AnonymBruker Skrevet i går, 15:25 #1 Skrevet i går, 15:25 Jeg har en tendens til å lage mye lyd når jeg er på do, jeg sukker, stønner og grynter. Må nesten ta meg på tak hvis jeg har besøk, eller går på do borte. Anonymkode: 2fd08...d6b
Purple_Pixiedust Skrevet i går, 15:39 #3 Skrevet i går, 15:39 Nei det gjør jeg ikke. Det var litt rart å lage så mye lyd. 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 15:43 #4 Skrevet i går, 15:43 Nei, det gjør jeg ikke, verken når jeg er alene eller blant folk. Anonymkode: 0add2...147 1
Sniff76 Skrevet i går, 16:33 #6 Skrevet i går, 16:33 Lager i utgangspunktet ikke lyder på do, men gjør det noen ganger for å tulle med mann og unger (jada, stakkars unger blir skadet, stakkars mannen som må tro jeg er gal/ekkel, uff og æsj) 🤣
AnonymBruker Skrevet i går, 16:34 #7 Skrevet i går, 16:34 Purple_Pixiedust skrev (54 minutter siden): Nei det gjør jeg ikke. Det var litt rart å lage så mye lyd. Ikke så rart, det er bare du som ikke er vant med det. Anonymkode: 8d271...8c4
AnonymBruker Skrevet i går, 16:37 #8 Skrevet i går, 16:37 Sniff76 skrev (4 minutter siden): Lager i utgangspunktet ikke lyder på do, men gjør det noen ganger for å tulle med mann og unger (jada, stakkars unger blir skadet, stakkars mannen som må tro jeg er gal/ekkel, uff og æsj) 🤣 Det er bare ekkelt å tulle med. Anonymkode: bed99...e6e 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:40 #9 Skrevet i går, 16:40 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en tendens til å lage mye lyd når jeg er på do, jeg sukker, stønner og grynter. Må nesten ta meg på tak hvis jeg har besøk, eller går på do borte. Anonymkode: 2fd08...d6b Hvorfor lager du så mye lyd?! Anonymkode: ace2c...4ce 2
AnonymBruker Skrevet i går, 16:41 #10 Skrevet i går, 16:41 Jeg lager ikke mer lyd enn jeg må (ikke klarer holde tilbake), men min far…! Altså, hallo, hvor mye lyd kan man lage?! Det harkes, stønnes, blåses, surkles og WHAT NOT. Jeg syns det er så ekkelt!!! jeg pleier faktisk gå ut når han går på do når jeg er på besøk på hytta (dodøren er i stuen, vanskelig å unngå om man er innendørs å høre). Anonymkode: 136a2...18d 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Skrevet 21 timer siden Ja jeg grynter og ruller meg i skiten etterpå er jo så at bibelen sier at alle ikke troende er griser som ruller i dritt og hunder som spiser sin egen dritt 🙄 Anonymkode: 01ae3...399
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Skrevet 21 timer siden Hahaha nei selvfølgelig ikke 😂😂 hvorfor lager du lyder?? 😂 Anonymkode: 6a4a8...eb0
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Skrevet 21 timer siden Ja så klart. Cartman x 100. Jeg bor alene så jeg kan stønne så mye jeg vil (heldigvis). Uuuusj. Ooooosh. Ooooj. Anonymkode: f5c71...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå