AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:05 #21 Skrevet tirsdag kl. 16:05 *mange år Anonymkode: a3c46...a2c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:08 #22 Skrevet tirsdag kl. 16:08 Google epost/skype-bruker i « » og se om du finner noe. Noen gang dukker det opp flere ledetråder. Kan du spørre mobiloperatøren din om de har logg på et tlf nr til X land registrert på deg? Altså logg på at du har ringt/send sms ? Anonymkode: 16f6f...7fe
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:09 #23 Skrevet tirsdag kl. 16:09 Hvis du har bilde av de kan du bruke google lens eller tineye og se om bildet ligger offentlig andre steder. Anonymkode: 16f6f...7fe
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:15 #24 Skrevet tirsdag kl. 16:15 AnonymBruker skrev (På 6.10.2025 den 17.43): Har også sjekket Twitter og Instagram. Har til og med sjekket dødsannonser siden jeg husker cirka når faren til denne personen døde 🙈 Anonymkode: a3c46...a2c Dette hadde vært nok for meg. Jeg hadde ikke gitt meg før jeg hadde funnet dødsannonsen, minnesider etc. Så du har svaret der. Anonymkode: 9f6f6...f4f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:53 #25 Skrevet tirsdag kl. 16:53 Hvorfor er du så opptatt av denne personen? Går litt stalker-vibber. Anonymkode: 746e5...909 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:10 #26 Skrevet tirsdag kl. 17:10 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor er du så opptatt av denne personen? Går litt stalker-vibber. Anonymkode: 746e5...909 Nå for folk slutte å overdrive her. TS kanskje prøver å finne en gammel venn eller kollega eller en tidligere sommerkjæreste hun kjente under studiene? Er vel lov å prøve og få kontakt igjen med gamle bekjente? Jeg har ikke fått noen som helst "stalker-vibber" av ts. Slutt å legge til så mye mellom linjene som ikke er der, og ikke tro det verste om hvert innlegg du leser! Anonymkode: d02eb...5ef 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:56 #27 Skrevet tirsdag kl. 17:56 AnonymBruker skrev (1 time siden): Google epost/skype-bruker i « » og se om du finner noe. Noen gang dukker det opp flere ledetråder. Kan du spørre mobiloperatøren din om de har logg på et tlf nr til X land registrert på deg? Altså logg på at du har ringt/send sms ? Anonymkode: 16f6f...7fe Ja, jeg har googlet e-post/skype-bruker, men det har ikke kommet noe opp foreløpig. Skal prøve litt mer! Ja, det å spørre mobiloperatøren min var en god idé. Tusen takk! Anonymkode: a3c46...a2c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:57 #28 Skrevet tirsdag kl. 17:57 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du har bilde av de kan du bruke google lens eller tineye og se om bildet ligger offentlig andre steder. Anonymkode: 16f6f...7fe Jeg har dessverre ikke bilde av personen. Anonymkode: a3c46...a2c
Josephine Skrevet tirsdag kl. 17:59 #29 Skrevet tirsdag kl. 17:59 Google reverse image search, bilde av personen?
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:59 #30 Skrevet tirsdag kl. 17:59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette hadde vært nok for meg. Jeg hadde ikke gitt meg før jeg hadde funnet dødsannonsen, minnesider etc. Så du har svaret der. Anonymkode: 9f6f6...f4f Ja, jeg ga muligens litt for fort opp der? Jeg vet ikke navnet på faren, men navnet på barna til avdøde står jo som regel under i dødsannonsen, så da bør jeg kunne finne etternavnet på personen på den måten. Jeg får prøve litt mer! Anonymkode: a3c46...a2c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:01 #31 Skrevet tirsdag kl. 18:01 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Nå for folk slutte å overdrive her. TS kanskje prøver å finne en gammel venn eller kollega eller en tidligere sommerkjæreste hun kjente under studiene? Er vel lov å prøve og få kontakt igjen med gamle bekjente? Jeg har ikke fått noen som helst "stalker-vibber" av ts. Slutt å legge til så mye mellom linjene som ikke er der, og ikke tro det verste om hvert innlegg du leser! Anonymkode: d02eb...5ef Takk for støtten! Jeg har overhodet ikke noen dårlige intensjoner med dette, nei. Litt leit at folk automatisk tror det. Anonymkode: a3c46...a2c 1
Daisy-love Skrevet tirsdag kl. 18:09 #32 Skrevet tirsdag kl. 18:09 Jeg tror jeg hadde funnet en lokal gruppe og laget en post der. Der hadde jeg presentert meg, inkludert hvilke hensikter det er, også lagt ved litt informasjon så folk kan hjelpe med å finne. Det er ikke sikkert personen lengre bor i den byen, ei heller i Tyskland, men det kan være du finner noe ut. Jeg har prøvd å finne ut av en barndomsvenninne av meg som flyttet tilbake til et annet nordisk land. Jeg har ikke lett veldig godt, men hun er i hvert fall ikke på Facebook med pikenavnet sitt. Lykke til 😊 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:11 #33 Skrevet tirsdag kl. 18:11 Sett Derrick på saken Anonymkode: 66a4b...d27 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:47 #34 Skrevet tirsdag kl. 18:47 Daisy-love skrev (35 minutter siden): Jeg tror jeg hadde funnet en lokal gruppe og laget en post der. Der hadde jeg presentert meg, inkludert hvilke hensikter det er, også lagt ved litt informasjon så folk kan hjelpe med å finne. Det er ikke sikkert personen lengre bor i den byen, ei heller i Tyskland, men det kan være du finner noe ut. Jeg har prøvd å finne ut av en barndomsvenninne av meg som flyttet tilbake til et annet nordisk land. Jeg har ikke lett veldig godt, men hun er i hvert fall ikke på Facebook med pikenavnet sitt. Lykke til 😊 Ja, jeg skal lage en post i en slik gruppe! Jeg håper at du finner barndomsvenninnen din snart ❤️ Anonymkode: a3c46...a2c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:52 #35 Skrevet tirsdag kl. 18:52 Når jeg skal skrive en post i en lokal Facebookgruppe, hvordan bør jeg gjøre det? Jeg ønsker ikke å skrive fra den offentlige kontoen min med fullt navn på grunn av fare for å få tilsendt meldinger fra folk som ikke har gode hensikter. Men samtidig må jo personen vite hvem jeg er for at jeg skal kunne nå frem. Bør jeg lage en ny konto med et fiktivt navn og forklare når og hvor jeg ble kjent med denne personen, og at jeg er fra Norge? Og forhåpentligvis husker personen navnet mitt og kan kontakte meg dersom vedkommende ser eller får rede om posten? Jeg har et ganske sjeldent fornavn. Anonymkode: a3c46...a2c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:00 #36 Skrevet tirsdag kl. 19:00 Kontakt CIA så får du vei i vellinga Anonymkode: f9ac0...314 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:04 #37 Skrevet tirsdag kl. 19:04 Lag konto med fornavnet ditt som personen kjenner og et bilde av deg fra da dere kjente hverandre. Men å tråle dødsannonser - hvis du ikke har etternavn på personen eller faren? Det er vanskelig. Sikkert ganske mange annonser der det står f eks «Lene» eller «Andreas» under. Røde kors hjelper bare dersom det er krig e l og familie, men kanskje podkasten er interessant: https://www.rodekors.no/tilbudene/oppsporing/ Anonymkode: 73614...610
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå