AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Inspirert av den andre tråden. Anonymkode: 212fa...231
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Ts her som kan starte; egentlig ingenting. Synes sex blir bedre etter en stund med fast partner. Anonymkode: 212fa...231 9 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden Kun spennende hvis han er kjekk og bra kropp. Anonymkode: dc3ab...954 1
bullehurk Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kun spennende hvis han er kjekk og bra kropp. Anonymkode: dc3ab...954 Enig + at han må tenne meg seksuelt, altså ha noe sexy over seg og være ca mellom 25-35 Kv. 50 3
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden Om han har stor penis. Gerd, 52 Anonymkode: 527db...d82 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts her som kan starte; egentlig ingenting. Synes sex blir bedre etter en stund med fast partner. Anonymkode: 212fa...231 Enig 😊 Ingen ting er bedre enn å krype inntil en kjent kropp og vite hvor bra det blir Anonymkode: 7befa...134 5 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Det er spennende fordi det kjennes litt "farligere" ut med en ny partner. Alt er nytt og man aner ikke hvem han er, hva han liker og hvordan han er seksuelt. Det blir ikke like spennende med en som man har vært sammen med i flere år og har delt hverdagslivet med. Det blir som med ekstremsport, kanskje? Det gir et adrenalinkick som man ikke får ved å gå på tur i skogen eller sykle til butikken. Jeg syntes det var utrolig spennende da jeg var yngre å være med nye menn. Nå er jeg ikke noe interessert i det lenger. Jeg vil heller ha trygghet fremfor spenning. Anonymkode: cf4db...d35 1 2 1
Silesilje Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden Uenig i påstanden. Det eneste spennende med ny mann er om det blir bra eller ikke bra. Og ikke minst om man er kompatible eller ender opp med full soppinfeksjon! Håper det siste bidro til en god runketeåd for TS! 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Skrevet 12 timer siden Silesilje skrev (2 minutter siden): Uenig i påstanden. Det eneste spennende med ny mann er om det blir bra eller ikke bra. Og ikke minst om man er kompatible eller ender opp med full soppinfeksjon! Håper det siste bidro til en god runketeåd for TS! Kvinne her faktisk som har opprettet begge disse trådene siden jeg ikke helt forstår hvorfor menn så lett jakter noe nytt.. Jeg har ikke tilfredsstilt meg selv i dag, men håper å få gjort det innen leggetid. Ts Anonymkode: 212fa...231
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinne her faktisk som har opprettet begge disse trådene siden jeg ikke helt forstår hvorfor menn så lett jakter noe nytt.. Jeg har ikke tilfredsstilt meg selv i dag, men håper å få gjort det innen leggetid. Ts Anonymkode: 212fa...231 Enig ang soppinfeksjon, jeg har ofte fått det etter å ha ligget med en viss kar. Håpløst! Anonymkode: 212fa...231
SPOCA Skrevet 12 timer siden #11 Skrevet 12 timer siden Det finnes ikke spennende. En fast, langvarig partner er å foretrekke fordi man er trygge på hverandre og kjenner hverandre godt. 2 1 1
Lord_ Skrevet 10 timer siden #12 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om han har stor penis. Gerd, 52 Anonymkode: 527db...d82 Er 19-20 cm bra nok?
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Skrevet 10 timer siden Oppskrytt. Sex er spennende med følelser og trygghet. Anonymkode: ab29d...d8c 2
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Skrevet 10 timer siden Alt🔥 jeg er gift og får dessverre ikke denne gleden lenger, som jeg mener er noe av det fineste livet kan by på. Når du treffer en du klikker med, bygger opp spenningen over tid, og så ka-bam, endelig utløsning for alt. Kjenne hvordan han tar på kroppen din, du tar på hans, begge to sultne og ville. Sukk😍 Anonymkode: 377a0...4a8 1 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #15 Skrevet 10 timer siden Jeg har sett for mye true crime til å finne det spennende lenger. Tuller ikke nå! Jeg synes det er mye bedre når man kjenner hverandre. Anonymkode: d8465...61d 2 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #16 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ts her som kan starte; egentlig ingenting. Synes sex blir bedre etter en stund med fast partner. Anonymkode: 212fa...231 Slett ikke spennende. Med mindre jeg er forelsket i fyren og vi er sammen. Anonymkode: fd6d4...a3d 1 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #17 Skrevet 8 timer siden Huff,nei. Ikke spennende i det hele tatt. Ny sexpartner er noe i hvertfall jeg gruer meg til den første gangen. Men når man blir kjent blir det helt annerledes. Anonymkode: 3f88d...587 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Skrevet 8 timer siden Lord_ skrev (1 time siden): Er 19-20 cm bra nok? Nei, må være 23 Anonymkode: c1fcf...0d0
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Skrevet 8 timer siden Føler at jeg må ha en ny type hele tiden for å føle spenning og derav tenning....med det sagt har jeg levd i snart 20 år i et forhold i sølibat....aldri hatt noe utsvevende sexliv eller onenightstands, jævlig trist ja Anonymkode: 566e3...bcf 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå