AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:52 #1 Skrevet mandag kl. 18:52 virker som hun helst vil scrolle på mobilen. Jeg ringte for å avbestille en time. Det sa hun var greit og så skulle hun finne ny time og sende meg en melding. Fikk ingen melding. Jeg tenkte at, vel hun har jo avbestilt timen så jeg trenger ikke bekymre meg. Jadda. Ble fakturert for å ikke komme til timen. Pris: 1600kr. Jeg ringte igjen og sa at jeg hadde blitt fakturert for timen og hun sa det var dumt. Videre spurte jeg hvorfor jeg ikke hadde fått melding og det sa hun at hun hadde glemt. Hun hadde funnet ny time da, og sa datoen og jeg ba henne sende melding. Så langt ikke fått melding. Så jeg må ringe igjen i morgen. Jeg begynner å bli noe irritert 😐 Er jeg veldig sær som synes dette ikke er bra nok? Hva skal jeg eventuelt si? Anonymkode: 984e4...5b7 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:16 #2 Skrevet mandag kl. 19:16 Be om et spesifikt tidspunkt frem i tid som passer deg og få dato der og da. Anonymkode: af212...987 2 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:21 #3 Skrevet mandag kl. 19:21 Bør jeg irritere meg over at jeg måtte betale fakturaen eller er det sånn man må forvente? Anonymkode: 984e4...5b7
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:23 #4 Skrevet mandag kl. 19:23 Hvis dette stemmer, ville jeg ha klaget det inn og nektet å betale faktura. Anonymkode: 57369...e57 13 6
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:28 #5 Skrevet mandag kl. 19:28 Du må sende melding og få henne til å svare skriftlig at hun glemte seg bort. Du har ingen bevis for påstanden din. Eller få en ny time og få henne til å svare når tannlegen også er der. Anonymkode: dcc4d...af3 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:30 #6 Skrevet mandag kl. 19:30 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bør jeg irritere meg over at jeg måtte betale fakturaen eller er det sånn man må forvente? Anonymkode: 984e4...5b7 Du skal da ikke betale den, hvorfor godtok du det?? Anonymkode: af212...987 8 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:31 #7 Skrevet mandag kl. 19:31 Gå ned på tannlegekontoret og forklar. Du avbestilte timen og må få igjen pengene (regner med at det var innen tidsfristen) .Dessuten må du få en bekreftelse på timen du har fått, så det ikke blir noen misforståelser. Anonymkode: 6e007...2e7 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:32 #8 Skrevet mandag kl. 19:32 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Bør jeg irritere meg over at jeg måtte betale fakturaen eller er det sånn man må forvente? Anonymkode: 984e4...5b7 Ja, om det du sier er sant. Jeg hadde nektet å betale for noe jeg hadde avbestilt innenfor tiden. De har sikkert registrert telefonsamtalen din, så det er bare å referere til den. Anonymkode: f4f7e...2e4 4 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:36 #9 Skrevet mandag kl. 19:36 Jeg har selv opplevd at en time ikke ble bekreftet. Heldigvis var dette en fremskyndet avtale, så jeg møtte opp før timen jeg egentlig skulle møte opp på og fikk avklart. Da sa tannlegen min at en tannlegetime kun gjelder om den bekreftes skriftlig. Likevel kjipt å betale 1600, for en time du trodde var endret, så du får sende epost eller møte opp fysisk, og håpe du får avklart. Anonymkode: 24149...297 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:39 #10 Skrevet mandag kl. 19:39 Jeg må visst møte opp fysisk i morgen. For da får jeg kanskje også tak i tannlegen. Anonymkode: 984e4...5b7
Durancell Skrevet mandag kl. 19:55 #11 Skrevet mandag kl. 19:55 Du skal selvfølgelig ikke betale for den timen du avbestilte. Du må jo si til henne at du ringte den datoen og avbestilte, men at hun har gjort en feil og ikke avbestilt i systemet sitt. Nekter hun, så får du vise samtaleloggen. Eventuelt snakke med tannlegen selv. 6
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:59 #12 Skrevet mandag kl. 19:59 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg må visst møte opp fysisk i morgen. For da får jeg kanskje også tak i tannlegen. Anonymkode: 984e4...5b7 Få det skriftelig, jeg ville klaget på mail. Men jeg tror det ordner seg 😊 Anonymkode: 6d58b...197
Mezzosoprena Skrevet mandag kl. 21:57 #13 Skrevet mandag kl. 21:57 AnonymBruker skrev (3 timer siden): virker som hun helst vil scrolle på mobilen. Jeg ringte for å avbestille en time. Det sa hun var greit og så skulle hun finne ny time og sende meg en melding. Fikk ingen melding. Jeg tenkte at, vel hun har jo avbestilt timen så jeg trenger ikke bekymre meg. Jadda. Ble fakturert for å ikke komme til timen. Pris: 1600kr. Jeg ringte igjen og sa at jeg hadde blitt fakturert for timen og hun sa det var dumt. Videre spurte jeg hvorfor jeg ikke hadde fått melding og det sa hun at hun hadde glemt. Hun hadde funnet ny time da, og sa datoen og jeg ba henne sende melding. Så langt ikke fått melding. Så jeg må ringe igjen i morgen. Jeg begynner å bli noe irritert 😐 Er jeg veldig sær som synes dette ikke er bra nok? Hva skal jeg eventuelt si? Anonymkode: 984e4...5b7 Hvor lenge på forhånd avbestilte du timen?
Amantha Skrevet i går, 06:07 #14 Skrevet i går, 06:07 (endret) Feil post. Endret i går, 06:08 av Amantha
AnonymBruker Skrevet i går, 06:08 #15 Skrevet i går, 06:08 Mezzosoprena skrev (8 timer siden): Hvor lenge på forhånd avbestilte du timen? 30 timer. Anonymkode: 984e4...5b7
AnonymBruker Skrevet i går, 10:18 #17 Skrevet i går, 10:18 AnonymBruker skrev (15 timer siden): virker som hun helst vil scrolle på mobilen. Jeg ringte for å avbestille en time. Det sa hun var greit og så skulle hun finne ny time og sende meg en melding. Fikk ingen melding. Jeg tenkte at, vel hun har jo avbestilt timen så jeg trenger ikke bekymre meg. Jadda. Ble fakturert for å ikke komme til timen. Pris: 1600kr. Jeg ringte igjen og sa at jeg hadde blitt fakturert for timen og hun sa det var dumt. Videre spurte jeg hvorfor jeg ikke hadde fått melding og det sa hun at hun hadde glemt. Hun hadde funnet ny time da, og sa datoen og jeg ba henne sende melding. Så langt ikke fått melding. Så jeg må ringe igjen i morgen. Jeg begynner å bli noe irritert 😐 Er jeg veldig sær som synes dette ikke er bra nok? Hva skal jeg eventuelt si? Anonymkode: 984e4...5b7 Bevis på telefonen din at du ringte dem, så ser de akkurat dato og tidspunktet for når du ringte og kansellerte. Jeg ville ikke betalt den svimlende fakturaen når hun i resepsjonen ikke gjorde jobben sin! Anonymkode: 84872...3bb 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:20 #18 Skrevet i går, 10:20 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Bør jeg irritere meg over at jeg måtte betale fakturaen eller er det sånn man må forvente? Anonymkode: 984e4...5b7 Ikke betal fakturaen! Anonymkode: 84872...3bb
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden Amantha skrev (På 7.10.2025 den 8.07): Feil post. Hallo TS 😋 Anonymkode: 6d58b...197
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden Selvsagt skulle du ikke betalt fakturaen, dette må du sende dem en mail på, med bildebevis over når du ringte for å avbestille timen. Anonymkode: a13db...9c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå