Gå til innhold

Visning på leilighet er kl 15. Er ikke det litt tidlig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror utleiere at vi som er potensielle leietakere ikke har noe å gjøre på klokken 15, og ikke har jobb eller skole?

Anonymkode: 3de8f...222

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I en ukedag synes jeg det er ganske tidlig, ja. I helgen synes jeg det er et passende tidspunkt, og ganske vanlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Altfor tidlig, ja.

Jeg er fremdeles på jobb på det tidspunktet (har ikke fleksitid eller mulighet for hjemmekontor).

Anonymkode: a53c3...e0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tror utleiere at vi som er potensielle leietakere ikke har noe å gjøre på klokken 15, og ikke har jobb eller skole?

Jo færre på visning jo enklere?

Er det et objekt som uansett vil lett bli utleid?

Anonymkode: 5a0d7...ada

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er vel det som passer utleier best, da - og de trenger bare å finne én passende leietaker, hvorvidt 50 andre ikke hadde anledning til å komme på visning på det tidspunktet er strengt tatt ikke deres problem...

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Utleier trenger bare en leietaker, da velger man den som kan komme når det passer utleier.

Anonymkode: f51ee...716

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Det beste er å komme på visning etter jobb, når naboene er hjemme fra jobb, mange som har brent seg på den. Stille på dagtid og helvete når naboene et hjemme. 

Anonymkode: 55a85...c0c

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Om det hadde vært salg, ja. Men her er det utleie, så de trenger kun noen få på visning.

Anonymkode: 874bf...1eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tar det mens ungene over er i barnehagen. 

Anonymkode: 60975...20e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det bor folk i leiligheten, så synes enkelte det er greiest at visningen blir holdt mens de er på jobb. Da slipper de å dra en annen plass mens visningen pågår. Så det kan være av hensyn til de som bor der. 

Anonymkode: 7a76a...78d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde passet perfekt for han som kunne komme på visning 14:45-15:30 hos oss. Han kunne det tidspunktet hver hverdag. Han skrev det som om det var helt normalt at vi var hjemme på det tidspunktet. Ble uaktuelt bare pga det😂

Om det er en leilighet som de helst vil ha studenter, så er sikkert kl 15 et fint tidspunkt. Om de har forelesning da, så er det som regel ikke så vanskelig å skippe den for en visning. 

Anonymkode: 45099...ce1

AnonymBruker
Skrevet

Må du være tilstede under visningen? 

Anonymkode: 24d0f...963

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må du være tilstede under visningen? 

Anonymkode: 24d0f...963

Jeg må nesten det, siden jeg er interessert i å leie der😅

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...