AnonymBruker Skrevet i går, 15:44 #1 Skrevet i går, 15:44 Som overskriften sier. Fikk plutselig litt akutt behov, og ingen andre butikker i nærheten😅 Anonymkode: 2869e...645
AnonymBruker Skrevet i går, 16:04 #2 Skrevet i går, 16:04 Batiste er ok. Masser inn i hodebunn, tørk over med et håndkle, børst så håret. Anonymkode: 5284f...994 1
AnonymBruker Skrevet i går, 20:15 #3 Skrevet i går, 20:15 Støtter batiste. Er du heldig, får du tak i den som er egnet for mørkt hår. Hvis ikke, bruk bare pittelitt, og gjør som ab over sier. Unngå hårskillet. Anonymkode: e959f...15e
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden Ja, men jeg synes de ikke er noe særlig. Er dårligere enn andre tørrshampoer, etterlater mer synlige merker og smitter over Anonymkode: 0b1f7...7b3
Bålkaffe Skrevet 22 timer siden #6 Skrevet 22 timer siden Define og Batiste har for brunetter/mørkhåra, men jeg synes faktisk de som er vanlige er bedre. Masser det godt inn i hodebunnen og gre håret etterpå, og ikke bruk så innmari mye om gangen(kan være lurt å ta det i omganger, om du trenger mye), så skal det nok gå bra. 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Skrevet 20 timer siden Jeg har prøvd define for brunt hår og må si jeg ikke likte den noe særlig. Til nød har jeg heller valgt å kjøpe den vanlige define varianten. Synes batiste lukter for sterkt eller i alle fall den jeg har prøvd fra de. Anonymkode: ea738...88c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå