Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Merkelig. Ekstremt sjelden jeg har opplevd at voksne mennesker holder på sånn. får litt fjortiss vibber av det 

Anonymkode: f63fe...99a

Det er helt ok.

Anonymkode: 506bf...e18

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ziou skrev (25 minutter siden):

Takk, vurderer selvfølgelig å kutte ham ut. Er bare utrolig vanskelig, da han er en skikkelig ordentlig og solid mann på mange områder, med hus, bil, jobb og drømmer om familieliv med meg. Så dette er en liten del av det større bildet.

Dessuten skyldte han på at han hadde glemt seg, og "ikke er perfekt".. 

Veldig vanskelig.

Ingen skikkelig, ordentlig og solid mann velger å drite så fullstendig i den han påstår å være glad i, at han "glemmer" seg og avslører intime detaljer om ditt og hans sexliv. 

Det at hans kompis har holdt på slik i alle år, det viser at han også vanker i et veldig umodent miljø.

Du må ha selvrespekt, for han respekterer deg ikke! 

Anonymkode: 0fddb...391

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han utviser null respekt for deg, og oppfører seg svært umodent. Dette er dumpe-grunnlag. 

Anonymkode: 2e1db...b12

Jeg syns ikke du er kjip - jeg hadde ikke ønsket at min kjæreste utleverte sånne detaljer om meg til andre. Jeg har heller aldri gjort det om ham. Folk er selvsagt forskjellige, og noen har jo helt andre grenser rundt dette, noe som jo ikke burde være et problem så lenge alle involverte (også dem det deles med) syns det er ålæit. Men man må jo selvfølgelig respektere hverandres grenser, og du har allerede tatt det opp med ham. Ukul stil syns jeg. 

Anonymkode: 08906...03b

Rødvinsfilosofen skrev (52 minutter siden):

Hadde skjønt det hvis dere gikk på ungdomsskolen eller kanskje videregående.

Men når dere alle er i tredveårene så virker det litt… spesielt? 

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg tenker at det er en veldig, veldig, veldig god grunn til at han ble en eks av deg.

Det burde han bli igjen!

Han respekterer deg ikke, driter i at du ikke vil ha ditt sexliv brettet ut til en gjeng andre menn - for hans ego er viktigere.

Denne mannen kommer aldri til å respektere deg.

La ham bli den eksen han burde forblitt forrige gang dere slo opp! Og ta ham ikke tilbake.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ingen skikkelig, ordentlig og solid mann velger å drite så fullstendig i den han påstår å være glad i, at han "glemmer" seg og avslører intime detaljer om ditt og hans sexliv. 

Det at hans kompis har holdt på slik i alle år, det viser at han også vanker i et veldig umodent miljø.

Du må ha selvrespekt, for han respekterer deg ikke! 

Det eneste spesielle er at det var en mann som fortalte dette til sine venner.

Anonymkode: d08bc...a1d

Skrevet

Å si man fikk seg en kjappis må være innafor, så lenge det ikke beskrives i detalj enten hva som ble gjort eller hvordan den andre ser ut. 

Anonymkode: ae0d9...ca5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har aldri opplevd at verken kamerater eller venninner har fortalt meg at de har slikket/sugd kjæresten før vi har møttes.

Ei heller hørt de utbrodere om hvor/hvordan de har hatt sex i det siste.

• Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei, jeg vet kjenner absolutt ingen kvinner som forteller slikt om sine kjærester/samboere eller ektemenn. Ikke en gang om sine elskere, for de som er single og har det.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (5 minutter siden):

Har aldri opplevd at verken kamerater eller venninner har fortalt meg at de har slikket/sugd kjæresten før vi har møttes.

Ei heller hørt de utbrodere om hvor/hvordan de har hatt sex i det siste.

Nei jeg synes også det er rart å gjøre når man er voksen. Da vi var yngre var det vanlig at man fortalte om slikt; skrøt litt eller delte erfaringer.. Men nå har vi passert 30 og er i et seriøst parforhold og da syns jeg ikke så mye om det 😕

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har vel alle en sånn kompis...

Det er noen som har et behov for å by litt ekstra på seg selv, sin(e) partner(e) og deres aktiviteter. Svært underholdende når det står på, men jeg tror de fleste sitt igjen med en uggen følelse av at dette ikke er helt greit. 

Jeg har selv en slik (perifer) kompis. Jeg må innrømme at det er noe helt annet å møte herr og fru på butikken etter å ha fått servert en detaljert rekonstruksjon, halvfull og med stor innlevelse, av deres første erfaring med anal...

Det er ikke greit.

Anonymkode: bd7c5...086

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Herregud... sånt må en kunne snakke om med gode venner. Ja du er kjip.

Anonymkode: c7e36...d87

Å fortelle slikt er noe de aller aller fleste vokser av seg når de kommer i 20-årene, er voksen og lever et voksent liv.

Menn og kvinner som holder på slik er forvokste tenåringer. 

Anonymkode: 6e1a9...15e

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Ziou skrev (10 timer siden):

Jeg har nylig begynt å date en ekskjæreste igjen, som er veldig koselig. Det er bare ett år siden det ble slutt. Vi er begge i tidlig 30-årene.

Da vi var kjærester hadde vi en episode hvor jeg gikk ned på ham rett før han skulle på fest. Da han ankom festen fortalte han dette til kompisene sine. Jeg synes det var ubehagelig, spesielt siden det var jeg som hentet dem på natten. (Det fremkom at han hadde fortalt dem da jeg spurte han i ettertid). Jeg tok opp hva jeg følte om det, og vi ble enige om at detaljer eller spesifikke hendelser fra sexlivet skulle forbli mellom oss.

Nå dater vi igjen, og etter en date endte vi opp med at han gikk ned på meg i bilen på en parkeringsplass. Vi følte oss litt teite, men det var gøy. Senere viser det seg at han har fortalt om denne hendelsen til en kompis. Jeg vet mange forteller slik til sine nærmeste venner, så det kan være jeg er kjip eller overreagerer.. Men jeg opplever det både flaut og utleverende. 

Tanker?

Han har null respekt, og har gjort deres sexliv til runkemateriale for kompisene. Jeg hadde slått opp med ham. I hvert fall sluttet å ha sex med ham. Hvis han ikke verdsetter det han har, så mister han det. Makan. 

Anonymkode: da6fa...8f9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Enig. Gjør det selv også med kompiser her.

Anonymkode: 506bf...e18

Dette bare beviser at en del menn er simple runkegriser. Beklager.

Anonymkode: da6fa...8f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du risikerer vel ikke ryktet ditt for et fjols? 

Anonymkode: dccfe...81c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig begynt å date en ekskjæreste igjen, som er veldig koselig. Det er bare ett år siden det ble slutt. Vi er begge i tidlig 30-årene.

Da vi var kjærester hadde vi en episode hvor jeg gikk ned på ham rett før han skulle på fest. Da han ankom festen fortalte han dette til kompisene sine. Jeg synes det var ubehagelig, spesielt siden det var jeg som hentet dem på natten. (Det fremkom at han hadde fortalt dem da jeg spurte han i ettertid). Jeg tok opp hva jeg følte om det, og vi ble enige om at detaljer eller spesifikke hendelser fra sexlivet skulle forbli mellom oss.

Nå dater vi igjen, og etter en date endte vi opp med at han gikk ned på meg i bilen på en parkeringsplass. Vi følte oss litt teite, men det var gøy. Senere viser det seg at han har fortalt om denne hendelsen til en kompis. Jeg vet mange forteller slik til sine nærmeste venner, så det kan være jeg er kjip eller overreagerer.. Men jeg opplever det både flaut og utleverende. 

Tanker?

Hadde fyren vært 18 år så ja hadde skjønt det. Skryte alder og sex opplevelser er litt kult. Men 30årene.? Eh...er han umoden sånn ellers også ts??

Anonymkode: 758c2...016

AnonymBruker
Skrevet

Tanker?

Enten er begge enige om at dette er detaljer som kan deles, ellers er det grove overtramp å dele dem.

Jeg har en partner som er privat av seg og detaljer med ham blir derfor SELVFØLGELIG ikke delt. Jeg har en partner som ikke bryr seg, og det får venninner litt fler detaljer.

Jeg ville sagt som sant var at han ikke klarer å respektere dine grenser og velger bort dine behov for trygghet ved å gjøre ting dere har avtalt ikke skal gjøres og du har sagt gjør deg ubekvem.

Så hadde han nok fått fyken. For tillit er avgjørende for min del.

Anonymkode: 916d9...d6d

AnonymBruker
Skrevet

Min eks fortalte også venner om sexlivet vårt, men sa at det var den beste sexen han noensinne hadde hatt, så da var det greit selv om det var flaut.

Anonymkode: 7e9fc...ccc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Folk har vel forskjellige grenser der, men jeg hadde ikke likt det om dama delte slik med venninner, og heldigvis deler vi samme syn på det 

Og hvor vanlig er det egentlig? Mine kompiser utleverer ikke sexlivet til meg ihvertfall

Ganske vanlig. Sex er ikke tabu. Snakker både med venner og kollegaer om sex. Vi er ganske åpne. Hadde ledd om mannen min hadde blitt burthurt over at jeg fortalte. 

Anonymkode: e06d8...a87

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ganske vanlig. Sex er ikke tabu. Snakker både med venner og kollegaer om sex. Vi er ganske åpne. Hadde ledd om mannen min hadde blitt burthurt over at jeg fortalte. 

Anonymkode: e06d8...a87

Sex er ikke tabu for meg på noen som helst måte, men for de aller fleste så er det noe privat. Har du så lite respekt for mannen din at du ler av opp i ansiktet om han føler du har tråkket over en grense? Høres usunt ut. Hånlatter hadde vært umiddelbar dumpegrunn for meg ihvertfall 

• Nyttig 2
Skrevet

Det er totalt uinteressant om du er kjip, og at dette er vanlig blandt noen andre grupper.

Du reagerer negativt på dette og føler det invaderende, og du har fortalt ham dette og forventer at han viser deg respekt ved å innordne seg. 

Da skal du selvfølgelig kunne forvente at han som et fungerende tenkende menneske faktisk slutter å utlevere sexlivet deres.

Dette kan da umulig være vanskelig!

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi har vel alle en sånn kompis...

Det er noen som har et behov for å by litt ekstra på seg selv, sin(e) partner(e) og deres aktiviteter. Svært underholdende når det står på, men jeg tror de fleste sitt igjen med en uggen følelse av at dette ikke er helt greit. 

Jeg har selv en slik (perifer) kompis. Jeg må innrømme at det er noe helt annet å møte herr og fru på butikken etter å ha fått servert en detaljert rekonstruksjon, halvfull og med stor innlevelse, av deres første erfaring med anal...

Det er ikke greit.

Anonymkode: bd7c5...086

Ja, det er det.. Orker ikke å møte vennene hans, som den gangen jeg hentet dem alle på fest og kjørte dem hjem, så har alle akkurat fått servert historien om hvordan jeg sugde ham tidligere samme kveld.. Jeg er ganske "classy" av meg og synes ikke alle skal kunne ha slike "mentale bilder" av meg. 

Nå skal det sies at han nok ikke har gått i detalj, men at jeg tror han mer nevner det i en bisetning at vi var på date og at det skjedde litt av hvert (han gikk ned på meg) i bilen på parkeringsplassen etterpå.. Så stopper det nok der. Men likevel.

• Hjerte 1
Skrevet

Å fortelle slikt er noe de aller aller fleste vokser av seg når de kommer i 20-årene, er voksen og lever et voksent liv.

Menn og kvinner som holder på slik er forvokste tenåringer. 

Anonymkode: 6e1a9...15e

Helt enig. Jeg og venninnene mine delte og skrøt av slike detaljer i tenårene og tidlig 20-årene. Da gikk alle detaljer rett videre til venninna😅 Nå er vi 30, og snakker ikke mye om sex. Hvis vi snakker om det er det på et mer generelt plan, eller for eksempel hvis vi har fortrolige samtaler om noe som er vanskelig for oss. Vi driver ikke lengre med slik "trofe-skryt" eller utlevering av partner..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...