Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har nylig begynt å date en ekskjæreste igjen, som er veldig koselig. Det er bare ett år siden det ble slutt. Vi er begge i tidlig 30-årene.

Da vi var kjærester hadde vi en episode hvor jeg gikk ned på ham rett før han skulle på fest. Da han ankom festen fortalte han dette til kompisene sine. Jeg synes det var ubehagelig, spesielt siden det var jeg som hentet dem på natten. (Det fremkom at han hadde fortalt dem da jeg spurte han i ettertid). Jeg tok opp hva jeg følte om det, og vi ble enige om at detaljer eller spesifikke hendelser fra sexlivet skulle forbli mellom oss.

Nå dater vi igjen, og etter en date endte vi opp med at han gikk ned på meg i bilen på en parkeringsplass. Vi følte oss litt teite, men det var gøy. Senere viser det seg at han har fortalt om denne hendelsen til en kompis. Jeg vet mange forteller slik til sine nærmeste venner, så det kan være jeg er kjip eller overreagerer.. Men jeg opplever det både flaut og utleverende. 

Tanker?

Endret av Ziou
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han utviser null respekt for deg, og oppfører seg svært umodent. Dette er dumpe-grunnlag. 

Anonymkode: 2e1db...b12

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud... sånt må en kunne snakke om med gode venner. Ja du er kjip.

Anonymkode: c7e36...d87

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Javel…. Det er morsomme, spesielle erfaringer han deler med venner. Hva så? 

Anonymkode: d3c6f...3ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke du er kjip - jeg hadde ikke ønsket at min kjæreste utleverte sånne detaljer om meg til andre. Jeg har heller aldri gjort det om ham. Folk er selvsagt forskjellige, og noen har jo helt andre grenser rundt dette, noe som jo ikke burde være et problem så lenge alle involverte (også dem det deles med) syns det er ålæit. Men man må jo selvfølgelig respektere hverandres grenser, og du har allerede tatt det opp med ham. Ukul stil syns jeg. 

Anonymkode: 08906...03b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk har vel forskjellige grenser der, men jeg hadde ikke likt det om dama delte slik med venninner, og heldigvis deler vi samme syn på det 

Og hvor vanlig er det egentlig? Mine kompiser utleverer ikke sexlivet til meg ihvertfall

Anonymkode: f63fe...99a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Ziou skrev (12 minutter siden):

Tanker?

Dårlig oppførsel.

Overrasket over at det var en mann som delte med venner og ikke en kvinne.

Anonymkode: 46284...9a4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Herregud... sånt må en kunne snakke om med gode venner. Ja du er kjip.

Anonymkode: c7e36...d87

Enig. Gjør det selv også med kompiser her.

Anonymkode: 506bf...e18

Skrevet

Hadde skjønt det hvis dere gikk på ungdomsskolen eller kanskje videregående.

Men når dere alle er i tredveårene så virker det litt… spesielt? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig. Gjør det selv også med kompiser her.

Hvor gammel er du? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? 

44

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Folk har vel forskjellige grenser der, men jeg hadde ikke likt det om dama delte slik med venninner, og heldigvis deler vi samme syn på det 

Og hvor vanlig er det egentlig? Mine kompiser utleverer ikke sexlivet til meg ihvertfall

Omtrent hvor gamle er dere? Vet ikke om det har med alder å gjøre hvorvidt dette er vanlig eller ikke?..

Jeg delte slik med venninner i tenårene eller tidlig tjueårene, men har sluttet for lengst, så skulle ønske han jeg dater også begynte føle seg voksen for sånt..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

44

Merkelig. Ekstremt sjelden jeg har opplevd at voksne mennesker holder på sånn. får litt fjortiss vibber av det 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Ziou skrev (2 minutter siden):

Omtrent hvor gamle er dere? Vet ikke om det har med alder å gjøre hvorvidt dette er vanlig eller ikke?..

Jeg delte slik med venninner i tenårene eller tidlig tjueårene, men har sluttet for lengst, så skulle ønske han jeg dater også begynte føle seg voksen for sånt..

Jeg er 40, og hun 45. Tror hun ville mislikt det sterkt om jeg utleverte sexlivet våres, for oss er det noe privat, og ser ikke helt noen grunn for å dele det heller 

AnonymBruker
Skrevet
Ziou skrev (21 minutter siden):

Jeg har nylig begynt å date en ekskjæreste igjen, som er veldig koselig. Det er bare ett år siden det ble slutt. Vi er begge i tidlig 30-årene.

Da vi var kjærester hadde vi en episode hvor jeg gikk ned på ham rett før han skulle på fest. Da han ankom festen fortalte han dette til kompisene sine. Jeg synes det var ubehagelig, spesielt siden det var jeg som hentet dem på natten. (Det fremkom at han hadde fortalt dem da jeg spurte han i ettertid). Jeg tok opp hva jeg følte om det, og vi ble enige om at detaljer eller spesifikke hendelser fra sexlivet skulle forbli mellom oss.

Nå dater vi igjen, og etter en date endte vi opp med at han gikk ned på meg i bilen på en parkeringsplass. Vi følte oss litt teite, men det var gøy. Senere viser det seg at han har fortalt om denne hendelsen til en kompis. Jeg vet mange forteller slik til sine nærmeste venner, så det kan være jeg er kjip eller overreagerer.. Men jeg opplever det både flaut og utleverende. 

Tanker?

Hadde jeg ikke syntes var kjipt hvis det var fordi han var fornøyd og glad. Men hvis det var på en mobbete måte er det ikke ok. 

Kommer veldig an på tonen.

Nå er jeg sammen med en som kjente en av eksene mine veldig godt, for mange år siden. eksen skrøt av mye jeg og han gjorde, til min nåværende kjæreste den gangen. Det er veldig ubehagelig for oss begge men vi har klart oss gjennom tankene. 

Anonymkode: b1bff...553

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde jeg ikke syntes var kjipt hvis det var fordi han var fornøyd og glad. Men hvis det var på en mobbete måte er det ikke ok. 

Kommer veldig an på tonen.

Nå er jeg sammen med en som kjente en av eksene mine veldig godt, for mange år siden. eksen skrøt av mye jeg og han gjorde, til min nåværende kjæreste den gangen. Det er veldig ubehagelig for oss begge men vi har klart oss gjennom tankene. 

Anonymkode: b1bff...553

Han gjorde det fordi han er veldig fornøyd, glad, "bobler over av glede" og bare "må dele det med noen", sier han. Altså fordi han rett og slett blir veldig fornøyd, det er jo koselig.

Samtidig vil jeg tro tonen er litt sånn skrytete, og jeg føler det som at jeg blir et slags trofé, eller noe han skal bruke for underholdning blant guttene, eller for å få "status"/cred. Samtidig som jeg føler det er skikkelig privat.. Jeg vil ikke at guttene hans skal vite eller kunne se for seg hva jeg gjør med min utvalgte 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er en veldig, veldig, veldig god grunn til at han ble en eks av deg.

Det burde han bli igjen!

Han respekterer deg ikke, driter i at du ikke vil ha ditt sexliv brettet ut til en gjeng andre menn - for hans ego er viktigere.

Denne mannen kommer aldri til å respektere deg.

La ham bli den eksen han burde forblitt forrige gang dere slo opp! Og ta ham ikke tilbake.

Anonymkode: 0fddb...391

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi delte slike ting da vi var single, men etterhvert som vi fikk oss kjærester så deles ingenting. 

Jeg kunne aldri fortalt noe om kjæresten min til venninner, og jeg vil heller ikke høre noe om venninners kjærester. (One nigth stand er noe annet, da dette jo er etternavnløse og ansiktsløse folk). 

Anonymkode: 0ee81...007

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker at det er en veldig, veldig, veldig god grunn til at han ble en eks av deg.

Det burde han bli igjen!

Han respekterer deg ikke, driter i at du ikke vil ha ditt sexliv brettet ut til en gjeng andre menn - for hans ego er viktigere.

Denne mannen kommer aldri til å respektere deg.

La ham bli den eksen han burde forblitt forrige gang dere slo opp! Og ta ham ikke tilbake.

Anonymkode: 0fddb...391

Takk, vurderer selvfølgelig å kutte ham ut. Er bare utrolig vanskelig, da han er en skikkelig ordentlig og solid mann på mange områder, med hus, bil, jobb og drømmer om familieliv med meg. Så dette er en liten del av det større bildet.

Dessuten skyldte han på at han hadde glemt seg, og "ikke er perfekt".. 

Veldig vanskelig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr ikke meg allverden. Vi har mye sex. Deilig sex. Skjønner om han blir fristet til å dele at han har det veldig bra.

Men som alltid er det lurt å mestre kunsten med takt og tone. 

Og hvis jeg sier nei til slik deling, da er nei nei.

Anonymkode: c04ff...302

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...