Gå til innhold

Til dere kvinner; hva gjør det så spennende å ligge med nye menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av den andre tråden.

Anonymkode: 212fa...231

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts her som kan starte; egentlig ingenting. Synes sex blir bedre etter en stund med fast partner. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kun spennende hvis han er kjekk og bra kropp. 

Anonymkode: dc3ab...954

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kun spennende hvis han er kjekk og bra kropp. 

Anonymkode: dc3ab...954

Enig + at han må tenne meg seksuelt, altså ha noe sexy over seg og være ca mellom 25-35

Kv. 50

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om han har stor penis. 
Gerd, 52

Anonymkode: 527db...d82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts her som kan starte; egentlig ingenting. Synes sex blir bedre etter en stund med fast partner. 

Enig 😊 Ingen ting er bedre enn å krype inntil en kjent kropp og vite hvor bra det blir

Anonymkode: 7befa...134

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er spennende fordi det kjennes litt "farligere" ut med en ny partner. Alt er nytt og man aner ikke hvem han er, hva han liker og hvordan han er seksuelt. Det blir ikke like spennende med en som man har vært sammen med i flere år og har delt hverdagslivet med. 

Det blir som med ekstremsport, kanskje? Det gir et adrenalinkick som man ikke får ved å gå på tur i skogen eller sykle til butikken. 

Jeg syntes det var utrolig spennende da jeg var yngre å være med nye menn. Nå er jeg ikke noe interessert i det lenger. Jeg vil heller ha trygghet fremfor spenning.

Anonymkode: cf4db...d35

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Uenig i påstanden. Det eneste spennende med ny mann er om det blir bra eller ikke bra. Og ikke minst om man er kompatible eller ender opp med full soppinfeksjon! Håper det siste bidro til en god runketeåd for TS!

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Silesilje skrev (2 minutter siden):

Uenig i påstanden. Det eneste spennende med ny mann er om det blir bra eller ikke bra. Og ikke minst om man er kompatible eller ender opp med full soppinfeksjon! Håper det siste bidro til en god runketeåd for TS!

Kvinne her faktisk som har opprettet begge disse trådene siden jeg ikke helt forstår hvorfor menn så lett jakter noe nytt.. Jeg har ikke tilfredsstilt meg selv i dag, men håper å få gjort det innen leggetid. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kvinne her faktisk som har opprettet begge disse trådene siden jeg ikke helt forstår hvorfor menn så lett jakter noe nytt.. Jeg har ikke tilfredsstilt meg selv i dag, men håper å få gjort det innen leggetid. Ts

Enig ang soppinfeksjon, jeg har ofte fått det etter å ha ligget med en viss kar. Håpløst! 

Skrevet

Det finnes ikke spennende. En fast, langvarig partner er å foretrekke fordi man er trygge på hverandre og kjenner hverandre godt. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om han har stor penis. 
Gerd, 52

Anonymkode: 527db...d82

Er 19-20 cm bra nok? :)

AnonymBruker
Skrevet

Oppskrytt. Sex er spennende med følelser og trygghet. 

Anonymkode: ab29d...d8c

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Alt🔥 jeg er gift og får dessverre ikke denne gleden lenger, som jeg mener er noe av det fineste livet kan by på. Når du treffer en du klikker med, bygger opp spenningen over tid, og så ka-bam, endelig utløsning for alt. Kjenne hvordan han tar på kroppen din, du tar på hans, begge to sultne og ville. Sukk😍

Anonymkode: 377a0...4a8

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett for mye true crime til å finne det spennende lenger. Tuller ikke nå! Jeg synes det er mye bedre når man kjenner hverandre. 

Anonymkode: d8465...61d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Slett ikke spennende. Med mindre jeg er forelsket i fyren og vi er sammen.

Anonymkode: fd6d4...a3d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff,nei. Ikke spennende i det hele tatt.  Ny sexpartner er noe i hvertfall jeg gruer meg til den første gangen. Men når man blir kjent blir det helt annerledes. 

Anonymkode: 3f88d...587

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Lord_ skrev (1 time siden):

Er 19-20 cm bra nok? :)

Nei, må være 23 

Anonymkode: c1fcf...0d0

AnonymBruker
Skrevet

Føler at jeg må ha en ny type hele tiden for å føle spenning og derav tenning....med det sagt har jeg levd i snart 20 år i et forhold i sølibat....aldri hatt noe utsvevende sexliv eller onenightstands, jævlig trist ja

Anonymkode: 566e3...bcf

• Hjerte 2
Skrevet

Det finnes ingenting spennende med det. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...