AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg leter etter en person, men har ikke etternavnet på denne personen. Personen er ikke fra Norge, og jeg har lett på Facebook og LinkedIn uten hell samt googlet fornavnet sammen med byen. Det hjelper nok ikke på at personen har et vanlig fornavn. Er det noen som har noen tips? Anonymkode: a3c46...a2c
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Har også sjekket Twitter og Instagram. Har til og med sjekket dødsannonser siden jeg husker cirka når faren til denne personen døde 🙈 Anonymkode: a3c46...a2c
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Det er umulig å tipse deg uten å vite hvilken annen info du har og hvilket land det er snakk om. Anonymkode: 4a048...c8b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Jeg har deler av en e-postadresse og husker jo hvordan personen ser ut, men husker ikke nøyaktig hvilket år personen er født og har ikke telefonnummeret nå. Det er snakk om Tyskland. Jeg har sjekket Dastelefonbuch og gule sider også. Jeg logget inn på Microsoft Teams for å finne kontakten der fordi jeg hadde vedkommende på Skype, men det ser ut som om personen ikke bruker denne kontoen mer. Anonymkode: a3c46...a2c
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Jeg sjekket også den forrige telefonen jeg hadde fordi sist gang jeg hadde kontakt med personen, var da personen ringte meg, men det må ha vært da jeg hadde en annen telefon før dette igjen fordi personen sitt nummer var ikke i listen over anrop. Og jeg har ikke tilgang til den telefonen som jeg tror ble brukt da personen ringte meg. Anonymkode: a3c46...a2c
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden #6 Skrevet 9 minutter siden Antar du ikke kan kontakte venner eller familie av personen. Hvis det er familie kan muligens Røde Kors hjelpe? Eller Tore på Sporet - han jobber vel ikke lenger med det men muligens kan han ha noen tips hvis du sender en melding privat? Vet du hvor personen gikk på skole og hvilket år kan du søke etter klassekamerater. Har du bilde kan du også etterlyse personen på Facebook, det er grupper for sånt. lykke til!! Anonymkode: 73614...610
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden #7 Skrevet 5 minutter siden Det kan jo være en lokal Facebook-gruppe i byen, type «Kjøp og salg Etterstad» der du kan legge ut en forespørsel. Anonymkode: 73614...610
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå