Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Byttet tak tidlig i vår på 200 år gammelt hus. Vi rev 3 lag med gammelt tak, fra alle tidsepokene. For å spare en del penger har jeg gradvis brent litt og litt med storbål. 

Ferdig nå men har en stor haug på over en meter med aske og spiker. Det er enormt med gammel rusten spiker. Hvor kan jeg gjøre av dette? Kan jo ikke plukke en og en spiker i asken, når d er 100000.

Anonymkode: 7327f...cb7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruk rake til å rake ut

Anonymkode: 5859e...89e

• Liker 1
Skrevet

Få tak i en kjempemagnet!

Enkel kildesortering

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Byttet tak tidlig i vår på 200 år gammelt hus. Vi rev 3 lag med gammelt tak, fra alle tidsepokene. For å spare en del penger har jeg gradvis brent litt og litt med storbål. 

Ferdig nå men har en stor haug på over en meter med aske og spiker. Det er enormt med gammel rusten spiker. Hvor kan jeg gjøre av dette? Kan jo ikke plukke en og en spiker i asken, når d er 100000.

Anonymkode: 7327f...cb7

Grav et hull og Grav de ned.

Anonymkode: fc35c...41b

AnonymBruker
Skrevet

Bruk spade og lemp det i søppelsekker og lever det på gjenvinninsstasjonen som restavfall

Anonymkode: 1b886...e93

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bruk spade og lemp det i søppelsekker og lever det på gjenvinninsstasjonen som restavfall

Anonymkode: 1b886...e93

Det gjorde vi etter å ha brent mye gammel plank etter å ha renovert hus. Tok alt i en murerbalje, og tømte i rett container på gjenvinningsstasjonen 

Anonymkode: 231c5...f67

AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg en liten hårføner kommer til å sortere aske og spiker temmelig fort!

Anonymkode: 0182d...60e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...