Anonym941 Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Jeg fant akkurat ut at jeg er gravid, skulle hatt mensen i dag.. jeg har tatt hjemme tannbleking den siste uken er redd.. noen som vet om det er skadelig eller om jeg burde snakke med noen ? 1
AlexandraX Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Ja, nå blir barnet ditt født uten tenner 🤦♀️🤦♀️ 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Nei er ikke det! En gang går fint Er så mye annet du får i deg som er verre aliminium fra deodorant, aspartam, kjemikalier fra sminke og hudprodukter så hvorfor skal du da bry deg om tannbleking. Ironien i det. Anonymkode: 63074...5d8 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Nei det går helt fint! Anonymkode: 1e413...5a3 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Kan jo bare ringe tannlegen i morgen da. Anonymkode: 1e413...5a3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden AlexandraX skrev (5 minutter siden): Ja, nå blir barnet ditt født uten tenner 🤦♀️🤦♀️ Idiot. Anonymkode: 425d4...f17
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden Høres ut som du ikke har kontroll på deg eller livet ditt, høres ut som du gjør deg gravid med vilje, tenk å ha så rotete hode som deg. Håper du er ung og ikke godt voksen. Anonymkode: 34476...81a
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres ut som du ikke har kontroll på deg eller livet ditt, høres ut som du gjør deg gravid med vilje, tenk å ha så rotete hode som deg. Håper du er ung og ikke godt voksen. Anonymkode: 34476...81a Nei vet du hva, gå et annet sted din sure sitron. Dette er ikke ok. Anonymkode: 1e413...5a3 1 3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden Det går helt helt fint! Da jeg var 5 uker på vei ble jeg utsatt for radioaktiv stråling (visste ikke jeg var gravid). Jeg ble sendt på sykehus for undersøkelse, men absolutt alle gynekologer og fødselsleger jeg møtte var helt helt enige om at påvirkinger så tidlig i svangerskapet enten gikk helt fint eller ender i så store skader at man aborterer. Man kan ikke skade et embryo så tidlig uten at skadene blir katastrofale. For meg var dette en stor trygghet. (Og mitt barn ble helt fint). Anonymkode: 785fa...2bc 1 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Høres ut som du ikke har kontroll på deg eller livet ditt, høres ut som du gjør deg gravid med vilje, tenk å ha så rotete hode som deg. Håper du er ung og ikke godt voksen. Anonymkode: 34476...81a Gå vekk Anonymkode: 425d4...f17
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Skrevet 11 timer siden Anonym941 skrev (23 minutter siden): Jeg fant akkurat ut at jeg er gravid, skulle hatt mensen i dag.. jeg har tatt hjemme tannbleking den siste uken er redd.. noen som vet om det er skadelig eller om jeg burde snakke med noen ? Det går helt fint, men det hjelper deg nok å ringe tannlegen i morgen for å bli betrygget💗 Anonymkode: 425d4...f17
blvck Skrevet 11 timer siden #12 Skrevet 11 timer siden Det går nok helt fint! ❤️ De fleste finner ikke ut at de er gravide før det har gått en liten stund, og da kan fosteret blitt utsatt for feks alkohol, røyk og medisiner. Hvis du er usikker ring tannklinikken og hør med dem 🙏 Og du, gratulerer så utrolig mye!! 💞💞
Rødvinsfilosofen Skrevet 11 timer siden #13 Skrevet 11 timer siden Anonym941 skrev (23 minutter siden): Jeg fant akkurat ut at jeg er gravid, skulle hatt mensen i dag.. jeg har tatt hjemme tannbleking den siste uken er redd.. noen som vet om det er skadelig eller om jeg burde snakke med noen ? For femti år siden var det ikke uvanlig at kvinner både drakk alkohol og røyket da de gikk gravide. Jeg tenker at litt tannbleking trolig ikke har påvirket fosteret. Hvis noe (Gud forby) skulle skje senere vil det trolig ikke skyldes tannblekingen
AlexandraX Skrevet 10 timer siden #14 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Idiot. Anonymkode: 425d4...f17 Ja, enig at ts er det 🙃
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #15 Skrevet 10 timer siden AlexandraX skrev (12 minutter siden): Ja, enig at ts er det 🙃 Nope. Du er det. Anonymkode: 425d4...f17
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden #16 Skrevet 6 minutter siden Jeg hadde botox, drakk vin og brukte mye parfymer (ftalater...) før jeg fant ut at jeg var gravid med sønnen min. Hadde hatt en MA 6-7 uker før, og hcg hadde ikke rukket å gå i null etter utskrapningen. Så var jeg plutselig gravid igjen. Var livredd, men han er frisk og fin. Er mer bekymret for brukt av paracetamol under svangerskapet. Hadde enorme ryggsmerter og paracetamol ble markedsført av legen som "helt trygg". Nå viser det seg at det øker risiko for autisme bl.a. 😥 Anonymkode: 3c469...e76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå