origin Skrevet mandag kl. 15:23 #1 Skrevet mandag kl. 15:23 Hei. Jeg har hørt om et brettspill som heter ingeniør spillet, men finnes det andre brettspill a la dette?
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:59 #2 Skrevet tirsdag kl. 19:59 Trivial Pursuit, Besserwisser. Finnes Geni fortsatt? Anonymkode: ab0c1...e20
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:28 #3 Skrevet tirsdag kl. 21:28 Ingeniørspillet er milevis i vanskelighet over Trivial og Geni. Anonymkode: 23038...166
origin Skrevet torsdag kl. 14:00 Forfatter #4 Skrevet torsdag kl. 14:00 AnonymBruker skrev (På 7.10.2025 den 23.28): Ingeniørspillet er milevis i vanskelighet over Trivial og Geni. Anonymkode: 23038...166 Trivial virker ok
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:13 #5 Skrevet torsdag kl. 14:13 Vi er mange ingeniører i min familie, så vi synes det er gøy. Det er et kunnskapspill med snevert nedslagsfelt. Det er mange lignende spill, men ingen som er like vanskelige, vil jeg påstå. Det finnes veldig mange kunnskapspill for diverse fandoms. Filmer, TV-serier, og bøker er det første jeg tenker, i hvert fall. Jeg er veldig fan av kunnskapspill. Spiller nok 100+ runder i året. Favoritten min er Besserwisser. De som tester generell kunnskap er morsommere enn de som tester spesialisert kunnskap, mener jeg. Anonymkode: 7c3e2...6ee
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:59 #6 Skrevet torsdag kl. 14:59 origin skrev (58 minutter siden): Trivial virker ok Trivial er ok, og det beste som passer for alle. Anonymkode: 23038...166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå