AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:32 #1 Skrevet mandag kl. 15:32 Hei! er det noen her som har bestilt fra kasaplakater.no? det er ingen vurderinger på trustpilot så har absolutt ingenting p gå etter… Anonymkode: a4bc3...bf3
Mardina Skrevet onsdag kl. 01:39 #2 Skrevet onsdag kl. 01:39 Om det ikke er noen vurderinger på Trustpilot, så hadde jeg vært veldig skeptisk 🤔 Bare domene-navnet i seg selv, gir meg dårlige vibber 😬
Million Skrevet onsdag kl. 08:22 #3 Skrevet onsdag kl. 08:22 (endret) Tja, jeg synes det ser seriøst ut. I alle fall laget av nordmann, ser slik ut på tekst og innhold, og det står også oppgitt org.nr og eier og adresse (fysisk) og alt, slik det skal være på nettbutikker. Navnet på eier er Kristian Dalen, og Kasa Dalen betyr hjemmet hans, altså huset hans (casa/kasa på spansk). Tror jeg hadde tatt sjansen på å bestille noe hos de, og betalt med kredittkort. Blir du svindlet da eller aldri mottar det du skal, kan du reklamere til kredittkortselskapet og få refundert beløpet av dem. Uten at du har blitt trukket noe penger fra bankkontoen din! Firmaet bak er norsk og står her: https://www.proff.no/selskap/kasa-dalen/oslo/designere/IFEBHYD009Y Eneste minuset er at det ikke er oppgitt noe tlf. nr til bedriften på nettbutikkens hjemmeside, men det er en ordentlig epostadresse og stedsadresse i alle fall. Endret onsdag kl. 08:27 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå