Gå til innhold

Bli med på trekant eller ikke..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Står ved et slags veiskille og trenger råd… 

Har hatt et ff forhold til en mann et par år og den siste tiden har vi ikke møttes så hyppig. Siden han har det veldig travelt har han tatt litt mindre initiativ enn før, og han har avlyst i siste liten de to siste gangene vi skulle møtes. (Han er ikke i et annet forhold dersom noen tror det). 
Ff relasjonen vår har betydd mye for meg da sexen har vært veldig bra og livet mitt ellers har vært litt kaotisk og ikke så mye å glede seg over.
Det er alltid hyggelig å møte ham og gleden over disse stundene bidrar til en bedre hverdag for meg.
Min ff har som veldig mange andre menn en stor fantasi om trekant med to damer… Nå har han funnet en dame ekstra som han gjerne vil at har trekant sammen med oss. Etter å ha gitt lite lyd fra seg det siste tok han plutselig kontakt da han hadde funnet en dame som ønsker å delta i trekant. 
Jeg skal innrømme det stakk litt i magen da han fortalte at han hadde funnet en aktuell kandidat… Lite visste jeg at vi lå med andre egentlig, men skjønner at såpass åpent sinn burde man ha i våre dager…

Hva bør jeg gjøre nå? Jeg vet at for å bevare selvrespekten burde jeg avslutte med ham og gå videre uten å bli med på trekanten. Det betyr nok også at vi ikke ligger særlig mer sammen, uten at jeg vet det sikkert..

Alternativt kan jeg bli med på trekanten og sikkert fremstå som den mest sexy damen i verden, men med noe usikkerhet rundt veien videre. Kommer han til å ligge mer med meg etterpå, mer med den andre damen, eller eventuelt nye damer?

For et rot. Jeg burde nok bestilt psykologtime, men jeg spør dere kloke folk her inne. 

k44

Anonymkode: 2c0e1...164

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har tydeligvis vært opptatt med andre damer..

Ønsker du å ha sex med ei dame da? Hvis ikke blir det mye vent på tur.

Anonymkode: aa7d8...19c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Han har tydeligvis vært opptatt med andre damer..

Ønsker du å ha sex med ei dame da? Hvis ikke blir det mye vent på tur.

Jeg er hetero, men vet ikke helt om det kanskje kan bli bra likevel. Ja han har nok vært opptatt på annet hold og jeg er redd jeg er plan c, d eller e

AnonymBruker
Skrevet

Du er 44? 

Har du ikke større drømmer for deg selv enn dette forholdet?

Anonymkode: 3b490...7cc

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det sannsynligvis kommer til å bli en veldig sår opplevelse. Dere har jo overhodet ikke noe godt utgangspunkt for å ha en trekant. 

Jeg har vært med på trekanter, men der har alle vært enige om det fra første stund. Din situasjon høres mest ut som utnytting og et potensielt emosjonelt overgrep.

Anonymkode: 6dbc6...fee

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg er hetero, men vet ikke helt om det kanskje kan bli bra likevel. Ja han har nok vært opptatt på annet hold og jeg er redd jeg er plan c, d eller e

Nei, det blir du som ligger der alene og venter på at han skal bli ferdig med hun andre. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri hatt trekant med en mann som knapt hadde tid til å møte meg aleine. 

Og jeg er bifil. 

Anonymkode: fe1a7...f12

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er verdt mer enn dette, TS. Ikke gjør det.

Anonymkode: 9110d...4a5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

What’s in it for you? Hvis du hverken tenner på ideen om trekant, eller i det minste tenner på tanken om å «gi» ham dette (da mener jeg tenner, ikke «ok, jeg får vel gå med på det da», så ser jeg ingen grunn til å gjennomføre. Ville han gjort det samme for deg om du hadde funnet en snasen mann du ønsket skulle være med dere?

Jeg er ganske frisinnet seksuelt, men trekant har aldri vært noe som fristet (i så fall mmd, ikke ddm). De damene jeg tenner på vil neppe ha med en mann i senga uansett 😆

Anonymkode: 8ffc4...84b

Skrevet

Han har tatt mindre initiativ enn før, avlyst i siste liten de to siste gangene dere skulle møtes og står nå klar med ei dame til trekant med dere to. Han jobber jaggu fort til å ha det travelt.

Hva vil du? Ikke ha trekant fordi du føler at du må det for å beholde ham. Ha det fordi det er noe du har lyst til. Eventuelt møt dama før du tar en avgjørelse, for dere bør ha lyst på hverandre. Som anonym...19c skrev så blir det "mye vent på tur", hvis du ikke vil "ha sex med ei dame".

Uansett hva du bestemmer deg for, så må det være for din egen del. Målet må jo være at du skal nyte det og ikke sitte igjen med en vond følelse etterpå.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, alt man skal finne seg i. Liker du å slikke en dame? Hvis ikke, finne deg en hetero, monogam kjæreste.

Anonymkode: dc056...e33

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Her lukter du at du kun vil imponere ham, vise deg spennende for ham osv, med håp om at du kanskje får mer av ham. Så nei, det er ikke verdt det. Sats på selvtilliten, eller selvverdien, din heller. 

Anonymkode: deec9...0e4

• Liker 1
Skrevet

Hei TS

At han ikke har hatt tid/avvist deg kan jo veldig enkelt forstås siden han har brukt tiden med den andre. Her er du nok ført bak lyset, og det er veldig lett å bli litt «brent» som du har opplevd her. Du og han har lang historie, er trygge på hverandre og du stoler på det han sier. Ikke gjør det, det er garantert mer mellom himmel og jord enn hva han påstår. Så må du nesten også tenke på enda en faktor, hva med sikker sex når du tror at dere er eksklusive, mens han gjerne hamrer pølsen sin inn i hvert hull han finner?

Blir med et ikke så interessant å skulle utføre oralsex, ubeskyttet sex lenger. Her tror jeg faktisk at du er blitt «played» og han drar fordelen av å ha deg som en god nok fuck friend. Ønsker deg mer og bedre enn dette, avslutt dette med respekt og finn deg noe bedre. Er flere enn han som er villige til å la kvinnen få full nytelse under sex, ha henne i fokus.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...