Gå til innhold

Noen som har opplevd ubehagelig mann utenfor gardermoen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på jobbreise og var på vei hjemover. I en mellomlanding i Oslo så gikk jeg ut sikkerhetskontrollen for å ta meg en røyk. 

Da jeg akkurat hadde tent på røyken så kom det en tilsynelatende hyggelig mann bort til meg og slo av en prat. Og så begynte han med en teknikk han hadde brukt for å slutte å røyke å sprute meg om jeg var interessert i å høre om den. Ja, jo sa jo jeg og hørte etter.

Dette eskalerte helt og han ville at jeg skulle tenne røyk etter røyk og jeg ble etter hver veldig skeptisk til mannen og skjønte at her var det noe muffens. Han hadde lyst at vi skulle gå litt lengre bort og så begynte han å klemme meg mens han holdt meg fast. Jeg stivnet helt,men da jeg kjente at han begynte å nærme seg øret mitt med munnen fikk jeg helt panikk og vred meg løs før jeg løp inn i terminalen med puls på tusen og igjennom sikkerhetskontrollen.

Noen som har opplevd lignende?

Anonymkode: d3c15...1ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han var ihvertfall ikke helt god! Godt du kom deg unna!

Tok du kontakt med noen ansatte inne på terminalen? Enten er den en som er der mye av tiden, eller så ventet han på noen. 

Anonymkode: a1d7b...f1c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han var ihvertfall ikke helt god! Godt du kom deg unna!

Tok du kontakt med noen ansatte inne på terminalen? Enten er den en som er der mye av tiden, eller så ventet han på noen. 

Anonymkode: a1d7b...f1c

Nei. Fikk helt hetta og kom meg gjennom sikkerhetskontrollen så fort jeg kunne.  Tenker kanskje at dette kan være en gjenganger?  

Anonymkode: d3c15...1ca

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville anmeldt det. Det kan være en gjenganger.

Anonymkode: ec4c6...764

AnonymBruker
Skrevet

Anmeld. Det er tusen kameraer på Gardermoen så burde vært enkelt å finne episoden på film.

Anonymkode: 1f6ed...6b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...