AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg skal selge leiligheten min, det er en 2-roms. Megleren jeg har, tok ikke kontakt med meg etter at ingen møtte til visning i går. Det var jeg som selger som måtte være tilgjengelig på visningstidspunktet, fordi ingen var påmeldt til visningen. Hva tenker dere, burde ikke megler ringt meg i dag og planlagt hva som skjer videre? Jeg har sendt megler en SMS og spurt om en telefonsamtale i dag. Lurer på hva som skjer videre. Må jeg ta en pause og vente noen måneder før neste visning? Anonymkode: 99d1a...a8c
Ms. Steele Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Det er vanlig at det settes opp en ny visning om et par uker. 3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Ms. Steele skrev (2 minutter siden): Det er vanlig at det settes opp en ny visning om et par uker. Men er det uvanlig at megler ikke har kontaktet meg i dag? Jeg har jo sendt vedkommende en melding. Anonymkode: 99d1a...a8c 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men er det uvanlig at megler ikke har kontaktet meg i dag? Jeg har jo sendt vedkommende en melding. Anonymkode: 99d1a...a8c Det har nok skjedd mye på boligfrontene hans i løpet av helga som tar mandagen. Anonymkode: bd29a...7a9 1 2
Ms. Steele Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men er det uvanlig at megler ikke har kontaktet meg i dag? Jeg har jo sendt vedkommende en melding. Anonymkode: 99d1a...a8c Tja, megleren kan jo være opptatt. Noen er jo generelt trege også. Ta en telefon i morgen. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå