Gå til innhold

Hvor vanlig er det å "gå commando"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg droppet trusen noen ganger da jeg var i slutten av 20-årene, og skulle ha på meg et pintrangt langt skjørt ute på byen.

Syntes det var litt pirrende å suse rundt uten truse, men kunne aldri gjort det hele tiden.

Det må da være ubehagelig og uhygienisk å ha sømmen i dongeribuksa opp i skrittet, og så blir klærne tilgriset av utflod og lign.

Anonymkode: e648c...435

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet selvsagt ikke 100%, men jeg tror det er veldig uvanlig å gå truseløs til hverdags. 

Ute på byen; litt vanligere, men det er nok vanligere å gå med truse enn uten der også.  

Anonymkode: 4639b...f20

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser jeg ut som SSB? 

Anonymkode: 5dab2...ab2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Influencer Helle Nordby snakker ofte om at hun ikke eier truser og går commando.

Hvor fester man truseinnlegget man trenger i starten/slutten av mensen, da man blør for lite til å bruke selv den minste tampong? 

Hva med utflod?

Vet mange sier man ikke har utflod når man ikke bruker truse, men det funker ikke på meg.

Når man har født barn og bruker bleie i ukesvis?

Ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ser jeg ut som SSB? 

Hvem er det?

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvem er det?

Ts

Statistisk sentralbyrå 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Influencer Helle Nordby snakker ofte om at hun ikke eier truser og går commando.

Hvor fester man truseinnlegget man trenger i starten/slutten av mensen, da man blør for lite til å bruke selv den minste tampong? 

Hva med utflod?

Vet mange sier man ikke har utflod når man ikke bruker truse, men det funker ikke på meg.

Ts

Jeg går ofte truseløs, men kun i skjørt og kjoler. Pluss i treningstights. Undertøy gnager ofte med den type trening jeg gjør. 

Jeg har aldri hatt behov for truseinnlegg og jeg har ekstreeemt lite utflod, men jeg vasker jo klærne etter bruk uansett. Men jeg har definitivt mindre utflod når jeg går truseløs kontra med undertøy. 

Anonymkode: 5f651...d1e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke det er veldig vanlig, er jo bare uhygenisk

Anonymkode: d6a63...fbf

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ofte truseløs, men kun i skjørt og kjoler. Pluss i treningstights. Undertøy gnager ofte med den type trening jeg gjør. 

Jeg har aldri hatt behov for truseinnlegg og jeg har ekstreeemt lite utflod, men jeg vasker jo klærne etter bruk uansett. Men jeg har definitivt mindre utflod når jeg går truseløs kontra med undertøy. 

Hvorfor går du truseløs i kjoler/skjørt? Håper det ikke er korte skjørt da.

Synes du ikke det er uhygienisk å sette seg på stoler/sofa hos folk eller ute på byen uten truse?

Hva gjør du når du skal prøve bikinitruser på H&M eller bukse på Carlings?

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Synes du ikke det er uhygienisk å sette seg på stoler/sofa hos folk eller ute på byen uten truse?

Nå henger vel ikke leppene nedenfor skjørtekanten når man sitter i stoler/sofaer?

Anonymkode: ffd53...8bb

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke det er veldig vanlig, er jo bare uhygenisk

Anonymkode: d6a63...fbf

Hvordan er det uhygenisk? Jeg har jo ordentlige klær på meg. 

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ts

Fordi jeg synes undertøy gnager og ikke er komfortabelt. Dessuten får jeg lett inngrodde hår, det unngår jeg fullstendig når jeg går uten. Og nei, selvfølgelig er det ikke så korte skjørt at mine intime deler treffer setet? 

Hvorfor er det mer uhygenisk på denne måten enn med truse? Ingenting har noensinne gått gjennom på plaggene jeg går med. Jeg går jo ikke i helt tynne plagg heller. 

Jeg prøver aldri klær i butikk, men hvis jeg skulle gjort det, hadde jeg naturligvis aldri gjort det truseløs. Man kler seg jo utifra hva man skal gjøre den dagen. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er jo de som skipper trusa under bunaden, det må da klø noe jævlig ?

Anonymkode: a08fa...622

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva med utflod?

Ts

Hvem er det? Aldri hørt om henne. Men hun er sikkert like operert og kroppsfiksert som så mange av de andre influenserne. Sier sikkert at hun ikke eier truser kun for å virke mest mulig sexy. Typisk mange influensere. Enig i at det er uhygienisk å ikke bruke truse, spesielt ute blant folk. Det du skrev lenger ned, dritekkelt om noen prøver jeans, bikinitruser osv uten truse under :spy:  Hvorfor kalles det gå commando? Hvorfor ikke bare truseløs? 

Anonymkode: 390fb...3bd

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror nok utfloden bare ikke har et sted å legge seg på en måte? Så det bare ser mer ut med truse.

Utflod renser skjeden, og så henger det også sammen med syklus - ikke hva du kler deg i... det er litt rart at du har mindre selvrensende skjede fordi kroppen din liksom registerer at oops nå er det ikke truse på her gutta (gutta er de som vasker der inne), slutt å holde skjeden ren og tvihold på alt 😂

TS - jeg har gjort det i noen få tilfeller fordi jeg ikke liker trusekanter. Stram kjole, gjerne i noen spesielle typer stoff eller farger, funker ikke så bra med truse. Bruker da gjerne en mini-tampong eller menskopp. Samtidig går det jo greit liksom, så lenge jeg ikke er midt i eggløsning eller andre steder i syklusen hvor det er litt mye. jeg har gått med det for å tirre menn også, mange kjoler det går helt greit å gjøre det i. Kunne ikke tenkt meg å gjøre det i jeanse.

Går mye kommando hjemme i løse kosebukser og sånt, jeg er jo egentlig ikke så enormt glad i truser. 

Anonymkode: 8e738...58d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2025 den 15.38):

Hva med utflod?

Ts

Jeg går aldri uten undertøy. 
Men jeg bruker aldri truseinnlegg. Jeg bruker tampong fra start til slutt på mensen. 
Jeg har svært lite utflod, så det kan jeg aldri se for meg hadde vært ett problem om jeg gikk uten truse... 

AnonymBruker skrev (På 6.10.2025 den 20.23):

Ts

Hvor ofte går folk egentlig i så korte skjørt at det ikke dekker underlivet når man setter seg?? 
Jeg tror det er mye mer uvanlig enn at folk går uten undertøy. 

Anonymkode: bcbc7...4e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Der var han igjen ja 😂

Han starter disse dumme trådene og blir kåt av det, og dere biter på hver gang.

Anonymkode: 1ace5...557

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nesten aldri. Men ofte under strømpebukse. Den skal jo baskes etter en gangs bruk uansett. Hele greia med undertøy er jo å bavare buksa utenpå, så jeg ikke må bytte bukse hver dag.

Anonymkode: 19323...e15

AnonymBruker
Skrevet

Nesten aldri. Men ofte under strømpebukse. Den skal jo baskes etter en gangs bruk uansett. Hele greia med undertøy er jo å bavare buksa utenpå, så jeg ikke må bytte bukse hver dag.

Anonymkode: 19323...e15

Den skal jo baskes? Men ja, jeg bruker heller ikke truse når jeg har på meg strømpebukse, blir jo en slags truse det. Har jeg behov for truseinnlegg, festes jo denne til kilen i strømpebuksa, så det er ikke noe problem. Under bukser har jeg alltid truse da.

Anonymkode: bfe3b...3bb

AnonymBruker
Skrevet

Er du i militæret? Offiserene har kommandoen, ikke du.

Anonymkode: 51179...759

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...