mannen min hadde blitt burthurt over at jeg fortalte. Anonymkode: e06d8...a87 Hvor gammel er du? Jeg tenkte også slik før. Folk er jo forskjellige. Men for meg har det hvertfall endret seg mye siste årene. Det er ikke det at sex er tabu, det er det ikke. Det er mer følelsen av at sex er noe privat og intimt man deler med sin kjære. I tillegg til at jeg har blitt mer "classy" på dette med årene, synes faktisk ikke noe om at alle skal kunne vite hva jeg gjør seksuelt, det er forbeholdt en person. I tillegg til at jeg føler meg objektifisert, "brukt" som samtaletema til kompiser, eller som et "trofé", når han deler med kompiser.
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #44 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Å fortelle slikt er noe de aller aller fleste vokser av seg når de kommer i 20-årene, er voksen og lever et voksent liv. Menn og kvinner som holder på slik er forvokste tenåringer. Anonymkode: 6e1a9...15e Slike holdninger gir større grunn til å ta det opp igjen. Alt slikt må være lov, uten noe mudder. Anonymkode: 506bf...e18
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #45 Skrevet 14 timer siden Jeg ville opplevd det som et tillitsbrudd og blitt såret. Også er det noe med at det er barnslig/ustabil oppførsel å trekke venner "inn på soverommet". Jeg hadde mistet respekt og sannsynligvis gått ut av hele forholdet. Anonymkode: 3607f...69f
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #46 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er et fjols. Du ødelegger ryktet ditt med åpne øyne. Anonymkode: dccfe...81c 1950-tallet ringte og ville ha tilbake holdningene sine. En dame i 2025 vil ikke få sitt "rykte" ødelagt ved å være i et monogamt forhold med en kjæreste. Anonymkode: da6fa...8f9
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #47 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): 1950-tallet ringte og ville ha tilbake holdningene sine. En dame i 2025 vil ikke få sitt "rykte" ødelagt ved å være i et monogamt forhold med en kjæreste. Anonymkode: da6fa...8f9 Jo hvis han plaprer om alt til alle. Anonymkode: dccfe...81c
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #48 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): 1950-tallet ringte og ville ha tilbake holdningene sine. En dame i 2025 vil ikke få sitt "rykte" ødelagt ved å være i et monogamt forhold med en kjæreste. Anonymkode: da6fa...8f9 1950 ringte med en påminnelse til alle om at det er det samme hvor monogram du er hvis den ene av partene er en plaprekjeft om private ting. Anonymkode: dccfe...81c 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #49 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sex er ikke tabu for meg på noen som helst måte, men for de aller fleste så er det noe privat. Har du så lite respekt for mannen din at du ler av opp i ansiktet om han føler du har tråkket over en grense? Høres usunt ut. Hånlatter hadde vært umiddelbar dumpegrunn for meg ihvertfall Anonymkode: f63fe...99a Ja vet du hva, hadde han vært så gravalvorlig og prippen, hadde jeg faktisk bare ledd. Er det mulig, det er bare sex. Og det er faktisk litt gøy å dele erfaringer også, det nyter han godt av😚 Anonymkode: e06d8...a87
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #50 Skrevet 11 timer siden Ziou skrev (2 timer siden): Hvor gammel er du? Jeg tenkte også slik før. Folk er jo forskjellige. Men for meg har det hvertfall endret seg mye siste årene. Det er ikke det at sex er tabu, det er det ikke. Det er mer følelsen av at sex er noe privat og intimt man deler med sin kjære. I tillegg til at jeg har blitt mer "classy" på dette med årene, synes faktisk ikke noe om at alle skal kunne vite hva jeg gjør seksuelt, det er forbeholdt en person. I tillegg til at jeg føler meg objektifisert, "brukt" som samtaletema til kompiser, eller som et "trofé", når han deler med kompiser. Jeg er i 20-årene, og prater mye om sex med venner og kollegaer som er alt fra 20-60. Vi har det i alle fall veldig gøy med det. Og ingen av oss, inkludert meg, er så pripne og usikre på oss selv at vi føler oss «objektifisert» bare fordi partnerene våre snakker om sex. Da er man lett å krenke og svært usikker på seg selv altså. Anonymkode: e06d8...a87
Pippi Lotta Skrevet 11 timer siden #51 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja vet du hva, hadde han vært så gravalvorlig og prippen, hadde jeg faktisk bare ledd. Er det mulig, det er bare sex. Og det er faktisk litt gøy å dele erfaringer også, det nyter han godt av😚 Anonymkode: e06d8...a87 Stakar fyr, du høres giftig ut! 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #52 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja vet du hva, hadde han vært så gravalvorlig og prippen, hadde jeg faktisk bare ledd. Er det mulig, det er bare sex. Og det er faktisk litt gøy å dele erfaringer også, det nyter han godt av😚 Anonymkode: e06d8...a87 Høres ut som du har veldig lite respekt for mannen din når du synes hånlatter er greit. Hvis begge er enig om det ja. Hvis bare det er en av partene som synes det er greit, så blir det noe annet, da er det respektløst å dele, det skjønner nok du også Anonymkode: f63fe...99a 2
Adrenalina1 Skrevet 10 timer siden #53 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): 44 Anonymkode: 506bf...e18 Du oppfører deg som 14. Man deler ikke noe så privat med andre. 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #54 Skrevet 9 timer siden Adrenalina1 skrev (1 time siden): Du oppfører deg som 14. Man deler ikke noe så privat med andre. Joda. Det står man helt fritt til. Like greit å ikke bli gammel og "moden" her. Anonymkode: 506bf...e18
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #55 Skrevet 9 timer siden Jeg kunne ønske det var mer normalisert å kunne snakke mer åpent om sex. Ikke med alle eller om alt, men med noen. Jeg kunne ønske jeg kunne snakke med venninnen min om det fantastiske sexlivet jeg endelig fikk som voksen etter å ha trodd jeg var aseksuell store deler av livet. Men det er noe man som par må bli enige med hverandre om, hva som er greit å dele og ikke. Man lå respektere det. Jeg var så entusiastisk og glad og snakket med en god venn om noe seksuelt mellom meg og min kjæreste. Fortalte det til kjæresten. Han likte det ikke og ble veldig flau og forlegen. Det var jo bare skryt og positiv snakk men han likte det ikke. Da måtte jeg respektere det. Anonymkode: b1bff...553
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #56 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er i 20-årene, og prater mye om sex med venner og kollegaer som er alt fra 20-60. Vi har det i alle fall veldig gøy med det. Og ingen av oss, inkludert meg, er så pripne og usikre på oss selv at vi føler oss «objektifisert» bare fordi partnerene våre snakker om sex. Da er man lett å krenke og svært usikker på seg selv altså. Anonymkode: e06d8...a87 Her også. I går pratet vi om sexy strømper i lunsjen og hun ene hadde prøvd diverse med mannen. Ett spenn på 40-60 år, begge kjønn. Hva er problemet ? "Alle" har sex på en eller annen måte og alle er et resultat av sex. Anonymkode: b6afe...3db
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #57 Skrevet 8 timer siden Ærlig talt, av alle ting man kan reagere på? Det er bare sex. Latterlig at du ikke tåler at han snakker om det. Er du usikker? Anonymkode: 29001...432
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #58 Skrevet 8 timer siden Jøss. Kan ikke huske at noen har vært utleverende om partneren sin på de ca 30 årene som har gått siden jeg debuterte seksuelt. Svært spesielt. Anonymkode: 655b6...12b
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #59 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ganske vanlig. Sex er ikke tabu. Snakker både med venner og kollegaer om sex. Vi er ganske åpne. Hadde ledd om mannen min hadde blitt burthurt over at jeg fortalte. Anonymkode: e06d8...a87 Ganske vanlig faktisk😂 Jeg og kona var begge tydelige på at å utlevere private ting på den måten, er inkompatibelt med å være i et forhold. Jeg hadde ikke blitt butthurt, men flau på hennes vegne. Anonymkode: 655b6...12b
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #60 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ærlig talt, av alle ting man kan reagere på? Det er bare sex. Latterlig at du ikke tåler at han snakker om det. Er du usikker? Anonymkode: 29001...432 Det handler ikke om usikkerhet, men om at for de fleste så er sex noe privat. Bare sex? Sex betyr mer for meg enn "bare sex" Anonymkode: f63fe...99a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå